barci pneumatice
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
- Stefan Tudose
- Moderator
- Mesaje: 557
- Membru din: 19 Apr 2004, 08:02
- Localitate: Arad/ Timisoara
Depinde ce intelegi prin prohibitive. Cat dai atata primesti.
Poti sa iesi ieftin si sa-ti tzatzaie fundul pe apa ca nu stii cand pocneste sub tine, sa amortesti stand ore in sir in pozitii nefiresti, sau sa platesti mai mult si sa pescuiesti conformabil si safe. Depinde cat de mult pescuiesti de fapt din barca.
Poti sa iesi ieftin si sa-ti tzatzaie fundul pe apa ca nu stii cand pocneste sub tine, sa amortesti stand ore in sir in pozitii nefiresti, sau sa platesti mai mult si sa pescuiesti conformabil si safe. Depinde cat de mult pescuiesti de fapt din barca.
WSB Dream Team
www.wsbteam.com
www.wsbteam.com
Re: barci pneumatice
Cauta pe site-ul asta:nelu.p scrie:Salut Musti ! unde pot vedea o fotografie cu barca ta ?
Multumesc anticipat !
http://www.uzemik.ru/production/?s=4&lang=eng
Cine-i harnic si munceste taie-n Delta stuf........si dimineata e primul la pescuit!!
-
- senior
- Mesaje: 394
- Membru din: 11 Dec 2005, 09:15
- Localitate: Botosani
Barci pneumatice
Ufimka 21 (cu podea gonflabila) - 205 $, livrabila sapt.viitoare in Suceava.......
Pentru cei care m-au intrebat despre poze cu barca, va dau un link, pana apuc sa fac o poza cu barca in natura (ca nu-mi vine sa va arat una cu mine, barca si camera de zi, eventual cu lanseta in acvariu).
http://www.neoshop.lv/?module=products& ... guage_id=2
Cea din poza e aproape identica (e Nirok 2 - 06) produsa de YRT in Ucraina. A mea e Nirok 2 - 05 produsa de Jaroslavskie Lodki in Rusia, la Jaroslav (modelul este unul vechi, deja clasic inca de pe vremea URSS, iar acum este preluat de diverse firme). Singura diferenta intre modelul 05 si cel 06 pe care il vedeti in poza este lipsa uneia dintre banchete, cea din spatele barcii. A mea are acolo o perna gonflabila detasabila. Eu am cerut-o asa, pt. ca e mult mai comoda pt. o singura persoana. Barca poate duce 2 oameni linistit, dar nu sa si stea comod la pescuit. In varianta 05 am si posibilitatea sa dorm in barca, daca am chef.
A! Era sa uit, barca ruseasca are 19kg, cu 3 mai mult decat cea ucraineana de la YRT... Si 2 ani garantie.
http://www.neoshop.lv/?module=products& ... guage_id=2
Cea din poza e aproape identica (e Nirok 2 - 06) produsa de YRT in Ucraina. A mea e Nirok 2 - 05 produsa de Jaroslavskie Lodki in Rusia, la Jaroslav (modelul este unul vechi, deja clasic inca de pe vremea URSS, iar acum este preluat de diverse firme). Singura diferenta intre modelul 05 si cel 06 pe care il vedeti in poza este lipsa uneia dintre banchete, cea din spatele barcii. A mea are acolo o perna gonflabila detasabila. Eu am cerut-o asa, pt. ca e mult mai comoda pt. o singura persoana. Barca poate duce 2 oameni linistit, dar nu sa si stea comod la pescuit. In varianta 05 am si posibilitatea sa dorm in barca, daca am chef.
A! Era sa uit, barca ruseasca are 19kg, cu 3 mai mult decat cea ucraineana de la YRT... Si 2 ani garantie.
Uite si poza lui Nirok 2-05
http://yarlodki.ru/en/products/catalogu ... rok/?id=65
Are si pretul in ruble;1 ron=10 ruble
http://yarlodki.ru/en/products/catalogu ... rok/?id=65
Are si pretul in ruble;1 ron=10 ruble
Cine-i harnic si munceste taie-n Delta stuf........si dimineata e primul la pescuit!!
Hmmm...
