Sincer, nu mai știu !kzoli scrie:In RND este specificat asa ceva ?Poppy scrie:Cu barca pneumatică nu este permis a naviga pe cursul navigabil al fluviului.
Barca
Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori
http://www.rna.ro/servicii/PersNavigant ... Dunare.pdf
Eu nu am gasit ...poate am trecut peste el ....
Daca barca este certificata pentru navigatie pe ape interne, poti sa te dai linistit ... adica atentie la celelalte ambarcatiuni ... sunt restrictii noaptea si in conditii de vizibilitate redusa ,dar pe vreme buna... poate ma insel ...
Eu nu am gasit ...poate am trecut peste el ....
Daca barca este certificata pentru navigatie pe ape interne, poti sa te dai linistit ... adica atentie la celelalte ambarcatiuni ... sunt restrictii noaptea si in conditii de vizibilitate redusa ,dar pe vreme buna... poate ma insel ...
- modigliani
- veteran

- Mesaje: 1209
- Membru din: 17 Aug 2010, 14:36
- Localitate: Atlantida
Cre' ca batea campii !!! Cred !Poppy scrie: Dealer-ul Yamaha din Brăila mi-a spus foarte clar că n-am voie pe brațul navigabil,
Eu pescuiesc in zona Giurgiu frecvent . Ori este cunoscut faptul ca zona respectiva beneficiaza de controlori mai drastici si plini de abnegatie decat pe alte sectoare ale Dunarii . Niciodata nu mi-au restrictionat sau penalizat navigarea cu pneumatica pe senalul navigabil . Insa am fost foarte des controlat pentru permis pescuit , permis de navigatie , PG , permis de agrement pe zona de frontiera , permis de activitati nocturne pe zona de frontiera ( de-a lungul timpului , in functie de ce s-a cerut de la an la an ) . Insa nimeni vreodata n-a pomenit nimic despre restrictia de care zici .
Intradevar , se impune iluminarea pe timp de noapte si se recomanda ( atentie , se recomanda doar ) navigarea cu pneumatice pe langa mal si cu viteza redusa in conditii de ceata . Asta-i lege nescrisa , insa trebuie sa fi retard sa te avanti pe jumatea Dunarii pe ceata . Pe langa vizibilitate , in ceata deasa nici sunetul nu ramane neafectat . Auzi motoarele unei barje si estimezi c-ar fi departe si cand iese din ceata te trezesti ca-i la 6 - 7 m de tine !
- modigliani
- veteran

- Mesaje: 1209
- Membru din: 17 Aug 2010, 14:36
- Localitate: Atlantida
Mai fratilor , si-asta de unde mai e ? Sau e o alta ineptie din lege ??? Pai pe Dunare este aproape imposibil de ghicit / dedus care-i calea navigabila , si-mi va ramane de facut , ca sa n-o incalc p-asta , in aval daca navighez , sa merg la 25 de m de malul Bulgaresc ! Iar e ,, cu spatele " , pentru ca nici asta n-am voie ! Cum s-o dam ?kleniacul scrie:Navigarea cu barcile de agrement se face pe partea dreapta a caii navigabile,la max 25 de m de mal.
nene , cine umbla des pe asemenea ape stie clar ce-are de facut . Lege-ai una , realitatea-i alta ! Si asta o stiu si cei in masura sa ne controleze . Pentru ca daca ma iau dupa lege si-o urmez intocmai ..... ma tot duc amonteeeeeeeeee de nimeresc prin Ungaria ! Ca-n aval n-am voie ca n-am voie pe langa tarmul Bulgaresc , nu ?
- modigliani
- veteran

