Cand mi-am inmatriculat barca, am fost sfatuit sa o inmatriculez fara motor, pt. ca ulterior daca vrei sa mergi cu alt motor decat cel inmatriculat, cica n-ai voie.ionescu adrian scrie:stiie cineva cum trebuie sa procedez pentru inscrierea unui motor (sa-l trec in rolul barcii)
multumesc
motoare
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
- utilizator nou
- Mesaje: 15
- Membru din: 01 Ian 2005, 11:27
- Localitate: bucuresti
draga melcule(beat)
hai sa o luam in ordine:
daca tot e inca iarna si mai avem pina sa dam o cheie....
ce anume vrei sa stii tu despre motor?
tipul de ulei:simplu orice tip pentru 2 timpi.aceleasi principii ca si la masina,ulei prost,uzura mare ,ulei de calitate-fiabilitate marita totul in functie de banii de care dispui.
concentratie:depinde de tipul motorului,nici tu nu ai fost explicit in detalii,an de fabricatie....,uzual e 2-5%
adica 10litri benzin-200g -500g(nu o lua ca pe o axioma) depinde de tipul motorului ,mai precis de generatia lui....mai vechi mai mult aproximativ,ia-o numai ca o informatie generala
elice-ai sau nu ai? vrei o alta elice...ce sa inteleg
cu eliciile e poveste mai lunga ,n-are rost si nici n-am timp acum..depinde de barca ,incarcatura...multi factori de luat in calcul
daca ai timp iti servesc linkuri si citesti matale....
mecanici de bucuresti=la fel ca in toata tara,mai buni mai prosti cum ai tu noroc..
manuale de motoare de barca,numai pe net,greu de tot ,ebayu ar fi o solutie daca ai relatii (in genere nu fac livrare in ro,deh karma noastra de mincatori de lebede...ne urmareste...)
am postat si io ca tine acu citiva ani si mi-a trecut...am luat -o catinel...si am invatat cite ceva..
vrei ceva anume pentru motor
bujii ,distante----in functie de motor
"diver " ti-a prezentat destul de bine situatia
vrei un mecanic in bucuresti? tinem legatura si o sa incerc sa te ajut
macar sa eviti tepele de inceput...
hai sa o luam in ordine:
daca tot e inca iarna si mai avem pina sa dam o cheie....
ce anume vrei sa stii tu despre motor?
tipul de ulei:simplu orice tip pentru 2 timpi.aceleasi principii ca si la masina,ulei prost,uzura mare ,ulei de calitate-fiabilitate marita totul in functie de banii de care dispui.
concentratie:depinde de tipul motorului,nici tu nu ai fost explicit in detalii,an de fabricatie....,uzual e 2-5%
adica 10litri benzin-200g -500g(nu o lua ca pe o axioma) depinde de tipul motorului ,mai precis de generatia lui....mai vechi mai mult aproximativ,ia-o numai ca o informatie generala
elice-ai sau nu ai? vrei o alta elice...ce sa inteleg
cu eliciile e poveste mai lunga ,n-are rost si nici n-am timp acum..depinde de barca ,incarcatura...multi factori de luat in calcul
daca ai timp iti servesc linkuri si citesti matale....
mecanici de bucuresti=la fel ca in toata tara,mai buni mai prosti cum ai tu noroc..
manuale de motoare de barca,numai pe net,greu de tot ,ebayu ar fi o solutie daca ai relatii (in genere nu fac livrare in ro,deh karma noastra de mincatori de lebede...ne urmareste...)
am postat si io ca tine acu citiva ani si mi-a trecut...am luat -o catinel...si am invatat cite ceva..
vrei ceva anume pentru motor
bujii ,distante----in functie de motor
"diver " ti-a prezentat destul de bine situatia
vrei un mecanic in bucuresti? tinem legatura si o sa incerc sa te ajut
macar sa eviti tepele de inceput...

