Rubrica reparatii echipamente pescuit
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
- semlecangheorghe
- veteran
- Mesaje: 9544
- Membru din: 04 Mai 2009, 07:05
- Localitate: Arad
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Era suficient sa prelungiti butt-ul cu centimetrii care se cereau si eventual putin lest.
Si-Gi Lures wobblers&more..
.
.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
@ florinc20 @ semlecangheorghe
Da domnilor, sunt absolut normale, fezabile si practice propunerile dv. de solutionare a problemei respective. Am fost insa nevoit sa exclud o astfel de rezolvare in situatia de fata si va spun si de ce:
Am omis sa precizez in postarea anterioara, ca prelungirea cotorului a fost de fapt prima varianta pe care i-am propus-o, dar a respins ideea maririi lungimii de transport si am discutat apoi chiar varianta unei prelungiri demontabile pentru a conserva lungimea de transport, insa nici asa nu i se parea practic sa tot demonteze cotorul de fiecare data cand pune batul in portbagajul masinii, ca vrea sa ramana la un bat din doua tronsoane, ca nu vrea unul din trei.... Ca atare, asa cum am spus anterior, n-am mai vazut viabila decat varianta mutarii pozitiei mandrinei prin demontarea (distrugerea) celei vechi si montarea unei alte mandrine, pe o alta pozitie. Atunci, mi-a ,,trantit" cu oarecare mandrie, ideea sa pe care am descris-o si pe care am si finalizat-o.
Va multumesc cu respect, pentru sugestii si interes.
Rew.
Da domnilor, sunt absolut normale, fezabile si practice propunerile dv. de solutionare a problemei respective. Am fost insa nevoit sa exclud o astfel de rezolvare in situatia de fata si va spun si de ce:
Am omis sa precizez in postarea anterioara, ca prelungirea cotorului a fost de fapt prima varianta pe care i-am propus-o, dar a respins ideea maririi lungimii de transport si am discutat apoi chiar varianta unei prelungiri demontabile pentru a conserva lungimea de transport, insa nici asa nu i se parea practic sa tot demonteze cotorul de fiecare data cand pune batul in portbagajul masinii, ca vrea sa ramana la un bat din doua tronsoane, ca nu vrea unul din trei.... Ca atare, asa cum am spus anterior, n-am mai vazut viabila decat varianta mutarii pozitiei mandrinei prin demontarea (distrugerea) celei vechi si montarea unei alte mandrine, pe o alta pozitie. Atunci, mi-a ,,trantit" cu oarecare mandrie, ideea sa pe care am descris-o si pe care am si finalizat-o.
Va multumesc cu respect, pentru sugestii si interes.
Rew.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Dacă în postarea anterioară, v-am prezentat o idee (a cuiva) cu valoare pratică relativă, nici postarea aceasta nu e cu mult mai ,,brează"
De această dată am avut de mutat o mandrină de tip şină, chiar la capătul extrem al băţului, în scopul transformării acestuia în băţ de muscărit. Un Sportex nou-nouţ, de 4,2m din trei elemente.

Aceasta e poziţia în care a ajuns mandrina, aşa cum şi-a dorit omul.

Unde este amplasat acum ochetele de repaus, era iniţial mandrina...

Mă îndoiesc că este o idee 100% practică şi cât de bine se pretează acum băţul la pescuitul cu ,,cablu" (fir de muscărit)şi muşte artificiale, din moment ce inelele sunt cu diametrul mic. Cu siguranţă muscarii dedicaţi se pot pronunţa. Eu nu practic acest stil de pescuit, deci nu mă pronunţ, iar postarea e doar un alt exemplu de solicitare (ciudată) care poate fi utilă şi altora, sau nu.
Rew.
De această dată am avut de mutat o mandrină de tip şină, chiar la capătul extrem al băţului, în scopul transformării acestuia în băţ de muscărit. Un Sportex nou-nouţ, de 4,2m din trei elemente.

Aceasta e poziţia în care a ajuns mandrina, aşa cum şi-a dorit omul.

Unde este amplasat acum ochetele de repaus, era iniţial mandrina...

Mă îndoiesc că este o idee 100% practică şi cât de bine se pretează acum băţul la pescuitul cu ,,cablu" (fir de muscărit)şi muşte artificiale, din moment ce inelele sunt cu diametrul mic. Cu siguranţă muscarii dedicaţi se pot pronunţa. Eu nu practic acest stil de pescuit, deci nu mă pronunţ, iar postarea e doar un alt exemplu de solicitare (ciudată) care poate fi utilă şi altora, sau nu.
Rew.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
La 14 picioare" are fi bat de '' double hand'' sau daca este usurica merge la nimfarit. 

