romica te referi la injectia de ulei la 2 timpi? sau la injectia de benzina la 4 timpi?nu se va interzice inmatricularea motoarelor in doi timpi ci a celor care nu indeplinesc normele de poluare EPA 2006. aceasta masura va afecta in principal motoarele in doi timpi pe carburator, dar cele pe injectie nu au probleme la inmatriculare.
cat consuma 2 timpi 15 cai
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
motor
motorul cu baie de ulei se trasporta culcat pe partea opusa jojei pt. a nu se prelinge uleiul pe langa ea si pe o gaurice aflata mai sus pe unde am vazut ca se face aerisirea baii de ulei cand da rateu motorul.desi mai scump este de preferat motorul in 4t.
@ Cdan
Peridoc e remorca pe care transporti barca.
Scuze nu m-am gandit ca in Suedia scoti barca din apa inca din octombrie. Cum aici nu prea ingheata apele poti lasa barca in apa. Cit despre revizia anuala numita hibernaj, duci motorul asa cu e el montat pe barca cu remorca cu tot.
Pe ale mele, fiind mici, le transport usor.
Dar caruciorul mi se pare totusi interesant in caz ca voi achizitiona o data un motor mai mare. O sa caut pe net sa vad cum arata si cat costa.
Tudor
Peridoc e remorca pe care transporti barca.
Scuze nu m-am gandit ca in Suedia scoti barca din apa inca din octombrie. Cum aici nu prea ingheata apele poti lasa barca in apa. Cit despre revizia anuala numita hibernaj, duci motorul asa cu e el montat pe barca cu remorca cu tot.
Pe ale mele, fiind mici, le transport usor.
Dar caruciorul mi se pare totusi interesant in caz ca voi achizitiona o data un motor mai mare. O sa caut pe net sa vad cum arata si cat costa.
Tudor
eugene si daca ai joja pe stanga si epuratorul(gauricea
) pe dreapta cum il il pui?......pe spate?
este adevarat ca se isca astfel de discutii despre motoare doar in Romania....... unde totul se raporteaza la conditiile caracteristice tarii.... dupa sloganul binecunoscut dar adevarat....:"K la noi la nimenea".....
Cert este faptul k un motor in 2T consuma / ora de mers mai mult decat un motor in 4T,la aceeasi putere, montat pe aceeasi barca
Mai este cert si faptul k un motor in 4T este mai greu comparat cu un 2T
Cert mai este si faptul k un4T este mai fiabil k un2T dar si mai scump.....
Asadar nu exista motorul perfect iar concluziile nu le trag eu ci voi....
P.S. am uitat sa va zic k la un 4T se mai adauga si costuri de intretinere specifice cum ar fi: filtru de ulei si ulei




este adevarat ca se isca astfel de discutii despre motoare doar in Romania....... unde totul se raporteaza la conditiile caracteristice tarii.... dupa sloganul binecunoscut dar adevarat....:"K la noi la nimenea".....

Cert este faptul k un motor in 2T consuma / ora de mers mai mult decat un motor in 4T,la aceeasi putere, montat pe aceeasi barca
Mai este cert si faptul k un motor in 4T este mai greu comparat cu un 2T
Cert mai este si faptul k un4T este mai fiabil k un2T dar si mai scump.....
Asadar nu exista motorul perfect iar concluziile nu le trag eu ci voi....

P.S. am uitat sa va zic k la un 4T se mai adauga si costuri de intretinere specifice cum ar fi: filtru de ulei si ulei

Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
muskloiule o fi ca la noi la romania dar la mine treaba e simpla, si nu am pus problema banilor
mi-ar trebui 15 cai, suficient de usor cat sa-l pot manevra singur ( 50 kile e exclus ), varianta la carucior nu tine ca n-au facut astia inca rampe pe dunare sau pe olt, problema e la asezat in masina si la coborat malurile rupte pe dunare.....
2 timpi ma avantaja ca la 35 kile imi luam 15 cai si cu asta basta
dar daca se vor interzice nu am de gand sa-mi iau teapa, fie vorba intre noi 85 milioane sunt o gramada de bani si mi-l iau sa-l am pe perioada nedeterminata, nu ne jucam dea ia motoru arunca motoru pentru ca le casuna la unii ecologia peste noapte.....
in concluzie singura alternativa ar fi 10 cai in 4 timpi la 38 kile, daca nu cumva au de gand astia de la mercury sa scoata varianta light pentru 15 cai 4 timpi, asa cum am inteles de la romica.......
mi-ar trebui 15 cai, suficient de usor cat sa-l pot manevra singur ( 50 kile e exclus ), varianta la carucior nu tine ca n-au facut astia inca rampe pe dunare sau pe olt, problema e la asezat in masina si la coborat malurile rupte pe dunare.....
2 timpi ma avantaja ca la 35 kile imi luam 15 cai si cu asta basta
dar daca se vor interzice nu am de gand sa-mi iau teapa, fie vorba intre noi 85 milioane sunt o gramada de bani si mi-l iau sa-l am pe perioada nedeterminata, nu ne jucam dea ia motoru arunca motoru pentru ca le casuna la unii ecologia peste noapte.....
in concluzie singura alternativa ar fi 10 cai in 4 timpi la 38 kile, daca nu cumva au de gand astia de la mercury sa scoata varianta light pentru 15 cai 4 timpi, asa cum am inteles de la romica.......
Ce-mi place de tine.....indiferent de cai ai tras bine concluzia.... un four stroke este de viitorin concluzie singura alternativa ar fi 10 cai in 4 timpi la 38 kile, daca nu cumva au de gand astia de la mercury sa scoata varianta light pentru 15 cai 4 timpi, asa cum am inteles de la romica.......

Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
Si ca sa raspunda cineva si la intrebarea initiala a lui Dan, am un amic ce are un Johnson 2 cilindrii 4 timpi ce consuma in jur de 4.5l/h, iar baietii de la Yamaha se lauda ca al lor motor in 2 cilindrii 4 timpi consuma 3.7 l/h deci cred ca un consum real ti l-ar da media intre cele doua 
Vezi link Yamaha
http://www.motoshop.ro/outboards.html

Vezi link Yamaha
http://www.motoshop.ro/outboards.html
cum adica pe carligul deremorcare?CDan scrie:Nu stiu cum rezolvati voi, in Rom, transportul motorului dar in Suedia transportul se face cu ajutorul unui carucior pe care motorul sta vertical si e prins ca pe barca, cu "gheare" puternice cu suruburi. Asta de la barca la masina. In masina e cam greu sa-l transporti culcat (benzina si uleiul poate sa curga plus ca carburatorul se poate ineca cu benzina) si atunci transportul se face pe cirligul masinii (ceva in stilul transportarii bicicletelor).
daca THULE a inventat asa ceva da-mi si mie un link plz
http://www.thule.com/
poate la voi in Suedia se transporta lucrurile altfel....sau poate in fraza ta anterioara se afla raspunsul.....
sariti pe mine . Asta a fost doar o idee. Poate si voi faceti la fel, nu stiu. Eu sint destul de necunoscator in materie. Nu am barca.
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
Mai sufar si de dislexie (cred ca se cheama pe rom)tudor scrie:@ Cdan
Peridoc e remorca pe care transporti barca.
Scuze nu m-am gandit ca in Suedia scoti barca din apa inca din octombrie. Cum aici nu prea ingheata apele poti lasa barca in apa. Cit despre revizia anuala numita hibernaj, duci motorul asa cu e el montat pe barca cu remorca cu tot.
Pe ale mele, fiind mici, le transport usor.
Dar caruciorul mi se pare totusi interesant in caz ca voi achizitiona o data un motor mai mare. O sa caut pe net sa vad cum arata si cat costa.
Tudor

Aici poti vedea o poza cu un carucior de care am zis: http://www.biltema.se/products/product. ... emId=76342 . Nu gasesc eu acum dar sint modele cu roti si mai puternice, chiar de cele care se umfla. Am vazut si remorca mica, de max 1m lungime care avea montat un suport pe ca sa montezi motorul.
O sa mai caut.
Expert in a invata rima sa inoate.