pescuit catch & relese

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Zuckala
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de Zuckala » 23 Iul 2010, 09:07

insista, insista :wink:

si eu am fost ieri pe Timis, sareau avatii in jurul meu dar nu am reusit sa pacalesc niciunul :cry:

kzoli
veteran
veteran

Mesaj de kzoli » 23 Iul 2010, 09:10

Zuckala scrie:insista, insista :wink:

si eu am fost ieri pe Timis, sareau avatii in jurul meu dar nu am reusit sa pacalesc niciunul :cry:
Acelasi fenomen si pe mures ... sar peste tot , dar nu pe momeala :cry: ,mai ales dupa ce apune soarele ,dar mai e un pic de lumina in acele cateva minute e dezastru ,teroare ce fac avatii ....

shimano
veteran
veteran

Mesaj de shimano » 23 Iul 2010, 09:12

kzoli scrie:Va mirati ca asa sunt elevii ???
.... peste 60 % din profesorii care ii invata n-au trecut de examen de titularizare ..
Daca salariul unui profesor ar fi macar cat al unei femei de serviciu de la banca, sunt sigur ca si-ar da straduinta sa invete si pentru titularizare...dar nu merita! Pentru 5-6 milioane de lei? Pentru asta ai terminati facultati si masterate? E si normal ca toti profesorii mai destepti sa dispara din tara cat mai repede, sau isi schimba locul de munca cu ceva mai productiv, iar la titularizare se prezinta astia mai slabi, care poate n-au alte sanse in viata...