motoare

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
ionescu adrian
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 127
Membru din: 02 Mar 2005, 08:46
Localitate: galati
Contact:

Mesaj de ionescu adrian » 14 Mar 2006, 18:12

melculbeat scrie:pt adrian


nu te pot ajuta in clipa asta cu informatzii de spre inmatriculare, dat peste 1 sapt., maxim 2 merg la capitanie shi intreb. cum am informatzii te anuntz.
mersi foarte mult ptr ajutor

musKloiu
veteran
veteran
Mesaje: 1005
Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
Localitate: Kpitala

Mesaj de musKloiu » 15 Mar 2006, 12:42

melculbeat scrie:adriane mc pt timpu' acordat.
acu' sa fac rezumat:
am un mariner de 5 CP in 2 t, anul nu il shtiu(ar fi bine daca ash putea sa-l aflu), are elice, dar pare cam uzata, shi am impresia ca are o problema din cauza bujiei(de asta cer informatzii despre tipul de bujie shi distantza).
am nevoie de orice: link-uri, manuale, mecanic(care sa gindeasca ce face daca e posibil), in general orice informatzie care e utila.
Motorul tau este un MARINER tip 6E3 si foloseste o singura bujie.
Codul bujiei este pe NGK B7HS si are distanta de 0.6 mm sau pe BERU 14-5AU.
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 15 Mar 2006, 15:38

merci mult de informatzii! dar nu ai scapat, o sa te tot stresez pina invatz ce face shi ultima shaiba din motoru' asta. :lol:
asha ca ashtept orice informatzie cit de mica!
merci mult de tot!

musKloiu
veteran
veteran
Mesaje: 1005
Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
Localitate: Kpitala

Mesaj de musKloiu » 22 Mar 2006, 23:48

Shaiba de la elice se va roti cu aceeasi viteza de rotatie cu a elicei,saiba de la shurubul care tine chiulasa o sa ramana vesnic imobila....asa k ti-am raspuns la intrebare . 8) ......ce ai zice daca m-ai intrba despre pompele de apa ale motoarelor outboard? ...... :shock:
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 23 Mar 2006, 20:47

in momentul asta mai tare decit pompa de apa ma arde sa-mi iau un rezervor shi o para de amorsare. ai idee unde gasesc cel mai bun pretz?

musKloiu
veteran
veteran
Mesaje: 1005
Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
Localitate: Kpitala

Mesaj de musKloiu » 23 Mar 2006, 21:03

Nu conteaza tipul rezervorului si nici pompa de amorsare.Singurul lucru de care trebuie sa tii seama este mufa de cuplare a furtunului de benzina la motor.Motorul tau dupa cate stiu eu are rezervorul de benzina in carcasa....s-ar putea sa nu ai mufa de alimentare cu combustibil.........si chiar daca ii adaptezi una nu cred ca ai pompa de benzina......pt ca daca ai motor cu rezervor clar alimentarea se face prin cadere......asa ca este aiurea sa te gandesti la un rezervor extern....."parerea mea" :lol:
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....

musKloiu
veteran
veteran
Mesaje: 1005
Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
Localitate: Kpitala

Mesaj de musKloiu » 23 Mar 2006, 21:11

Mai bine desfa pompa de apa sa vezi ca are palele crapate sau rupte asa cum ti-am zis......si umbla si pe la termostat 8)
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 23 Mar 2006, 21:15

nu are rezervor incorporat, iar conectoru' de benzina l-am cumparat deja shi vroiam sa vad shi nishte pretzuri la rezervoare shi pompe de amorsare inainte de a da banii.

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 23 Mar 2006, 21:17

sa desfac motoru' nu cred ca reushesc nici la sfirshit de saptamana pentru ca am ceva probleme shi nu prea am timp.

Avatar utilizator
littlefish
junior
junior
Mesaje: 59
Membru din: 31 Aug 2005, 11:49
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesaj de littlefish » 23 Mar 2006, 22:39

Mai fratilor nu mai invatati omul chestii din astea ...desfa motoru', etc...ca s-ar putea sa ii mai ramana piese in plus la asamblare :lol: :lol: :lol:
Cel mai bine ar fi sa contacteze un meseriash care a mai facut asa ceva si sa faca primii pasi in mecanica sub indrumare....asta inseamna o zi de weekend, o naveta de bericioaica, un minim de scule si....bunavointa din partea meseriashului! :P
Spor la treaba!
Daca totul pare sa mearga bine, cu siguranta ai omis ceva.

Scrie răspuns