pescuit catch & relese
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
nu e speculatie, e cat se poate d reala , si MAI AKLES P LOCURI SUPRAPESCUITE.
nu tine de bun simt, tine de f multye lucruri traite si intamplate, si mai ales de lucruri stiintifice pe care f putini cercetatori le stiu. Eu le-am constatat pe pielea mea.
Am spus, locurile unde tin mult peste si perioadele de hranire intensa SE EXCLUD. sunt prea putine si rare.
nu tine de bun simt, tine de f multye lucruri traite si intamplate, si mai ales de lucruri stiintifice pe care f putini cercetatori le stiu. Eu le-am constatat pe pielea mea.
Am spus, locurile unde tin mult peste si perioadele de hranire intensa SE EXCLUD. sunt prea putine si rare.
Traieste-ti visele, nu-ti visa trairile! 

Citez pe d-ul TerryBill: " Zilele in care mananca ca apucatul se exclud, sunt putine si irelevante"dan_lupul scrie: ... am o balta unde am pescuit timp de 8 ore de pe mal, din acelasi loc, nu m-am miscat un cm si am scos pesti (stiuca si salau) in mod constant (cam un exemplar la 40 min). de asta ce mai ziceti? cine are bun simt si e civilizat si vrea sa mai prinda si altii, elibereaza pestii. cine nu, inventeaza diverse povesti ca sa il retina pt a ajunge cu el acasa...
De ce trebuie sa citim "doar ce vrem" ?
Help a man when he is in trouble, and he will remember you when he is in trouble again...
Omul a zis ca da drumul la ce nu-i trebe si restul retine oricum, deci nu se pune problema de scuza. Treaba asta cu feromonii mi se pare si mie putin probabila tocmai pentru ca am eliberat de multe ori pesti neavand juvelnic si n-au taiat-o din vad din cate imi amintesc. Iar in zilele in care NU MANANCA...
nu mananca. Punct. De obicei pentru ca pescuiesc stationar bag pestele in juvelnic si il cantaresc la sfarsit. Asta daca nu e biban sau salau ca astora nu le place in plasa.