Pescuitul la Stiuca !?

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Chief
veteran
veteran

Mesaj de Chief » 05 Mar 2008, 12:31

Unde vrei sa pescuiesti la stiuca?

Andr3w
utilizator nou
utilizator nou

Povestea mea la pescuit de stiuca

Mesaj de Andr3w » 02 Noi 2009, 19:46

Haide-ti sa va spun povestea mea la pescuit de stiuca. M-am apucat de pescuit la aceasta minunatie de acum 2 luni(tin sa spun ca pana acum pescuiam doar la varga, asa ocazional, odata la un an :lol: )deci pot zice, ca abea de 2 luni pescuiesc...sunt incepator. M-am dus pe siret intre Bacau si Adjud si am inceput sa dau la stiuca cu o lanseta spinning fir de 0,25 mm si o mulineta speciala pt rapitori...prima mea zi...doar o marlitza de 200 g...prinsa cu un twister de 2,5! A 2 a incercare, peste cateva zile am luat doua marlite la acelasi gramaj aproximativ o stiuculita la un kg jumatat si una la 2,3 Kg...inceput promitator pentru mine la peste...asa ca am tot incercat...de atunci...am luat mai multe marlite(nu le mai tin numarul) si "recordul" meu e o stiuca de 3,2 kg...greu am mai adus-o la mal :roll: . Asta e povestea mea la pescuitul de stiuca...imi place enorm...am cheltuti in 2 luni pe scule 500-800 ron...si nu regret...se merita...e o placere...fir intins...

storm fish
veteran
veteran

Mesaj de storm fish » 02 Noi 2009, 22:32

bine ai venit in lumea noastra,felicitari pentru cumetre.
la fiecare sedinta de pescuit invat cate ceva.....

Striper
veteran
veteran

Mesaj de Striper » 03 Noi 2009, 08:47

Eu cred ca in zilele noastre, principalul criteriu pentru capturarea stiucii este sa gasesti un loc cu... stiuca. Sculele, tactica si nalucile, sunt pe planul doi. Adica partea cea mai grea este sa mai gasesti un lac/rau cu stiuca.