pescuitul la buldo

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Mr.Pike
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de Mr.Pike » 11 Sep 2010, 10:04

o chestie tot nu inteleg la toata chestia asta cu buldo..:) , mentionez sunt cam incepator in dea'le Spinningului , totusi montura buldo pe rau ,se lanseaza in aval si se mulineaza sau doar este lansata ca o funda si se pune un clopotel in varf si asteptam sa ne vina randu..:) ? Pe lac,balta va fi la fel?

mihai202
junior
junior

Mesaj de mihai202 » 28 Sep 2010, 11:44

nu bila cu muste se lanseaza cel mult perpendicular pe cursul apei si se mulineaza in permanenta pt simti atacul pestelui,faza cu auto intepatul nu se intimpla decit f rar eu prefer sa intep f scurt in momentul in care simt atacul asta la clean(pe trotus sau siret riuri cu deschideri de 50-200m) la pastrav nu vad utilitatea buldo-ului riurile din zona mea fiind f mici

Fario_nebunu
veteran
veteran

Mesaj de Fario_nebunu » 28 Sep 2010, 15:07

Trebuie sa fii maestru de maestru sa lansezi buldo la o palma de un mal abrupt, cu bolovani si crengi, unde daca gresesti cu cativa cm se agata sau se sparge. Daca dai mai departe de mal pestele ascuns sub crengi sau bolovani nu se deplaseaza juma de metru sa atace musca, mai ales pe vreme insorita, spre amiaza cand pastravul e sperios si lenes. Cleanul pare ceva mai mobil dar si el se fereste de curentii puternici si de soare.

mihai202
junior
junior

Mesaj de mihai202 » 29 Sep 2010, 08:34

DA tre sa dai mult pina ti se da mina si ochiu altfel prinzi malul celalaltsi adio bila
apropo cita inportanta are culoarea bilei oare???
am gasit pe net la un magazin online buldo la un pret de 1/5 din pretul unuia made by cormoran problema e ca nu e super transparent e cam albicios oare influenteaza cleanu??