mersi foarte mult ptr ajutormelculbeat scrie:pt adrian
nu te pot ajuta in clipa asta cu informatzii de spre inmatriculare, dat peste 1 sapt., maxim 2 merg la capitanie shi intreb. cum am informatzii te anuntz.
motoare
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
- utilizator constant
- Mesaje: 127
- Membru din: 02 Mar 2005, 08:46
- Localitate: galati
- Contact:
Motorul tau este un MARINER tip 6E3 si foloseste o singura bujie.melculbeat scrie:adriane mc pt timpu' acordat.
acu' sa fac rezumat:
am un mariner de 5 CP in 2 t, anul nu il shtiu(ar fi bine daca ash putea sa-l aflu), are elice, dar pare cam uzata, shi am impresia ca are o problema din cauza bujiei(de asta cer informatzii despre tipul de bujie shi distantza).
am nevoie de orice: link-uri, manuale, mecanic(care sa gindeasca ce face daca e posibil), in general orice informatzie care e utila.
Codul bujiei este pe NGK B7HS si are distanta de 0.6 mm sau pe BERU 14-5AU.
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
-
- veteran
- Mesaje: 994
- Membru din: 08 Mar 2006, 00:59
Shaiba de la elice se va roti cu aceeasi viteza de rotatie cu a elicei,saiba de la shurubul care tine chiulasa o sa ramana vesnic imobila....asa k ti-am raspuns la intrebare .
......ce ai zice daca m-ai intrba despre pompele de apa ale motoarelor outboard? ...... 


Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
-
- veteran
- Mesaje: 994
- Membru din: 08 Mar 2006, 00:59
Nu conteaza tipul rezervorului si nici pompa de amorsare.Singurul lucru de care trebuie sa tii seama este mufa de cuplare a furtunului de benzina la motor.Motorul tau dupa cate stiu eu are rezervorul de benzina in carcasa....s-ar putea sa nu ai mufa de alimentare cu combustibil.........si chiar daca ii adaptezi una nu cred ca ai pompa de benzina......pt ca daca ai motor cu rezervor clar alimentarea se face prin cadere......asa ca este aiurea sa te gandesti la un rezervor extern....."parerea mea" 

Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
-
- veteran
- Mesaje: 994
- Membru din: 08 Mar 2006, 00:59
-
- veteran
- Mesaje: 994
- Membru din: 08 Mar 2006, 00:59
- littlefish
- junior
- Mesaje: 59
- Membru din: 31 Aug 2005, 11:49
- Localitate: Drobeta Turnu Severin
Mai fratilor nu mai invatati omul chestii din astea ...desfa motoru', etc...ca s-ar putea sa ii mai ramana piese in plus la asamblare
Cel mai bine ar fi sa contacteze un meseriash care a mai facut asa ceva si sa faca primii pasi in mecanica sub indrumare....asta inseamna o zi de weekend, o naveta de bericioaica, un minim de scule si....bunavointa din partea meseriashului!
Spor la treaba!



Cel mai bine ar fi sa contacteze un meseriash care a mai facut asa ceva si sa faca primii pasi in mecanica sub indrumare....asta inseamna o zi de weekend, o naveta de bericioaica, un minim de scule si....bunavointa din partea meseriashului!

Spor la treaba!
Daca totul pare sa mearga bine, cu siguranta ai omis ceva.