- Mesaje: 1209
- Membru din: 17 Aug 2010, 14:36
- Localitate: Atlantida
Una-i una , alta-i alta ! Hai s-o lamurim ( cu toate ca se cere deja un topic despre legislatia maritima ) :
Nu comparam o pneumatica c-o barja ! PUNCT !
Pneumatica-i fasneata , e condusa de unu' care are maxim 0,0001 % experienta maritima fata de capitanul / echipajul barjei , este aproape deloc monitorizata , este deloc inregistrata ca fiind participanta la traficul din zona . De fapt , daca ne gandim bine , asta cu permis de la 5 HP in sus e o aiureala ! Din contra , cu 4 HP , un neexperimentat poate face mari neplaceri celorlalte ambarcatiuni din zona ( nu va ganditi la iesiri cu barca doar in zile-nsorite , la plaja , soare , cald , vizibilitate maxima , apa calma ) . Revin : fasneata fiind , echipata cu un motor perfect echilibrat pentru gabaritul barcii si pentru incarcatura , tocmai de la ea se cere sa evite eventualele coliziuni / neplaceri .
Barja ( sau alte ambarcatiuni gabaritice ) , mai ales daca-i Dunarea scazuta ( presupunem ca vorbim aici predilect despre Dunare ) , ..... nene , .... merge ,, ca tramvaiu' " ! Uneori n-are voie sa paraseasca ruta navigabila impusa de instrumente cu nici macar 2 m ! Presupunand prin absurd c-ar fi capabila , in masurile luate impotriva unei eventuale coliziuni c-o pneumatica ametita aparuta-n calea ei . Mai apoi nu sunt sigur ca o pneumatica apare pe radarul unei asemenea ,, Godzille " . P-ala de la ,, carma " il doare la basca de ,, colacu' " tau ! decat sa verse-n Dunare cateva tone de motorina sau ce dracu' cara el ..... se suie pe tine ,, cu acte " ! Si i se mai si da marire la salariu pentru asta , pentru ocrotirea mediului si-a integritatii vasului !
Bun ! Mai departe ! Ne fiind inregistrat ca participant la traficul zonal NU AI VOIE SA PARASESTI APELE TERITORIALE !!! ( in care si-asa nu ai voie sa bantui decat cu PG si cu permis de agrement ) . Si-atunci ... cum dracu' sa circul la max 25 de metri de mal ??? Nu presupune asta ca deplasandu-ma-n aval ..... sa circul pe langa malul Bulgaresc ???????
Si ultima : Cum sa ajung ..... la malul Bulgaresc , la acei stupizi 25 de m , sa pot circula ,, regulamentar " ...... DACA NU TRAVERSEZ DUNAREA ???????????
Hmmmmm ! Legea , .... auzi !
Nu comparam o pneumatica c-o barja ! PUNCT !
Pneumatica-i fasneata , e condusa de unu' care are maxim 0,0001 % experienta maritima fata de capitanul / echipajul barjei , este aproape deloc monitorizata , este deloc inregistrata ca fiind participanta la traficul din zona . De fapt , daca ne gandim bine , asta cu permis de la 5 HP in sus e o aiureala ! Din contra , cu 4 HP , un neexperimentat poate face mari neplaceri celorlalte ambarcatiuni din zona ( nu va ganditi la iesiri cu barca doar in zile-nsorite , la plaja , soare , cald , vizibilitate maxima , apa calma ) . Revin : fasneata fiind , echipata cu un motor perfect echilibrat pentru gabaritul barcii si pentru incarcatura , tocmai de la ea se cere sa evite eventualele coliziuni / neplaceri .
Barja ( sau alte ambarcatiuni gabaritice ) , mai ales daca-i Dunarea scazuta ( presupunem ca vorbim aici predilect despre Dunare ) , ..... nene , .... merge ,, ca tramvaiu' " ! Uneori n-are voie sa paraseasca ruta navigabila impusa de instrumente cu nici macar 2 m ! Presupunand prin absurd c-ar fi capabila , in masurile luate impotriva unei eventuale coliziuni c-o pneumatica ametita aparuta-n calea ei . Mai apoi nu sunt sigur ca o pneumatica apare pe radarul unei asemenea ,, Godzille " . P-ala de la ,, carma " il doare la basca de ,, colacu' " tau ! decat sa verse-n Dunare cateva tone de motorina sau ce dracu' cara el ..... se suie pe tine ,, cu acte " ! Si i se mai si da marire la salariu pentru asta , pentru ocrotirea mediului si-a integritatii vasului !
Bun ! Mai departe ! Ne fiind inregistrat ca participant la traficul zonal NU AI VOIE SA PARASESTI APELE TERITORIALE !!! ( in care si-asa nu ai voie sa bantui decat cu PG si cu permis de agrement ) . Si-atunci ... cum dracu' sa circul la max 25 de metri de mal ??? Nu presupune asta ca deplasandu-ma-n aval ..... sa circul pe langa malul Bulgaresc ???????
Si ultima : Cum sa ajung ..... la malul Bulgaresc , la acei stupizi 25 de m , sa pot circula ,, regulamentar " ...... DACA NU TRAVERSEZ DUNAREA ???????????
Hmmmmm ! Legea , .... auzi !
