motoare

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
MariusC
senior
senior
Mesaje: 362
Membru din: 05 Aug 2004, 12:13
Localitate: Bucuresti

Mesaj de MariusC » 13 Mar 2006, 15:36

ionescu adrian scrie:stiie cineva cum trebuie sa procedez pentru inscrierea unui motor (sa-l trec in rolul barcii)
multumesc
Cand mi-am inmatriculat barca, am fost sfatuit sa o inmatriculez fara motor, pt. ca ulterior daca vrei sa mergi cu alt motor decat cel inmatriculat, cica n-ai voie.

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Mesaj de danr » 13 Mar 2006, 16:26

corect

pe de alta parte, fiind inmatriculata fara motor nu ai voie sa circuli cu motor pe ea

tot acolo ajungi

roadmaster
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 15
Membru din: 01 Ian 2005, 11:27
Localitate: bucuresti

Mesaj de roadmaster » 13 Mar 2006, 17:10

draga melcule(beat)
hai sa o luam in ordine:
daca tot e inca iarna si mai avem pina sa dam o cheie....
ce anume vrei sa stii tu despre motor?
tipul de ulei:simplu orice tip pentru 2 timpi.aceleasi principii ca si la masina,ulei prost,uzura mare ,ulei de calitate-fiabilitate marita totul in functie de banii de care dispui.
concentratie:depinde de tipul motorului,nici tu nu ai fost explicit in detalii,an de fabricatie....,uzual e 2-5%
adica 10litri benzin-200g -500g(nu o lua ca pe o axioma) depinde de tipul motorului ,mai precis de generatia lui....mai vechi mai mult aproximativ,ia-o numai ca o informatie generala
elice-ai sau nu ai? vrei o alta elice...ce sa inteleg
cu eliciile e poveste mai lunga ,n-are rost si nici n-am timp acum..depinde de barca ,incarcatura...multi factori de luat in calcul
daca ai timp iti servesc linkuri si citesti matale....
mecanici de bucuresti=la fel ca in toata tara,mai buni mai prosti cum ai tu noroc..
manuale de motoare de barca,numai pe net,greu de tot ,ebayu ar fi o solutie daca ai relatii (in genere nu fac livrare in ro,deh karma noastra de mincatori de lebede...ne urmareste...)
am postat si io ca tine acu citiva ani si mi-a trecut...am luat -o catinel...si am invatat cite ceva..
vrei ceva anume pentru motor
bujii ,distante----in functie de motor
"diver " ti-a prezentat destul de bine situatia
vrei un mecanic in bucuresti? tinem legatura si o sa incerc sa te ajut

macar sa eviti tepele de inceput... :shock:

ionescu adrian
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 127
Membru din: 02 Mar 2005, 08:46
Localitate: galati
Contact:

Mesaj de ionescu adrian » 13 Mar 2006, 18:32

melculbeat scrie:nu prea intzeleg intrebarea. daca ma lamureshti incerc sa te ajut.
salut
scuze ptr formulare
detin o barca din fibra din sticla inmatriculata de curand am achizitionat si un motor si as vrea sa stiu cum sa procedez sa-l trec in carnetul barcii (carnet de ambarcatiune) prt a fi in legalitate
multumesc

musKloiu
veteran
veteran
Mesaje: 1005
Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
Localitate: Kpitala

Mesaj de musKloiu » 13 Mar 2006, 18:45

MariusC scrie:
ionescu adrian scrie:stiie cineva cum trebuie sa procedez pentru inscrierea unui motor (sa-l trec in rolul barcii)
multumesc
Cand mi-am inmatriculat barca, am fost sfatuit sa o inmatriculez fara motor, pt. ca ulterior daca vrei sa mergi cu alt motor decat cel inmatriculat, cica n-ai voie.


Orice ambarcatiune se inmatriculeaza cu motor sau fara.De cate ori schimbi motorul trebuie sa o reinmatriculezi.Daca o inmatriculezi fara motor platesti mai putin impozit la stat dar intri in ilegalitate,dpdv.reglementari cu privire la navigatie,cu autoritatea in materie de navigatie.

Motorul in doi timpi este un motor cu un raport de compresie mic asa ca se poate folosi si benzina cu cifra octanica mica(adica proasta) fara sa apara detonatia care distruge de fapt un motor....

Este bine sa se foloseasca un ulei de amestec special destinat motoarelor outboard din ratiuni de protectie a mediului fiind cunoscut faptul ca un motor de barca evacueaza o parte din gazele de ardere direct in apa....
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 13 Mar 2006, 19:12

adriane mc pt timpu' acordat.
acu' sa fac rezumat:
am un mariner de 5 CP in 2 t, anul nu il shtiu(ar fi bine daca ash putea sa-l aflu), are elice, dar pare cam uzata, shi am impresia ca are o problema din cauza bujiei(de asta cer informatzii despre tipul de bujie shi distantza).
am nevoie de orice: link-uri, manuale, mecanic(care sa gindeasca ce face daca e posibil), in general orice informatzie care e utila.

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 13 Mar 2006, 19:15

pt adrian


nu te pot ajuta in clipa asta cu informatzii de spre inmatriculare, dat peste 1 sapt., maxim 2 merg la capitanie shi intreb. cum am informatzii te anuntz.

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 13 Mar 2006, 19:16

scz in penultimul raspuns am facut o gresheala. rectific:
roadmaster mc mult.

musKloiu
veteran
veteran
Mesaje: 1005
Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
Localitate: Kpitala

Mesaj de musKloiu » 13 Mar 2006, 20:43

"am un mariner de 5 CP in 2 t, anul nu il shtiu(ar fi bine daca ash putea sa-l aflu), are elice, dar pare cam uzata, shi am impresia ca are o problema din cauza bujiei(de asta cer informatzii despre tipul de bujie shi distantza). "




Fiecare motor are tipul lui de bujie,clara nu trebuie sa ne dam noi de ceasul mortii ca sa alegem bujia(ca la mobra turist).....daca nu stii bine romaneste sau nu te pricepi vezi ca pe motor este o placuta cu seria de motor si multe alte numere....daca vrei sa te ajut posteaz-o,pozeaz-o.....iti dau eu bujia care-ti trebuie cadou pe NGK nu nkg cum zicea un user :lol: sau pe NIPPON DENSO ca sa fie japoneza...da-mi adresa pe privat
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....

grama v
veteran
veteran
Mesaje: 597
Membru din: 17 Aug 2005, 08:13
Localitate: ADJUD VN

Mesaj de grama v » 14 Mar 2006, 11:08

ok ngk sorry :D

Scrie răspuns