Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Daiwa Exist LT 4000D-C
La acest model au implementat un al doilea sprjin antitorsiune. Asta e o dovadă că sunt necesare două sprijine, pentru a proteja axul tamburului în zona de contact cu ,,melcul", respectiv cu bucșa floatingshaftului din vecinătatea racordului de oscilație și antitorsiune. Ar fi fost grozav ca cele două sprijine antitorsiune să fi fost prevăzute cu rulmenți, cum am mai spus cu multe alte ocazii. Așa, sprijinele acestea mixte, bară și patină, dezvoltă frecări și necesită ungere, deci întreținere periodică.
T. D. Rew.
La acest model au implementat un al doilea sprjin antitorsiune. Asta e o dovadă că sunt necesare două sprijine, pentru a proteja axul tamburului în zona de contact cu ,,melcul", respectiv cu bucșa floatingshaftului din vecinătatea racordului de oscilație și antitorsiune. Ar fi fost grozav ca cele două sprijine antitorsiune să fi fost prevăzute cu rulmenți, cum am mai spus cu multe alte ocazii. Așa, sprijinele acestea mixte, bară și patină, dezvoltă frecări și necesită ungere, deci întreținere periodică.
T. D. Rew.
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Multumim ca impartasiti cu noi din "secretele" acestor mulinete.
Pentru mine personal, e ca nuca in perete acel al doilea sprijin pt ax. Pe cea mai luxoasa mulineta din portofoliul lor (de apa dulce) au implementat cea mai ieftina si rudimentara metoda de suport... Tipul asta de suport se gaseste preponderent prin Okuma sau Shimano low end. Concluziile le tragem fiecare
Pentru mine personal, e ca nuca in perete acel al doilea sprijin pt ax. Pe cea mai luxoasa mulineta din portofoliul lor (de apa dulce) au implementat cea mai ieftina si rudimentara metoda de suport... Tipul asta de suport se gaseste preponderent prin Okuma sau Shimano low end. Concluziile le tragem fiecare
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Le împărtășesc cu plăcere stimate coleg, așa cum am făcut-o de la bun început.
Cât despre acest al doilea sprijin... poate că au prins feedbackul negativ legat de blocajele care au apărut la alte modele ale lor exact pe bara ce forma acest al doilea sprijin și atunci au recurs la sprijinul ieftin dar sigur-patina, ca să nu facă de râs și Existul.
Cât despre acest al doilea sprijin... poate că au prins feedbackul negativ legat de blocajele care au apărut la alte modele ale lor exact pe bara ce forma acest al doilea sprijin și atunci au recurs la sprijinul ieftin dar sigur-patina, ca să nu facă de râs și Existul.
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
DAIWA CROSSCAST BR 5500LD A
Rulentul de antriretur corodat:
Și cămașa sa interioară:
Am văzut și mulinete de spinning de ale lor ruginite. Sunt postate pe topicul de reparații, iar asta coincide cu apariția noii sigle și a ,,Epocii" magseal & zaion. Până în anul 2009 au produs mulinete care nu aveau probleme cu coroziunea. Progres!?!?
T. D. Rew.
Rulentul de antriretur corodat:
Și cămașa sa interioară:
Am văzut și mulinete de spinning de ale lor ruginite. Sunt postate pe topicul de reparații, iar asta coincide cu apariția noii sigle și a ,,Epocii" magseal & zaion. Până în anul 2009 au produs mulinete care nu aveau probleme cu coroziunea. Progres!?!?
T. D. Rew.
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Daiwa Exist PC LT 2500 - fabricație 2022
Diferența majoră față de modelele anterioare constă în lipsa butonului ON/OFF antiretur. Alte diferențe sesizabile dar neesențiale sunt la rotor. În rest, același pinion din plastic la mecanismul de oscilație și aceleași metehne de montaj cu carențe la calibrarea distanțierelor, la lubrefiere, etc. Altfel, o mulinetă ușoară, care poate părea fragilă, dar în realitate e destul de rezistentă...
T. D. Rew.
Diferența majoră față de modelele anterioare constă în lipsa butonului ON/OFF antiretur. Alte diferențe sesizabile dar neesențiale sunt la rotor. În rest, același pinion din plastic la mecanismul de oscilație și aceleași metehne de montaj cu carențe la calibrarea distanțierelor, la lubrefiere, etc. Altfel, o mulinetă ușoară, care poate părea fragilă, dar în realitate e destul de rezistentă...
T. D. Rew.
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Pacat de ele, multe produse de productie recenta au o calitate mediocra de fabricatie.
Dar se vand din inertie, fara sa se intereseze cei care cumpara, ce cumpara.
