Inscrieri in Federatia Nationala de Pescari Sportivi

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
MihaiV
Moderator
Moderator
Mesaje: 3849
Membru din: 11 Mai 2004, 08:40
Localitate: Cluj-Napoca

Mesaj de MihaiV » 19 Dec 2006, 16:47

Gyorg, de la cine astepti raspunsuri la intrebarile de mai sus?

malin
senior
senior
Mesaje: 334
Membru din: 12 Mai 2005, 16:50
Localitate: Bucuresti

Mesaj de malin » 19 Dec 2006, 18:29

FRPS. Hopaaa!

Avatar utilizator
Zamfi
veteran
veteran
Mesaje: 5773
Membru din: 01 Oct 2006, 19:50

Mesaj de Zamfi » 19 Dec 2006, 18:46

Malin ...sa fim seriosi! Nu stiu daca e bine sau rau , dar sunt convins ca NICIODATA o Federatie Romana de pescuit Sportiv (adica o chestie nationala sau cum vrei sa-i spui ) nu va avea sediul in Alba Iulia sau oriunde aiurea in provincie!!! Sa nu se supere nimeni dar acesta este adevarul dupa parerea mea ,normal... Si stiti de ce : la Bucuresti e cascavalul (termenul l-am preluat!) :wink:
Pentru a ajunge sa vezi curcubeul trebuie mai intai sa suporti ploaia.

Luci
veteran
veteran
Mesaje: 617
Membru din: 07 Iul 2004, 11:53
Localitate: Cluj

Mesaj de Luci » 19 Dec 2006, 19:39

Ok, hai sa fim mai punctuali si sa fixam ce anume ne doare si implicit -ce anume ne dorim.

1. Vreti sa fie recunoscut pescuitul ca sport? Daca da, atunci va fi o Federatie de Pescuit Sportiv ce va avea fonduri de la bugetul de stat ( la fel ca federatia romana de fotbal, de gimnastica, de GO, etc )-Fondurile nu vor veni de la pescari decat poate intr-o mica masura, lucru ce nu va provoca lobby-uri pentru diverse interese...Rolul acestei Federatii este de a oferi consultanta asociatiilor membre fara a se amesteca in bucataria interna a acestora
2. Vreti sa putem pescui in ape curate, populate si pazite - ma refer cel putin la bazinele naturale?
3. Vreti ca cluburile de pescuit sa isi poata lua o apa sau un bazin piscicol ce sa il foloseasca exclusiv pentru pescuit sportiv intr-un regim atent supravegheat dupa dorinta membrilor clubului/asociatiei respective?

Daca veti da raspunsuri afirmative la aceste puncte inseamna ca am definit exact ce vrem urmand acum sa gasim o cale pentru a le indeplini.
urmeaza intrebarea nr 4

4. CUm credeti ca acest lucru este posibil?

Si posibilele raspunsuri:
a) ramanand mai departe cu AGVPS
b) frecand menta si asteptand sa vina cineva sa ne rezolve aceste doleante.
c) sau sprijinind in mod CONSTRUCTIV ( cu idei si critici creative si nu cu texte de genul : asa nu e bine, nu asa trebuie facut, etc) o asociatie, un club sau o Federeatie de asociatii care are vreme , timp si bani sa o faca pentru noi???

Parerea mea este ca avem prostul obicei de a face comentarii chibitze de pe margine si stam sa ne pice para malaiata. SI cand pica si aia, ii dam un shut cu spitzul ca nu e suficient de dulce.
Sa fiu clar inteles, nu tin partea nimanui, a unei Federatii ( reprezentata de Bele sau de Tarus ) dar pur si simplu ma seaca atitudinea ostila a multora dintre noi fara sa vina, in schimb, cu o propunere sau o idee benefica fata de ce ne dorim noi.

Malin, ai o idee buna? Hai in Ianuarie la urmatoarea intalnire a acestor cluburi sa propui si sa o discuti. Tie iti spun pentru ca tu esti un formator de opinie prin articolele din AVP ( lucru absolut laudabil). Insa e foarte usor oricui sa critice si sa rezume la atat. Acelasi lucru este valabil pentru oricine dintre cei de aici. Si eternii negativisti cat si cei bine intentionati.

Sanatate

Dady
veteran
veteran
Mesaje: 544
Membru din: 17 Oct 2004, 08:42
Localitate: Rm.Valcea

Mesaj de Dady » 19 Dec 2006, 20:49

Corect LUCI...CORECT.

Avatar utilizator
ovidiu14
veteran
veteran
Mesaje: 1414
Membru din: 07 Oct 2004, 13:40
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de ovidiu14 » 19 Dec 2006, 21:33

Malin te rog spune ce te-a sucit asa la 180 de grade ?
dar cat se poate de sincer ca parca ai avut alta atitudine la discutia purtata

Oamni buni cat timp nu va obliga nimeni la nimic si puteti face ce ati facut si pana acum linistiti , nu va inteleg de ce va suparati atat ca x sau y vrea sa faca te miri ce

care-i problema voastra pana la urma ca tot nu inteleg
vor fi poate 765765659756 federatii ....SI?

