Recomandare echipament pentru stiuca

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
Adelin
Moderator
Moderator

Mesaj de Adelin » 21 Noi 2005, 17:52

zvic scrie:Vad ca postul meu a starnit multe discutii.
Mi-am dat si eu seama in cele din urma ca teoria aia cu diferenta intre puterile de aruncare este o prostie, nici nu mai stiu de unde mi-a ramas prin memorie, ii dau dreptate lui Adelin cu informatia luata de buna si nerumegata.
Nu sunt un "profesor" nici de paie nici de alt fel si nici nu ma tin, sunt mai degraba un elev, mai mult sau mai putin silitor, care se pare ca nu si-a facut lectia.
Am postat pentru ca si pe mine ma intereseaza subiectul determinarii actiunii unei lansete, am scris ce fac eu pentru a-mi face o impresie despre aceasta - se pare ca nici acest lucru nu l-am facut corect. Macar sunt oameni aici pe forum de la care pot invata.

Numai bine !

E mare lucru sa vezi cand gresesti, sa RECUNOSTI si sa te corectezi!
Sunt convins ca ai inteles ce am vrut sa spun si ca "mistocareala mea" a fost de bun augur. Sa stiti de la batranul Adelin: ce inveti prin "bascalie" nu uiti niciodata!
:lol:

...binenteles nu daca faci din asta un mod de viata, nu-i asa Michael-e? :cry:

Michael
Moderator
Moderator

Mesaj de Michael » 21 Noi 2005, 19:57

todi scrie:Michael, multi "pescari" mi'au atras atentia ca nu tin batul corect - mana mea dreapta e aproape toata pe blank, nu pe pluta - argumentandu-mi ca greutatea nu e concentrata in pumn, batul nu e echilibrat cu mulineta, etc.

da, simti mai bine, intepi mai indesat, dar sa vezi ce antebrat am :lol: renunti la un aspect al pescuitului oarecum comod in favoarea unui mic procent de eficacitate.