"Gunoierii de fly"

pescuit cu muste artificiale, flyfishing

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Leba
veteran
veteran

Mesaj de Leba » 06 Iul 2006, 09:56

crisp scrie::lol: , noi nu am vazut ce a vazut el. Oricum e bine ca a postat "articolul" doar pe site-ul propriu.

pana la coada...tot public e.
mai mare dragul...mai ales pt. cine e la inceput si cocheteaza cu ideea de pma. :roll:
"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team

bondan
senior
senior

Mesaj de bondan » 06 Iul 2006, 11:16

Leba, stai linistit ca eu sunt incepator si nu m-a demoralizat. Si din cate am vazut nici pe altii. :). Cine pescuieste de placere o face si printre crizele de personalitate ale lui Ene. Care are multe de impartasit, si multe de invatat, numa sa renunte putin la agresivitatea asta in exprimare. :).
Poate sa-mi zica oricine ca sunt un pescar aiurea ca nu dau dint-un capat al altului pe lac, eu tot cu o placere uriasa voi desfasura aia 15 - 20m de fir pe care sunt in stare sa-i scot cand merg la peste. Si de care oricum de multe ori nu am nevoie, apele si locuri nefortandu-ma sa pescuiesc la distante mai mari de 10m.
Cineva a zis referitor la articol ca e echivalent cu faptul ca daca nu joc baschet ca Jordan, sa nu mai joc. Foarte bine zis. Joc la nivelul la care pot, si chiar sunt mandru de asta. La fel, pescuiesc la nivelul la care pot pt ca imi face placere, si bineinteles incerc sa invat tot mai mult. Am dreptul la opinie ca oricare altul, asa ca noi sa fim sanatosi si sa ne distram in continuare cu batul de musca. :)

Leba
veteran
veteran

Mesaj de Leba » 06 Iul 2006, 11:35

bondan scrie:Leba, stai linistit ca eu sunt incepator si nu m-a demoralizat. Si din cate am vazut nici pe altii. :). Cine pescuieste de placere o face si printre crizele de personalitate ale lui Ene. Care are multe de impartasit, si multe de invatat, numa sa renunte putin la agresivitatea asta in exprimare. :).