discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
cata_asp
- veteran

Da' cum o fi sa pescuiesti cu gandu' ca pe capat de lanseu sta biba mai incolo, la 1m de naluca ta? Chinuitor cred....si uite asa apar si bolile de inima...
Beware...

AC/DC RULES!!!
-
zbest87
- junior

cata_asp imi recomanzi batul cormoran black bull HC, insa mai jos in post imi spui ca la biban batul trebuie sa fie fast sau moderate fast, pai te intreb eu intre cel Baracuda 3-15gr actiune si Cormoran black bull HC care are 10-40gr acre e mai fast daca pot spune asa? chiar daca sunt eu incepator mi se pare o lanseta de pesti mai mari, nu vargati de cateva sute de grame, mai potrivita daca ar fi sa optez pentru 2,10M de la cormoran ar fi
BULL FIGHTER X 2,10M 5.25Gr care e un ML. Insa nu-mi place ca are 180 de grame daca ii pun o mulineta Cormoran Bullfighter 1000FD sau Okuma Compressa ajung la 400Gr. Zic si eu, nu e cam mult? din pacate nu am cum sa le pipai ca ce achizitionez, o voi face pe net.
Iar la mulineta astept inca un rspuns care ar fi mai potrivita cu batul Baracuda 2,40M sau poate cel de la cormoran de 2,10 insa varianta Bull Fighter X 5-25Gr? Va multumesc!
-
cata_asp
- veteran

Cu scuzele de rigoare in privinta divagatiilor de pana acum, eu vorbeam de HC-ul UltraLight, de care pomenea costin...
Cormoranul are un control al calitatii mai bun decat furnizorii pt. Baracuda (no ofence), in plus, batul l-au mai pescuit si altii, si au zis de bine despre el...
Este usor, bine lucrat zic eu si acceptabil la pret...eu pe asta l-as lua. Dar, e doar o parere personala si atat.
BULL FIGHTER X 2,10M 5.25Gr, nu l-as folosi nici eu la bibi...
-
nightfishing01
- utilizator constant