'Consumabila' a ajuns sa fie o mulineta de peste 2000lei in zilele astea...
Dar se vand din inertie, fara sa se intereseze cei care cumpara, ce cumpara.
'Consumabila' a ajuns sa fie o mulineta de peste 2000lei in zilele astea...
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
da,jet are dreptate..."consumabile" de peste 2000lei bucata
fite si figuri cu imbracaminte SIMMS in toate pozele prezentate,uitand sa arate si obiectul principal,pestele
cam aici s-a ajuns
asa ca cine are Hyper Custom sa nu o vanda
fite si figuri cu imbracaminte SIMMS in toate pozele prezentate,uitand sa arate si obiectul principal,pestele
cam aici s-a ajuns
asa ca cine are Hyper Custom sa nu o vanda
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
A probat cineva noul BG?
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Daiwa Certate LT (monococă)
Mecanismele de declanșare și poziție bistabilă din aripile de rotor, neunse. Acolo trebuia utilizată o vaselină rezistentă la centrifugare, care să nu permită apariția uzurilor. Fabricantul nu a pus deloc...
Deasemenea, la interior, oscilația și antitorsiunea montate fără ungere. La vechile modele de Certate sprijinul antitorsiune era pe un rulment. Acum e pe o bară uscată. Progres!?!?
Ungerea magnetică era prezentă, dar am suplimentat-o ca să arate așa:
Și acest Certate LT se mișca greoi, ca și multe Existuri LT la care am făcut referire, dar nu din motivul montării presate a pinionului de plastic, ci din cauza montării descentrate a pieselor de sub rotor și din lipsa ungerii...
După gresare, verificare integrală și reglaj minuțios și-a revenit și poate fi pescuită pe termen lung, fără alte intervenții.
T. D. Rew.
Mecanismele de declanșare și poziție bistabilă din aripile de rotor, neunse. Acolo trebuia utilizată o vaselină rezistentă la centrifugare, care să nu permită apariția uzurilor. Fabricantul nu a pus deloc...
Deasemenea, la interior, oscilația și antitorsiunea montate fără ungere. La vechile modele de Certate sprijinul antitorsiune era pe un rulment. Acum e pe o bară uscată. Progres!?!?
Ungerea magnetică era prezentă, dar am suplimentat-o ca să arate așa:
Și acest Certate LT se mișca greoi, ca și multe Existuri LT la care am făcut referire, dar nu din motivul montării presate a pinionului de plastic, ci din cauza montării descentrate a pieselor de sub rotor și din lipsa ungerii...
După gresare, verificare integrală și reglaj minuțios și-a revenit și poate fi pescuită pe termen lung, fără alte intervenții.
T. D. Rew.
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Daiwa Morethan. Model nou, cu ulei magnetic...
Rotorul nu mai e din magneziu ci din zaion.
Nu mai există ,,melcul" din oțel ci acum e din bronz.
În sistemul de oscilație nu mai este pinion metalic ci din plastic.
Axul tamburului e mult mai subțire.
Există o încuietoare pe ax, pentru demontarea căreia e nevoie de o cheiță tubulară specială, e cea din colțul tăviței.
Capacul carterului are două urechi de prindere în vecinătatea angrenajului hipoid ca și modelul vechi, dar una e de formă, fiindcă nu poate fi montat șurub în această ureche de prindere căci în carcasă nu au mai făcut filet.
Knobul de frână se strânge pe un filet extrem de finuț, căci axul tamburului e foarte subțire, cum se vede în poză.
Ca un bonus nedorit, de regulă unul sau ambii rulmenți de pe ,,melcul" rotorului au un fășâit care e amplificat suplimentar de zaionul rotorului. E ciudat unde duce câteodată ,,progresul".
T. D. Rew.
Rotorul nu mai e din magneziu ci din zaion.
Nu mai există ,,melcul" din oțel ci acum e din bronz.
În sistemul de oscilație nu mai este pinion metalic ci din plastic.
Axul tamburului e mult mai subțire.
Există o încuietoare pe ax, pentru demontarea căreia e nevoie de o cheiță tubulară specială, e cea din colțul tăviței.
Capacul carterului are două urechi de prindere în vecinătatea angrenajului hipoid ca și modelul vechi, dar una e de formă, fiindcă nu poate fi montat șurub în această ureche de prindere căci în carcasă nu au mai făcut filet.
Knobul de frână se strânge pe un filet extrem de finuț, căci axul tamburului e foarte subțire, cum se vede în poză.
Ca un bonus nedorit, de regulă unul sau ambii rulmenți de pe ,,melcul" rotorului au un fășâit care e amplificat suplimentar de zaionul rotorului. E ciudat unde duce câteodată ,,progresul".
T. D. Rew.