barci pneumatice
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Ai dreptate Mihai;cred ca solutia optima raman barcile luate din tara.Scapi si de taxe de transport,taxe vamale,etc.
Eu am gasit ceva,ruseasca din cauciuc panzat,cu podea de tego(placute)sa poti sta in picioare,cu placa motor,o bancheta,280 cm la exterior,36 diametrul balonului,cu vaslele ei,pompa si kit reparatie la aprox 1000 lei.Accepta motor de aprox 15 kg.
Sunt in procesul de gandire si negocieri.
Eu am gasit ceva,ruseasca din cauciuc panzat,cu podea de tego(placute)sa poti sta in picioare,cu placa motor,o bancheta,280 cm la exterior,36 diametrul balonului,cu vaslele ei,pompa si kit reparatie la aprox 1000 lei.Accepta motor de aprox 15 kg.
Sunt in procesul de gandire si negocieri.
Cine-i harnic si munceste taie-n Delta stuf........si dimineata e primul la pescuit!!
Imi cer scuze fata de cei care mi-au scris pe privat cerandu-mi amanunte despre barca Nirok pe care tocmai am primit-o. N-am avut timp sa le raspund fiecaruia in parte, dar o fac acum pt. toti.
Barca este Nirok 2 - 05, model de barca sovietic, pe care acum il fabrica mai multi producatori. A mea este produsa in Rusia la Jaroslav (firma se numeste Jaroslavskie Lodki; restul adresei nu-l mai scriu, din motive de grafie). Este fabricata dintr-un material gros, in 5 straturi (evidentiate in cartea tehnica), material mult mai gros decat la modelul Ufimka, pe care am mai avut ocazia sa-l vad. Are 2.55 x 1,11m, baloane cu diametrul de 0.30m, 2 compartimente + fund gonflabil. Cantareste 19 Kg. E dotata cu o bancheta din tego si o perna pentru o a doua persoana. Sistemul de prindere a vaslelor este metalic, rabatabil, are 2 manere laterale din cordelina, precum si cate o ureche de ancorare la fiecare capat. Mai are in dotare 2 vasle demontabile din dural, pompa de picior, kit de reparatii, cheie pt. supape, plus dopuri, supape, si garnituri de schimb. Vine insotita de o carte tehnica destul de amanuntita si certificat de garantie. Dealtfel grija pt. controlul calitatii se vede si din mici amanunte cum sunt numarul de serie marcat in clar pe corpul barcii, la fel ca si data fabricatiei (17 dec. 2006), sigiliul de control (care trebuie rupt la scoaterea barcii din husa), eticheta CTC cu marca, stampila firmei, numele in clar al CTC-istului si semnatura, precum si un pomelnic de standarde rusesti de securitate etc. Durata de viata a materialelor este data la 8 ani, iar termenul de garantie pt. orice fel de vicii de constructie e de 24 luni.
Cam asta ar fi descrierea. Impresia pe care mi-a facut-o este buna. Pare o barca robusta. Este facuta in buna traditie ruseasca: aspect rudimentar, dar constructie simpla si fiabila. Tot ceea ce se poate demonta (dopuri, supape, sigurante suport vasle) sunt legate cu sfori, pt. a nu se pierde. E capabila de a transporta 2 persoane (300kg), dar eu zic ca e chiar confortabila pentru 1. Eu am 1,85m si 120Kg. Stand pe bancheta, la vasle, pot tine linistit picioarele intinse, ramanand suficient spatiu si pentru bagaje.
Toata achizitia m-a costat 740 lei (barca) + 60 lei taxe curier (cu livrarerea la usa in 48 de ore de la intrarea in tara.
Asta-i! Acu' s-o vad pe apa, ca in sufragerie mi-a placut...
Barca este Nirok 2 - 05, model de barca sovietic, pe care acum il fabrica mai multi producatori. A mea este produsa in Rusia la Jaroslav (firma se numeste Jaroslavskie Lodki; restul adresei nu-l mai scriu, din motive de grafie). Este fabricata dintr-un material gros, in 5 straturi (evidentiate in cartea tehnica), material mult mai gros decat la modelul Ufimka, pe care am mai avut ocazia sa-l vad. Are 2.55 x 1,11m, baloane cu diametrul de 0.30m, 2 compartimente + fund gonflabil. Cantareste 19 Kg. E dotata cu o bancheta din tego si o perna pentru o a doua persoana. Sistemul de prindere a vaslelor este metalic, rabatabil, are 2 manere laterale din cordelina, precum si cate o ureche de ancorare la fiecare capat. Mai are in dotare 2 vasle demontabile din dural, pompa de picior, kit de reparatii, cheie pt. supape, plus dopuri, supape, si garnituri de schimb. Vine insotita de o carte tehnica destul de amanuntita si certificat de garantie. Dealtfel grija pt. controlul calitatii se vede si din mici amanunte cum sunt numarul de serie marcat in clar pe corpul barcii, la fel ca si data fabricatiei (17 dec. 2006), sigiliul de control (care trebuie rupt la scoaterea barcii din husa), eticheta CTC cu marca, stampila firmei, numele in clar al CTC-istului si semnatura, precum si un pomelnic de standarde rusesti de securitate etc. Durata de viata a materialelor este data la 8 ani, iar termenul de garantie pt. orice fel de vicii de constructie e de 24 luni.
Cam asta ar fi descrierea. Impresia pe care mi-a facut-o este buna. Pare o barca robusta. Este facuta in buna traditie ruseasca: aspect rudimentar, dar constructie simpla si fiabila. Tot ceea ce se poate demonta (dopuri, supape, sigurante suport vasle) sunt legate cu sfori, pt. a nu se pierde. E capabila de a transporta 2 persoane (300kg), dar eu zic ca e chiar confortabila pentru 1. Eu am 1,85m si 120Kg. Stand pe bancheta, la vasle, pot tine linistit picioarele intinse, ramanand suficient spatiu si pentru bagaje.
Toata achizitia m-a costat 740 lei (barca) + 60 lei taxe curier (cu livrarerea la usa in 48 de ore de la intrarea in tara.
Asta-i! Acu' s-o vad pe apa, ca in sufragerie mi-a placut...
Uitati-va pe www.seaeagle.com si o sa gasiti tot felul de barci.Eu am luat la pachet cu motor electric si podina; sunt multumit, daca nu luam in considerare ca imi umple portbagajul, cu toate acareturile. Gasiti si modele mai mici, fara motor, iar barcile sunt rezistente; se pot gasi si in Ungaria.
barci pneumatice
Salut Musti ! unde pot vedea o fotografie cu barca ta ?
Multumesc anticipat !
Multumesc anticipat !