Nirok-ul asta din poza e ciudatel. Alta culoare, mai deschisa, vasle de lemn (sau mai rau, plastic), in loc de vasle demontabile din aluminiu, iar suportul de vasle, cel putin atata cat se vede, e diferit de ceea ce am eu. Daca maresti poza asta vezi ca suportii de vasla sunt de fapt niste urechi din cauciuc prin care treci perpendicular vasla, la fel ca la barcile Ufimka pe care le-am vazut in Oradea. Vaslitul se face invingand elasticitatea materialului. La Nirok-ul meu suportul de vasle este realizat dintr-un T de metal (dar rasturnat), fixat intr-o piesa din plastic dur, care ii permite sa rabateze (sa se culce pe barca) asemeni unei balamale. Vasla are un orificiu prin care intra coada T-ului, care serveste drept ax pentru rotatia vaslei. Pentru a nu iesi de pe ax, dupa introducerea vaslei, la capatul acestuia se insurubeaza un opritor din acelasi plastic dur, legat cu sfoara de suport, pt. a nu se pierde. Avantajul acestei solutii e limpede: vasla se misca foarte usor, rotindu-se pe ax, iar atunci cand nu este folosita, se culca de-a lungul bordului, dupa care axul rabateaza la 90 grade. Astfel visla ramane fixata, lipita ferm deasupra cilindrul bordului, afara din apa. Reluare vaslirii e extrem de simpla: se apuca vasla de maner si, printr-o rotire a acestuia, vasla rabateza la loc in pozitia de mars. La celalalt model urechea de cauciuc va tine vasla (lasata libera din mana) perpendicular pe barca, balanganindu-se in apa. Lipirea vaslei de bord e cvasiimposibila, elasticitatea urechii de cauciuc aducand-o mereu in pozitia de vaslire. Dezavantaj? Cele 2 manere ale vaslelor se vor misca inevitabil prin fata pescarului asezat pe bancheta, incurcandu-l. Alternativa ar fi scoaterea vaslelor din lacas si punerea lor in barca. Nasol, daca ne gandim la confort. Daca ai a-ti schmba des pozitia pe apa, alta dandana: monteaza intai vaslele!
Ma iertati ca am lungit-o atata, dar am vrut sa atrag atentia celor care vor sa isi ia o "ruseasca" asupra unui (minor) amanunt, care in timp se va putea dovedi un cui in pantof. Acest detaliu, alaturi de materialul ceva mai subtire, m-a facut sa comand o barca Nirok, si nu o Ufimka, chiar daca Nirok-ul a fost mai scump. Nirok-ul din link-ul lui meas seamana mult ca forma cu cel pe care l-am primit eu (o bancheta si o perna), dar suportii de vasla sunt diferiti. Barca mea seamana mult mai tare (identica, exceptand bancheta)cu cea din link-ul dat de mine mai sus.
Nu e cazul sa vorbim despre barci "originale" sau contrafacute cand vorbim despre barcile rusesti. Pur si simplu exista in fostul spatiu sovietic o gramada de producatori care au preluat modelele consacrate ale industriei defunctului URSS. Unii le fac mai bine, altii mai prost. In general, insa, nu sunt rele. La pretul lor isi fac toti banii. Dificultatea consta in a alege (a se citi: nimeri), practic la aceeasi bani, o filiera care aduce varianta cea mai reusita calitativ. Eu (cred) ca am fost norocos, toate indiciile ducandu-ma la concluzia ca uzina, fabrica, colhozul, ce-o fi fost el, care mi-a facut barca a facut-o bine. Ma repet, grija acordata CTC-ului, relevata prin toate acele stampile, semnaturi, serii, sigilii, etc. ma indreptatesc sa cred ca e un producator serios.
Cu asta chiar am incheiat, ca va simt obositi...
