Okuma Epix Pro v.s. Ryobi Ecusima

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

ovidiu.cv
junior
junior

Mesaj de ovidiu.cv » 07 Feb 2008, 00:07

Salut!
Eu am Ecusima si mie mi s-a taiat galetul dand cu mono!!!O am de un an de zile si pot sa spun ca am folosit-o cam 3 luni de zile,adunat. In rest merge perfect,dar trebuie sa ii schimb galetul :( .

empthy_cluster
veteran
veteran

Mesaj de empthy_cluster » 07 Feb 2008, 00:12

sir.JONES scrie: Faptul ca ambele au corpul din plastic pur si simplu nu mi se pare un cine stie ce dezavantaj sunt inginer mecanic si pot sa afirm documentat ca jocurile pot aparea in rulmenti si/sau ghidaje si deci NU AU NICI O LEGATURA CA CORPUL E DIN PLASTIC SAU DIN ALUMINIU.

salut,

eu pot spune ca au legatura, adik la o mulineta cu batiu din plastic in sarcina angregajele nu cred ca se aseaza perfect datorita `deformarii` plasticului respectiv; grafitului si in timp apar jocuri respectiv ruperi ale angregajelor, pe cand la o mulineta din aluminiu deformarile sunt mai mici sau aproape nule.

consider ca o mulineta din aluminiu si pe melc pot avea o viatza foarte lunga daca o pescuiesti in limite normale, adik sa nu dai la somn cu una de 2500 ca mine ca dupa 2 ani apar jocurile...
be smart be silent be deadly.....

ovidiu
veteran
veteran

Mesaj de ovidiu » 07 Feb 2008, 01:14

eu pot sa zic doar de ecusima. pescuiesc cu ea de 2ani (martie)
am modelul 3000, cel mai frecvent cu ea pescuiesc...numai textil...nu s-a taiat galetul, merge frumos...am scos multi pesti cu ea si mari 10-27kg.
totusi pentru pretul ei..abia astept sa se rupa...sa mai dau si cu altele.
deocamdata niciun semn. pt cei cu galetul taiat...adancituri..asigurati-va ca acesta se roteste lin..daca se infraneaza/intepeneste...sigur ca si mono face urme.
pentru unii este un hobby, pentru altii o pasiune; pentru mine, pescuitul este o stare...

JONES
veteran
veteran