pescuit catch & relese

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
nemeti_k
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de nemeti_k » 25 Iun 2010, 09:41

vezi , nota ti-o dai singur

geppetto
veteran
veteran

Mesaj de geppetto » 25 Iun 2010, 09:45

lasati-o ma baieti mai usor cu din astea :lol: :lol: :lol: :lol:

http://gamernode.com/news/7442-british- ... index.html

crysst
veteran
veteran

Mesaj de crysst » 25 Iun 2010, 09:45

nu sunt elev la examen si tu cu siguranta nu esti vre-un profesor...hai sa pastram subiectul topicului sa nu o mai dam in diverse.....subiectul era cati dintre noi(sau voi) chiar pescuieste in regim C&R si cati doar isi arunca tarana pe spinare.....

rine
veteran
veteran

Mesaj de rine » 25 Iun 2010, 09:45

v-am zis ca nu trebuie sa cadem in extreme.cred ca povestea trebuie conturata in ceea ce priveste pestele de minim dimensiunea legala.cred ca nui mare pacat ca din 10 stiuci de peste 2 kg sa pastrezi doua.nu incape vorba de mormolocii care sunt fluturati pe aici.si la pastrav ai voie 10 buc,de ce sa-i spargi capul cu pietre la unul care pastreaza o buc sau doua.extremistii sa se inscrie in green peace si sa se lege cu lanturi de poarta guvernului.

geppetto
veteran
veteran

Mesaj de geppetto » 25 Iun 2010, 09:47

Ba, eu pescuiesc c&r. Si in general stationar - sunt din asta baboier cum ziceti voi. :lol:

crysst
veteran
veteran

Mesaj de crysst » 25 Iun 2010, 09:48

rine scrie:v-am zis ca nu trebuie sa cadem in extreme.cred ca povestea trebuie conturata in ceea ce priveste pestele de minim dimensiunea legala.cred ca nui mare pacat ca din 10 stiuci de peste 2 kg sa pastrezi doua.nu incape vorba de mormolocii care sunt fluturati pe aici.si la pastrav ai voie 10 buc,de ce sa-i spargi capul cu pietre la unul care pastreaza o buc sau doua.extremistii sa se inscrie in green peace si sa se lege cu lanturi de poarta guvernului.