Dumnezeu a creat cerul si pamantul,restul e facut in China.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Dar cu un service la o mulineta infinity q 2000 cine ma poate ajuta?
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Domnule, dacă îmi permiteţi, vă fac o recomandare care ar putea să vă rezolve problema, dacă ţineţi cont de ea.
Dacă nu aveţi motive să fiţi secretuos, cred că v-ar fi util să completaţi la profilul utilizatorului şi rubrica care desemnează localitatea din care sunteţi. De exemplu, dacă aţi fi din Bucureşti, atunci aţi avea şansa ca unul sau mai mulţi din cei câţiva colegi de forum bucureşteni şi ei, care sunt dispuşi la operaţiuni de service, să vă ofere cu bunăvoinţă ajutorul şi să vă rezolvaţi foarte comod şi simplu problema. Şi eu aş ajuta un reşiţean care presupunând că nu m-ar cunoaşte, ar cere ajutor pe forum.
Mai departe, e alegerea dumneavoastră...
Rew.
Dacă nu aveţi motive să fiţi secretuos, cred că v-ar fi util să completaţi la profilul utilizatorului şi rubrica care desemnează localitatea din care sunteţi. De exemplu, dacă aţi fi din Bucureşti, atunci aţi avea şansa ca unul sau mai mulţi din cei câţiva colegi de forum bucureşteni şi ei, care sunt dispuşi la operaţiuni de service, să vă ofere cu bunăvoinţă ajutorul şi să vă rezolvaţi foarte comod şi simplu problema. Şi eu aş ajuta un reşiţean care presupunând că nu m-ar cunoaşte, ar cere ajutor pe forum.
Mai departe, e alegerea dumneavoastră...
Rew.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Salutare domnule DEM. Exact aplicatia desemnata de dv. a fost si raspunsul pe care l-am primit de la proprietarul batului de mai sus cand i l-am inmanat si l-am intrebat despre destinatia acestuia. Pescuitul cu nimfe!
Va multumesc pentru raspunsul exact. Tot respectul pentru experienta dumneavoastra!
Rew.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Cu placere. 

Dumnezeu a creat cerul si pamantul,restul e facut in China.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Salutare!
Deşi mi-am limitat mult postările, fiind descurajat de pierderea informaţiilor (fotografii) din postările mai vechi, voi mai posta din când în când, acele cazuri, care îmi par interesante şi cu rezolvări utile si pentru alţii.
Astăzi, despre o mulinetă defectată grav şi căreia proprietarul îi dădea puţine şanse de a mai funcţiona vreodată. A venit totuşi cu ea la mine, mai mult ca să mi-o ofere de piese. Când am văzut-o însă, am decis s-o repar, fiindcă mai făcusem de multe ori reparaţii asemănătoare şi s-au dovedit fiabile.
Iată despre ce este vorba:

Piesa spartă, este racordul de oscilaţie şi antitorsiune. Această componentă racordează axul tamburului cu mecanismul de oscilaţie (depănătorul) şi în acelaşi timp, se opune şi torsiunii aplicate în sarcină asupra axului tamburului. Deteriorarea acestei piese, am întâlnit-o de multe ori, din motive cum ar fi:
-Material friabil.
-Racordul prost proiectat, prea slab pe anumite secţiuni.
-Un şurub prea scurt, care nu se înfiletează până în partea de jos a racordului.
-Contre puternice date în agăţături, cu frâna strânsă.
-O lovitură puternică în tamburul mulinetei, de-a lungul axului.
-O încercare de a extrage forţat un tambur blocat pe ax, etc.

Aşa arată piesa reparată. De acum e monobloc iar montarea se executa dinspre interior spre exterior, ca la unele Daiwe. Va spun acum ce presupune reparaţia şi ce se află sub zona aceea neagră. Cei care au mai urmărit acest topic, ştiu deja:
În primul rând, am executat un matisaj strâns, folosind un fir sintetic elastic (nu multifilamant de pescuit), pe care, cu ajutorul unui ac de cusut, l-am inserat la început prin orificiul axului, apoi şi peste ax, cuprinzând temeinic cele două piese ce le doream reunite. Au urmat apoi impregnarea cu straturi succesive de superglue şi pilitură. Finisare cu pila şi lăcuire.

Am montat totul la loc şi această mulineta (de tip ,,monocoque") a prins viaţă din nou:

Sper să vă fie de folos această metodă, care se poate aplica şi în cazul altor piese, cum am mai arătat anterior...
Rew.
Deşi mi-am limitat mult postările, fiind descurajat de pierderea informaţiilor (fotografii) din postările mai vechi, voi mai posta din când în când, acele cazuri, care îmi par interesante şi cu rezolvări utile si pentru alţii.
Astăzi, despre o mulinetă defectată grav şi căreia proprietarul îi dădea puţine şanse de a mai funcţiona vreodată. A venit totuşi cu ea la mine, mai mult ca să mi-o ofere de piese. Când am văzut-o însă, am decis s-o repar, fiindcă mai făcusem de multe ori reparaţii asemănătoare şi s-au dovedit fiabile.
Iată despre ce este vorba:

Piesa spartă, este racordul de oscilaţie şi antitorsiune. Această componentă racordează axul tamburului cu mecanismul de oscilaţie (depănătorul) şi în acelaşi timp, se opune şi torsiunii aplicate în sarcină asupra axului tamburului. Deteriorarea acestei piese, am întâlnit-o de multe ori, din motive cum ar fi:
-Material friabil.
-Racordul prost proiectat, prea slab pe anumite secţiuni.
-Un şurub prea scurt, care nu se înfiletează până în partea de jos a racordului.
-Contre puternice date în agăţături, cu frâna strânsă.
-O lovitură puternică în tamburul mulinetei, de-a lungul axului.
-O încercare de a extrage forţat un tambur blocat pe ax, etc.

Aşa arată piesa reparată. De acum e monobloc iar montarea se executa dinspre interior spre exterior, ca la unele Daiwe. Va spun acum ce presupune reparaţia şi ce se află sub zona aceea neagră. Cei care au mai urmărit acest topic, ştiu deja:
În primul rând, am executat un matisaj strâns, folosind un fir sintetic elastic (nu multifilamant de pescuit), pe care, cu ajutorul unui ac de cusut, l-am inserat la început prin orificiul axului, apoi şi peste ax, cuprinzând temeinic cele două piese ce le doream reunite. Au urmat apoi impregnarea cu straturi succesive de superglue şi pilitură. Finisare cu pila şi lăcuire.

Am montat totul la loc şi această mulineta (de tip ,,monocoque") a prins viaţă din nou:

Sper să vă fie de folos această metodă, care se poate aplica şi în cazul altor piese, cum am mai arătat anterior...
Rew.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Ai facut o treaba minunata , ca de obicei !tdum scrie: ↑16 Oct 2018, 11:33Salutare!
Deşi mi-am limitat mult postările, fiind descurajat de pierderea informaţiilor (fotografii) din postările mai vechi, voi mai posta din când în când, acele cazuri, care îmi par interesante şi cu rezolvări utile si pentru alţii.
Astăzi, despre o mulinetă defectată grav şi căreia proprietarul îi dădea puţine şanse de a mai funcţiona vreodată. A venit totuşi cu ea la mine, mai mult ca să mi-o ofere de piese. Când am văzut-o însă, am decis s-o repar, fiindcă mai făcusem de multe ori reparaţii asemănătoare şi s-au dovedit fiabile.
Iată despre ce este vorba:
Piesa spartă, este racordul de oscilaţie şi antitorsiune. Această componentă racordează axul tamburului cu mecanismul de oscilaţie (depănătorul) şi în acelaşi timp, se opune şi torsiunii aplicate în sarcină asupra axului tamburului. Deteriorarea acestei piese, am întâlnit-o de multe ori, din motive cum ar fi:
-Material friabil.
-Racordul prost proiectat, prea slab pe anumite secţiuni.
-Un şurub prea scurt, care nu se înfiletează până în partea de jos a racordului.
-Contre puternice date în agăţături, cu frâna strânsă.
-O lovitură puternică în tamburul mulinetei, de-a lungul axului.
-O încercare de a extrage forţat un tambur blocat pe ax, etc.
Aşa arată piesa reparată. De acum e monobloc iar montarea se executa dinspre interior spre exterior, ca la unele Daiwe. Va spun acum ce presupune reparaţia şi ce se află sub zona aceea neagră. Cei care au mai urmărit acest topic, ştiu deja:
În primul rând, am executat un matisaj strâns, folosind un fir sintetic elastic (nu multifilamant de pescuit), pe care, cu ajutorul unui ac de cusut, l-am inserat la început prin orificiul axului, apoi şi peste ax, cuprinzând temeinic cele două piese ce le doream reunite. Au urmat apoi impregnarea cu straturi succesive de superglue şi pilitură. Finisare cu pila şi lăcuire.
Am montat totul la loc şi această mulineta (de tip ,,monocoque") a prins viaţă din nou:
Sper să vă fie de folos această metodă, care se poate aplica şi în cazul altor piese, cum am mai arătat anterior...
Rew.
Reparatia SF insa , zic io , ii mult mai usoara , orisce garantie , nu necesita timp , nici macar nu-i mult de scris

1. un sut sanatos mosorului , ce mama dracului ii Keneo ?sau ce o fi
2. Achizitionarea unui mosor cat de cat acceptabil , adica Shimano sau Daiwa , Penn dupa ultimile experiente (intre timp m-am facut cu un Slammer nou , vreo doua trante pe la ocean si back in "baltuta" mediterrana , tine la tavaleala )
3 Problemele s-au terminat , ii timpu sa ne bucuram de pescuit
Piese legate cu fir elastic sintetic .....banuiesc ca toata lumea isi doreste asa ceva in mosoare

ps. Ca de obicei , o placere sa postez pe rapitori.ro