Nirok-ul asta din poza e ciudatel. Alta culoare, mai deschisa, vasle de lemn (sau mai rau, plastic), in loc de vasle demontabile din aluminiu, iar suportul de vasle, cel putin atata cat se vede, e diferit de ceea ce am eu. Daca maresti poza asta vezi ca suportii de vasla sunt de fapt niste urechi din cauciuc prin care treci perpendicular vasla, la fel ca la barcile Ufimka pe care le-am vazut in Oradea. Vaslitul se face invingand elasticitatea materialului. La Nirok-ul meu suportul de vasle este realizat dintr-un T de metal (dar rasturnat), fixat intr-o piesa din plastic dur, care ii permite sa rabateze (sa se culce pe barca) asemeni unei balamale. Vasla are un orificiu prin care intra coada T-ului, care serveste drept ax pentru rotatia vaslei. Pentru a nu iesi de pe ax, dupa introducerea vaslei, la capatul acestuia se insurubeaza un opritor din acelasi plastic dur, legat cu sfoara de suport, pt. a nu se pierde. Avantajul acestei solutii e limpede: vasla se misca foarte usor, rotindu-se pe ax, iar atunci cand nu este folosita, se culca de-a lungul bordului, dupa care axul rabateaza la 90 grade. Astfel visla ramane fixata, lipita ferm deasupra cilindrul bordului, afara din apa. Reluare vaslirii e extrem de simpla: se apuca vasla de maner si, printr-o rotire a acestuia, vasla rabateza la loc in pozitia de mars. La celalalt model urechea de cauciuc va tine vasla (lasata libera din mana) perpendicular pe barca, balanganindu-se in apa. Lipirea vaslei de bord e cvasiimposibila, elasticitatea urechii de cauciuc aducand-o mereu in pozitia de vaslire. Dezavantaj? Cele 2 manere ale vaslelor se vor misca inevitabil prin fata pescarului asezat pe bancheta, incurcandu-l. Alternativa ar fi scoaterea vaslelor din lacas si punerea lor in barca. Nasol, daca ne gandim la confort. Daca ai a-ti schmba des pozitia pe apa, alta dandana: monteaza intai vaslele!
Ma iertati ca am lungit-o atata, dar am vrut sa atrag atentia celor care vor sa isi ia o "ruseasca" asupra unui (minor) amanunt, care in timp se va putea dovedi un cui in pantof. Acest detaliu, alaturi de materialul ceva mai subtire, m-a facut sa comand o barca Nirok, si nu o Ufimka, chiar daca Nirok-ul a fost mai scump. Nirok-ul din link-ul lui meas seamana mult ca forma cu cel pe care l-am primit eu (o bancheta si o perna), dar suportii de vasla sunt diferiti. Barca mea seamana mult mai tare (identica, exceptand bancheta)cu cea din link-ul dat de mine mai sus.
Nu e cazul sa vorbim despre barci "originale" sau contrafacute cand vorbim despre barcile rusesti. Pur si simplu exista in fostul spatiu sovietic o gramada de producatori care au preluat modelele consacrate ale industriei defunctului URSS. Unii le fac mai bine, altii mai prost. In general, insa, nu sunt rele. La pretul lor isi fac toti banii. Dificultatea consta in a alege (a se citi: nimeri), practic la aceeasi bani, o filiera care aduce varianta cea mai reusita calitativ. Eu (cred) ca am fost norocos, toate indiciile ducandu-ma la concluzia ca uzina, fabrica, colhozul, ce-o fi fost el, care mi-a facut barca a facut-o bine. Ma repet, grija acordata CTC-ului, relevata prin toate acele stampile, semnaturi, serii, sigilii, etc. ma indreptatesc sa cred ca e un producator serios.
Cu asta chiar am incheiat, ca va simt obositi...

-
- junior
- Mesaje: 38
- Membru din: 22 Noi 2004, 13:39
- Localitate: Bucuresti
Avansezi mai repede.Valentin G scrie:Salut,
Va rog, am o intrebare: ce se intampla daca la o barca pneumatica montez un motor cu o putere mai mare decat puterea 'recomandata' dar care nu depaseste puterea 'maxima' indicata de producator.
Multumesc,
Valentin

Daca nu depaseste puterea maxima data de producator nu se intampla nimic.
Sunt doua aspecte aici:
-greutatea motorului care nu trebuie sa depaseasca greutatea rcomandata;exista riscul ca barca sa stea cu pupa scufundata,sau sa nu reziste placa si sa se rupa barca.etc.
-o putere mai mare a motorului duce si la o viteza mai mare de deplasare si deci la o frecare mai mare,la care materialul s-ar putea sa nu reziste si sa se sfasie.
-greutatea motorului care nu trebuie sa depaseasca greutatea rcomandata;exista riscul ca barca sa stea cu pupa scufundata,sau sa nu reziste placa si sa se rupa barca.etc.
-o putere mai mare a motorului duce si la o viteza mai mare de deplasare si deci la o frecare mai mare,la care materialul s-ar putea sa nu reziste si sa se sfasie.
Cine-i harnic si munceste taie-n Delta stuf........si dimineata e primul la pescuit!!
-
- junior
- Mesaje: 38
- Membru din: 22 Noi 2004, 13:39
- Localitate: Bucuresti