pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
Michael
- Moderator

Adi_ scrie:.. incerci sa vezi cat te pricepi

mai Adi,eu sunt mai amator...nu ma pricep prea bine

-
fishi
- veteran

Cunosc niste persoane care se autoflageleaza astfel:
-echipament ultralight in lacuri cu clean si stiuca unde media greutatii este 1kg la clean si 1.5kg la stiuca.
-spinning ultralight la avat pe anumite canale de fuga ale Oltului unde media este 2kg .
Am incercat si eu astfel dar .....sa ai un drill de 20min cu un clean la 1.2kg este chiar enervant.....cel putin pentru mine.
-
pilula
- utilizator constant

Am ramas surprins de intrebarea si nelamurirea lui Michael:"NU STIU CUM O FI SA AI IN FIR UN AVAT DE 6KG"?Pai sa stii Michael ca nu e chiar de nerealizat acest lucru.Tinind cont ca am prins avatul in curent puternic de apa,am folosit acest curent in favoarea mea,iar drillul nu a durat mai mult de 10-15min,cu un fir de 0,18.Toata smecheria e sa nu disperi in astfel de momente, unice in viata unui pescar,si vei reusi captura.Cred ca fiecare dintre noi s-a intilnit cel putin o data cu un peste de talie mare,dar.....

-
Adelin
- Moderator

Michael scrie:
eu nu-s pescar Adeline,ma dau si eu pe forumul asta ca ma plictisesc de prea mult timp liber

Hai nu te supara ca am glumit, sti ca nu o spun cu rautate...

-
MihaiV
- Moderator

fishi scrie:lacuri cu clean si stiuca unde media greutatii este 1kg la clean
Asta-i media? Mai sa fie! :oops: S-a dus naibii distributia piramidala! :evil:
-
fishi
- veteran

MihaiV scrie:fishi scrie:lacuri cu clean si stiuca unde media greutatii este 1kg la clean
Asta-i media? Mai sa fie!

S-a dus naibii distributia piramidala!

Cine a vrut sa inteleaga a inteles,am prins perioade de vreme in care mergea asa(bucati mai frumoase).Dar unii chiar sunt contabili.........
-
daniel tinte
- utilizator constant

-