pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
old_radu
- veteran

Sunt un sustinator al pescuitului la avat , cu thrill , dar consider ca "noul thrill", cel de 9 cm, este putin cam mare .
...parerea mea...
Fir intins !...tuturor.

-
smiley199
- junior

As avea si eu o intrebare..sunt incepator la pescuitul avatului. La mine pe Mures sunt seri cand ataca la 50cm de mal in zone unde apa are la 1-2m departare aproximativ 5-6m adancime. Ataca tocmai unde apa e de juma de metru. Cum as putea sa-l pacalesc? Rotative nu vrea nici cum. Am incercat cu salmo minnow si nici alea nu-l atrag. Sa incerc u thrill recuperat in viteza de-a lungul malului?
Am uitat sa mentionez ca si twistere alb sidef cu glitter de 7-8cm recuperate pe suprafata am incercat si nici un atac.
-
rine
- veteran

smiley199 scrie:As avea si eu o intrebare..sunt incepator la pescuitul avatului. La mine pe Mures sunt seri cand ataca la 50cm de mal in zone unde apa are la 1-2m departare aproximativ 5-6m adancime. Ataca tocmai unde apa e de juma de metru. Cum as putea sa-l pacalesc? Rotative nu vrea nici cum. Am incercat cu salmo minnow si nici alea nu-l atrag. Sa incerc u thrill recuperat in viteza de-a lungul malului?
Am uitat sa mentionez ca si twistere alb sidef cu glitter de 7-8cm recuperate pe suprafata am incercat si nici un atac.
-
rine
- veteran

smiley199 scrie:As avea si eu o intrebare..sunt incepator la pescuitul avatului. La mine pe Mures sunt seri cand ataca la 50cm de mal in zone unde apa are la 1-2m departare aproximativ 5-6m adancime. Ataca tocmai unde apa e de juma de metru. Cum as putea sa-l pacalesc? Rotative nu vrea nici cum. Am incercat cu salmo minnow si nici alea nu-l atrag. Sa incerc u thrill recuperat in viteza de-a lungul malului?
scuze.nu stapanesc bine calculorul. incearca cu rapala ratlin silver de 5 cm. eu l-am rupt in anumite perioade mai ales in suvoi
-
rine
- veteran