Alegere barca pneumatica
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Cu placere, oricand
Podina o montez in felul urmator: Pozitionez partile din extremitati, apoi culisez profilele pe partea din spate, pana la limita ei, pe urma montez si partea de mijloc a podinei(nr 2), iar apoi culisez profilele pentru rigidizare. Cred ca este mult mai usor decat sa montezi toate cele trei bucati ale podinei si pe urma sa montezi profilele
Podina o montez in felul urmator: Pozitionez partile din extremitati, apoi culisez profilele pe partea din spate, pana la limita ei, pe urma montez si partea de mijloc a podinei(nr 2), iar apoi culisez profilele pentru rigidizare. Cred ca este mult mai usor decat sa montezi toate cele trei bucati ale podinei si pe urma sa montezi profilele

Barca pneumatica
Ryobi credca ai suficienta informatie in cat sa iti cumperi in sfarsit o barca,o piesa de baza in echipamentul unui pescar de spining!





rapala the best vobler in the world
- modigliani
- veteran
- Mesaje: 1209
- Membru din: 17 Aug 2010, 14:36
- Localitate: Atlantida
Re: Barca pneumatica
Si eu zic la fel . D-aici incolo ,, vorbim discutii " . Nu ca n-ar folosi ca informatie pe forum , dar subiectul impus la initierea topicului il vad ca fiind consumat .stradic scrie:Ryobi credca ai suficienta informatie in cat sa iti cumperi in sfarsit o barca,o piesa de baza in echipamentul unui pescar de spining!![]()
![]()
![]()
Mesajele noastre, subiective de cele mai multe ori, se vor a-l ajuta pe colegul nostru, acesta este obiectivul nostru. Am vazut, montat si impachetat o Baracuda noua, nu este vorba de vreun raport calitate-pret in cazul ei, pur si simplu este ieftina si atat. Fortand putin, acest brand este Logan-ul gonflabilelor. Pentru cei ceva mai pretentiosi nu este o solutie.Musti scrie:...Asa ca, optand pt. un Quicksilver nu alegi raportul cel mai bun intre pret si calitate, raspunzandu-ti nevoii de baza, aceea de a te putea deplasa pe apa in conditii optime, ci, eventual, iti vei satisface o placere. Aceea de a detine un obiect valoros. Pe care poti da oricati bani, pana la urma. Dar nu asta era obiectul discutiei.
N-am inclus in acel clasament-recomandare barca mea. Am numit cu totul alti trei producatori de gonflabile tocmai din cauza ca Quicksilver-ul nu a punctat la ce doream eu de la o gonflabila, daca puncta tot nu o nominalizam tocmai din decenta, ca sa evit "a mea e mai scula ca a ta". Dar a fost o optiune personala si fericita in cele din urma.
Am stiut dintotdeauna si mi s-a confirmat de-a lungul anilor, deloc putini, ca orice produs este clasificat de pret. Nu credeam sa ajung sa mai fac comparatii dar pentru a sti colegul nostru in ce consta clasele de calitate a gonflabilelor o fac cu placere. Sa luam doua barcute de acelasi calibru, o Baracuda RY-BC300 2.800 RON si un Quicksilver Sport Enduro 310 4.300 RON si sa vedem de ce exista diferenta de 1.500 RON :
Baracuda vs. Quicksilver
greutate barca: 57 kg vs. 55 kg (atentie, Quicksilver-ul are podina din ABS, un material mult mai greu decat Al !);
greutate motor acceptata: 30 kg vs. 52 kg (e lesne de inteles de ce nu suporta o greutate mai mare oglinda barcii)
material: 1000 Decitex vs. 1100 Decitex (a nu se confunda cu Denier unde 1000 Denier=1100 Decitex si reprezinta unitatea de masura a grosimii materialului PVC);
tara producatoare: China vs. Olanda.
"Ryobi" mai trebuie sa stie ca diferenţa de baza dintre producatorii de barci se afla la tesaturi si anume la compozitia chimica a materialelor utilizate. Tipul de fir variaza de la Dacron la Nylon la fel ca şi etanşeitatea tesaturii. Este posibil să gasim o legătură 9x9 (fire/centimetru patrat) sau un 3x3. Greutatea firului este importanta atunci când se analizează densitatea ţesaturii.
De cele mai multe ori platesti in plus calitatea materialelor, importanta incat sa merite suma, dupa unii. De aceea am incredere intr-un brand recunoscut chiar fabricat in China decat un no-name fabricat in aceeasi China.
Referitor la influenta UV asupra PVC-ului, pentru gonflabila va recomand 303 Aerospace Protectant (http://www.303products.com/shop303/inde ... ectant.cfm) pe care il puteti procura de aici: http://www.colindetailing.ro/aerospace- ... p-130.html. Cine gaseste ceva mai bun sa posteze sa stim si noi.
- modigliani
- veteran
- Mesaje: 1209
- Membru din: 17 Aug 2010, 14:36
- Localitate: Atlantida
- kuin tauti
- veteran
- Mesaje: 1851
- Membru din: 22 Noi 2007, 21:12
- Localitate: Renolandia
quicksilverele vindute in finlanda sint facute in china ... parol !
daca alea vindute in romania sint facute in olanda...
nu stiu zau ce mare avantaj e ala la o barca impiedicata ca duce motor greu fata de una fishneata care are forma si capacitatea sa se deplaseze bine merci cu un motor mai mic deci mai usor
grosimea materialului in nush ce unitate de masura iar ma intereseaza mai putin atita timp cit e durabil si rezista la tavaleala poate chiar mai bine ca unu care chipurile e mai gros ( pin la urma intre baracuda si qouicksilver diferenta de grosime e minuscula )
daca stai sa te gindesti resistenta aia anuntata iar nu zice mare lucru... dar nah.. acu... fiecare cum le intelege
daca alea vindute in romania sint facute in olanda...

nu stiu zau ce mare avantaj e ala la o barca impiedicata ca duce motor greu fata de una fishneata care are forma si capacitatea sa se deplaseze bine merci cu un motor mai mic deci mai usor

grosimea materialului in nush ce unitate de masura iar ma intereseaza mai putin atita timp cit e durabil si rezista la tavaleala poate chiar mai bine ca unu care chipurile e mai gros ( pin la urma intre baracuda si qouicksilver diferenta de grosime e minuscula )
daca stai sa te gindesti resistenta aia anuntata iar nu zice mare lucru... dar nah.. acu... fiecare cum le intelege
