Pareri despre motoare 4timpi 2.5CP!

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
vlad21

Mesaj de vlad21 » 24 Iun 2008, 10:20

Andrei2008 scrie:Am mai uitat ceva:

la mine trimul e in gaura a treia (cea din mijloc); asa mi l-a dat cel de la care am cumparat motorul. Eu am incercat si cu prima si cu a doua gaura dar, cind misc motorul stinga - dreapta se freaca de barca...; frecarea cu barca e exclusa din start, sau e acceptabila si merita sa verifica si astea 2 pozitii ?
eu am primit motorul la prima pozitie si intr-adevar asa freaca de nervura de pe chila barcii
l-am mutat pe pozitia 2.. si nu freaca deloc.. e ciudat... dar nu cred ca e normal sa frece...
Andrei2008 scrie: 3) In legatura cu partea mai grava ca scaunele nu pica corect.... De fapt asta inseamna urmatoarele 2 chestii:
- la unul din scaune piciorul central este prea scurt si nu atinge barca cind ea sta; in mers atinge pt ca apa impinge chila
- la 2 scaune (inclusiv acela cu piciorul mai scurt) piciorul central se deplaseaza putin stinga sau dreapta (cam 3-5 cm) fata de muchia in care trebuie sa pice, si il imping eu mereu sa revina
la mine din cele 3 banchete.. 2 sunt identice ca marime, dar piciarele uneia sunt mai lungi... Aceasta e cea din spate
...
altfel cred ca e normal ca pe uscat sa nu stea fix in muchie...
de fapt eu inainte sa intru pe apa.. indrept piciorul din mijloc in pozitia nervuri

tudor
Moderator
Moderator
Mesaje: 2821
Membru din: 14 Apr 2004, 12:10
Localitate: paris
Contact:

Mesaj de tudor » 24 Iun 2008, 12:05

Scaunele sunt toate diferite si trebuie sa gasesti pozitia potrivita in functie de lungimea piciorelor. Picioarele lungi mai in spate si se scurteaza cu cat te apropii de fata.
Trimul lasa-l in pozitia trei, altfel freaca de spatele barcii. Si de fapt asa merge cel mai mai bine.
Traseul de racire nu stiu daca e infundat sau nu. Cand e infundat merge motorul prost de tot. Se si opreste. S-ar putea sa nu fie. Eu nu l-am desfundat nici odata cu sarma. Cum nu merge ceva ca lumea il si duc la magazinul de unde l-am (mai bine zis de unde le-am luat fiind doua).

vlad21

Mesaj de vlad21 » 24 Iun 2008, 15:25

@tudor:
profit si eu de bunavointa.. sa te intreb daca la modelul tau motorul atinge barca si in pozitia a 2-a?
sau... este pur si simplu cel mai indicat ca sa merga in pozitia 3-a a trimului?

(nu de alta dar este abia marti.. si deja am tema pt weekend) :)
multumesc
vlad

Keiler
junior
junior
Mesaje: 50
Membru din: 22 Mai 2008, 15:00
Localitate: Brasov

Mesaj de Keiler » 24 Iun 2008, 16:01

Weekend-ul trecut am reusit sa fac rodajul la motorul de 6 CP, dupa doua zile si vreo 5 ore de plimbare pe Olt.
Barca - Allroundmarin Samba AS 300, deci gonflabila.
Cu doua persoane in barca si putin bagaj (ancora, benzina, doua bete, apa) nu intra deocamdata in glisaj. Mai ales contra curentului, acest lucru este exclus dupa parerea mea.
Trimul a fost folosit in doua pozitii, si datorita apelor mici in anumite zone.
Diferenta intre puterea de 3/4 si 100% mi se pare aproape nesemnificativa.
Consumul este rezonabil si deocamdata l-am estimat la 1l/ora.
Deocamdata elicea s-a comportat onorabil in vegetatie (nu foarte multa).
Cred ca pentru astfel de barci motoarele de la 6CP in sus sunt indicate. Cu un 2,5...nu stiu, dar ma felicit ca nu l-am luat.
Dar urmatorul de la Suzuki este de 9,9 CP iar pretul este aproape dublu.

Cei care au vazut combinatia au fost incantati si asa sunt si eu.
Singurul dezavantaj este ca pute in masina. :lol: Ce sa-i faci, n-are cum sa miroasa a parfum.
Ah, mai e un dezavantaj, acum o sa vreau tot felul de accesorii, deci cheltuiala. Dar incet, incet, ajung si la mineralier si poate...cine stie? :lol:

tudor
Moderator
Moderator
Mesaje: 2821
Membru din: 14 Apr 2004, 12:10
Localitate: paris
Contact:

Mesaj de tudor » 24 Iun 2008, 16:32

vlad21 scrie:@tudor:
profit si eu de bunavointa.. sa te intreb daca la modelul tau motorul atinge barca si in pozitia a 2-a?
sau... este pur si simplu cel mai indicat ca sa merga in pozitia 3-a a trimului?

(nu de alta dar este abia marti.. si deja am tema pt weekend) :)
multumesc
vlad
Atinge si in pozitia a doua la toate modelele. Spatele e la fel la toate modelele.

vlad21

Mesaj de vlad21 » 24 Iun 2008, 16:40

tudor multumesc mult si eu cred ca e acelasi spate la toate modelele

daca la prima pozitie e clar sesizabil, la a 2-a jur ca nu am vazut.simtit
sambata mort/copt.... ma duc sa verific si revin cu feedback

m-as bucura tare sa fie sesizabila diferenta cu trim pozitia a 3-a si asta sa se traduca si in viteza in plus

thx again...
v

tudor
Moderator
Moderator
Mesaje: 2821
Membru din: 14 Apr 2004, 12:10
Localitate: paris
Contact:

Mesaj de tudor » 24 Iun 2008, 16:47

vlad21 scrie: m-as bucura tare sa fie sesizabila diferenta cu trim pozitia a 3-a si asta sa se traduca si in viteza in plus

thx again...
v
Nu stiu daca diferenta va fi chiar asa de mare. M-asi mira. :)

vlad21

Mesaj de vlad21 » 24 Iun 2008, 17:02

@tudor:
adica daca nu freaca/atinge deloc.. sa raman pe pozitia 2?

v

Avatar utilizator
ovidiu
veteran
veteran
Mesaje: 2660
Membru din: 14 Ian 2005, 22:33
Contact:

Mesaj de ovidiu » 24 Iun 2008, 17:25

La barca mea cu trimul in prima pozitie se salta f mult varful chiar si la 1/2 din acceleratie, cand eram singur in barca, chiar si daca ma duceam inspre centrul barcii.
Cand l-am dat pe pozitia a2-a treaba a stat mult mai bine, la full speed su se mai salta decat f putin iar barca merge repede.

Deci trebe umblat la trim pana este bine!
pentru unii este un hobby, pentru altii o pasiune; pentru mine, pescuitul este o stare...

tudor
Moderator
Moderator
Mesaje: 2821
Membru din: 14 Apr 2004, 12:10
Localitate: paris
Contact:

Mesaj de tudor » 24 Iun 2008, 17:54

vlad21 scrie:@tudor:
adica daca nu freaca/atinge deloc.. sa raman pe pozitia 2?

v
Incearca mai multe pozitii, la mine cel mai bine e pe trei.

Scrie răspuns