Lansete CUSTOM

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
semlecangheorghe
veteran
veteran

Re: Lansete CUSTOM

Mesaj de semlecangheorghe » 23 Apr 2012, 08:22

:D :D :D
Bah,da ce nu imi dati ignore??
Nu-i mai simplu??
Nu-i obositor sa..'vegheati'??
Si-Gi Lures wobblers&more..

.

MuskMd
veteran
veteran

Mesaj de MuskMd » 23 Apr 2012, 08:42

:lol: :lol: Gigi, hai sa te mai lamuresc cu ceva trebi, in ce ma priveste :D

Ca si tine, sunt amator in sportul asta cu rodbuildingul si privesc cu interes topicul :lol: . Personal am ajuns la concluzia ca nu e chirurgie pe creier si ca toate "basinile" artistice , ca altfel nu el pot numi , sunt doar basini si mofturi pt cei ce apreciaza excesiv latura estetica a lansetelor. Pot sa te uiti si la George Minculete, ca si el le face f frumoase :D ....
Dincolo de asta, gresesti cand te adresezi mie ca facand parte dintr-o gasca. Da, am afinitati cu cativa din ceilalati muscari de pe aci. Dar suntem entitati individuale, iar eu mi-s independent ca dracu :D ....
Eu nu iti dau ignore. Sau cand iti dau , nu-mi trebe sa o zic. Pur si simplu nu te mai citesc :)
Dar in conditiile unui job obositor , din cand in cand mi-e distractiv sa arunc un ochi la ce se debiteaza pe aci ... si cum "limba dulce mult aduce" s-a nascut in Moldova, de ce sa nu arunc pastila, cand e cazul :lol: .
Nu ma obosesc, ca nu ma agit :D . Io ma distrez....ia-o ca pe o rupere a cotidianului impus de outlook, xcel si alte programe care ne infecteaza birourile :mrgreen:
Voi aveti o activitate faina, frumos, competitii, bloguri, articole, aveti fani, aveti imagine , mai iese si un banut din fishing. E misto.