-
- utilizator constant
- Mesaje: 127
- Membru din: 02 Mar 2005, 08:46
- Localitate: galati
- Contact:
salutmelculbeat scrie:nu prea intzeleg intrebarea. daca ma lamureshti incerc sa te ajut.
scuze ptr formulare
detin o barca din fibra din sticla inmatriculata de curand am achizitionat si un motor si as vrea sa stiu cum sa procedez sa-l trec in carnetul barcii (carnet de ambarcatiune) prt a fi in legalitate
multumesc
MariusC scrie:Cand mi-am inmatriculat barca, am fost sfatuit sa o inmatriculez fara motor, pt. ca ulterior daca vrei sa mergi cu alt motor decat cel inmatriculat, cica n-ai voie.ionescu adrian scrie:stiie cineva cum trebuie sa procedez pentru inscrierea unui motor (sa-l trec in rolul barcii)
multumesc
Orice ambarcatiune se inmatriculeaza cu motor sau fara.De cate ori schimbi motorul trebuie sa o reinmatriculezi.Daca o inmatriculezi fara motor platesti mai putin impozit la stat dar intri in ilegalitate,dpdv.reglementari cu privire la navigatie,cu autoritatea in materie de navigatie.
Motorul in doi timpi este un motor cu un raport de compresie mic asa ca se poate folosi si benzina cu cifra octanica mica(adica proasta) fara sa apara detonatia care distruge de fapt un motor....
Este bine sa se foloseasca un ulei de amestec special destinat motoarelor outboard din ratiuni de protectie a mediului fiind cunoscut faptul ca un motor de barca evacueaza o parte din gazele de ardere direct in apa....
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
-
- veteran
- Mesaje: 994
- Membru din: 08 Mar 2006, 00:59
adriane mc pt timpu' acordat.
acu' sa fac rezumat:
am un mariner de 5 CP in 2 t, anul nu il shtiu(ar fi bine daca ash putea sa-l aflu), are elice, dar pare cam uzata, shi am impresia ca are o problema din cauza bujiei(de asta cer informatzii despre tipul de bujie shi distantza).
am nevoie de orice: link-uri, manuale, mecanic(care sa gindeasca ce face daca e posibil), in general orice informatzie care e utila.
acu' sa fac rezumat:
am un mariner de 5 CP in 2 t, anul nu il shtiu(ar fi bine daca ash putea sa-l aflu), are elice, dar pare cam uzata, shi am impresia ca are o problema din cauza bujiei(de asta cer informatzii despre tipul de bujie shi distantza).
am nevoie de orice: link-uri, manuale, mecanic(care sa gindeasca ce face daca e posibil), in general orice informatzie care e utila.
-
- veteran
- Mesaje: 994
- Membru din: 08 Mar 2006, 00:59
-
- veteran
- Mesaje: 994
- Membru din: 08 Mar 2006, 00:59
"am un mariner de 5 CP in 2 t, anul nu il shtiu(ar fi bine daca ash putea sa-l aflu), are elice, dar pare cam uzata, shi am impresia ca are o problema din cauza bujiei(de asta cer informatzii despre tipul de bujie shi distantza). "
Fiecare motor are tipul lui de bujie,clara nu trebuie sa ne dam noi de ceasul mortii ca sa alegem bujia(ca la mobra turist).....daca nu stii bine romaneste sau nu te pricepi vezi ca pe motor este o placuta cu seria de motor si multe alte numere....daca vrei sa te ajut posteaz-o,pozeaz-o.....iti dau eu bujia care-ti trebuie cadou pe NGK nu nkg cum zicea un user
sau pe NIPPON DENSO ca sa fie japoneza...da-mi adresa pe privat
Fiecare motor are tipul lui de bujie,clara nu trebuie sa ne dam noi de ceasul mortii ca sa alegem bujia(ca la mobra turist).....daca nu stii bine romaneste sau nu te pricepi vezi ca pe motor este o placuta cu seria de motor si multe alte numere....daca vrei sa te ajut posteaz-o,pozeaz-o.....iti dau eu bujia care-ti trebuie cadou pe NGK nu nkg cum zicea un user

Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....