nu se mai prinde stiuca ? nu mai musca salaul ? nu se mai fac concursurile sau nu mai pot pleca la peste ? ca nu inteleg vehementa catorva.
Cinste tuturor celor ce fac ceva indiferent ca sunt pescari de crap ca doresc DOAR competitie , sau spinneri , sau simpli pescari .
Malin , explica-mi te rog ce te deranjeaza pana la urma pe tine daca se infiinteaza federatia Q, cum s-o numi ea .
Iar daca cineva doreste sa puna umarul la ce se face DAR nu-i convine nu stiu ce paragraf de statut sau act normativ etc , de ce nu propune adunarea celor ce s-au strand sa incerce sa faca ceva si sa discute .
Nu se face greu .
Se VREA greu !

fir intins si haine groase ca ne ninge curand :)

Avatar utilizator
adiwolf
veteran
veteran
Mesaje: 4638
Membru din: 14 Ian 2006, 16:32
Localitate: Rm.Valcea

Mesaj de adiwolf » 20 Dec 2006, 00:08

Gyorg scrie:Ar trebui lamurite niste aspecte care vad ca apar in anumite contexte si pe care nu vreau sa le comentez decat dupa ce-mi dati raspunsul la urmatoarele intrebari :

1. Ce legatura are APS ALBA sau FNPS cu patrimoniu AGVPS ?
2. Este sau nu este adevarat ca FNPS sustine/impune/obliga prin noul proiect de lege la asocierea persoanelor care doresc sa pescuiasca ?
1. din declaratiile anterioare ale APS Alba care l-a momentul actual se cam indentifica cu FNPS,se pare ca are mare legatura
APS Alba a depus la Judecatoria sect. 2 Bucuresti, actiunea de constatare a nulitatii absolute asupra inscrierii AGVPS ca asociatie, si aceeai actiune la Tribunalul Alba de desfiintare a AJVPS Alba.Continuarea va fi sesizarea DNA asupra modului cum a fost insusit patrimoniul public de niste "domni", vezi Selaru si altii. Va postez sesizarea facuta:

ASOCIATIA PESCARILOR SPORTIVI ALBA
HOT.JUD. ALBA:2505/2005
NR. RA: 563/09.05.2005
CUI:17563033
TELEFON: 0358101012
www.apsalba.ro
Nr. 264/10.10.2006


CATRE,
JUDECATORIA SECTORULUI 2 BUCURESTI

ASOCIATIA PESCARILOR SPORTIVI ALBA, cu sediul in Alba-Iulia, strada O.Goga, nr. 7, infiintata prin hotararea 2505/2005 a Judecatoriei Alba-Iulia inscrisa in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor sub nr. 563/09.05.2005 si in Registrul Special National sub nr. 23/09.05.2005 avand CUI: 17563033,

IMPOTRIVA

ASOCIATIEI GENERALE A VANATORILOR SI PESCARILOR SPORTIVI, cu sediul in Bucuresti, str Calea Mosilor, nr. 128, sector 2 Bucuresti, inaintam urmatoarea:

CERERE DE CHEMARE IN JUDECATA

prin care solicitam sa se constate ilegalitatea pentru motive de ordine publica a inscrierii paratei in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor, in conditiile OG nr. 26/2000 si ca atare sa dispuneti radirea acesteia din Registrul Asociatiilor si Fundatiilor ca urmare a neindeplinirii conditiilor prevazute de Lege pentru aceste inscrieri, prin dizolvarea acesteia ca persoana juridica de drept privat non - profit, avind in vedere urmatoarele:

MOTIVE

In fapt, prin cererea ce a constituit obiectul Dosarului nr. 35/PJ/2000 al acestei Instante, s-a admis cererea paratei de inscriere a acesteia in Registrul Special al Asociatiilor si Fundatiilor.
In sentinta sus mentionata nu sunt mentionate temeiurile de drept a admiterii cererii, dar in mod cert, inscrierea respectiva se refera la conditiile prevazute de OG nr. 26/2000, avand in vedere ca anterior datei pronuntarii hotararii inscrierea persoanelor juridice de drept privat se facea in temeiul Art. 4 din Legea nr. 21/1994, la grefa Tribunalului unde isi are sediul persoana juridica, iar prin intrarea in vigoare a OG nr 29/1990 competenta apartine Judecatoriei.
Desi, atasat cererii inaintate Instantei, parata a depus o serie de documente care sa justifice cererea, Instanta a fost dusa in eroare desi, din cuprinsul acestor inscrisuri rezulta nelegalitatea cererii formulate astfel:
a) in primul rand, se sustine ca AGVPS este succesoarea de drept a UGVR infiintata in 1919, actul de succesiune fiind dat de Decretul 211 din 25.08.1948, prin care s-a infiintat Asociatia Generala a Vanatorilor din Republica Populara Romana.
Ori, rugam Instanta sa constate ca, practic suntem in prezenta unui decret de nationalizare a patrimoniului privat al asociatiilor de vanatori, si ulterior a asociatiilor pescarilor din Romania, statul roman, prin acest decret infiintand o persoana juridica de utilitate publica careia i-a atribuit patrimoniile confiscate. Cu alte cuvinte, aceasta asociatie a fost pusa sa administreze un patrimoniu luat fortat de la asociatii particulare, si nicidecum nu reprezinta vointa proprietarilor nationalizati de a atribui acest patrimoniu asociatiei de interes public infiintata de statul comunist.
b) esential, cererea era inadmisibila, avand in vedere ca parata, fiind prin lege o asociatie de drept public infiintata de stat nu putea cere inscrierea in Registrul persoanelor juridice constituite in temeiul OG nr. 26/2000, intrucat, potrivit Art. 1 alin. 2 din OG nr. 26/2000 “Asociatiile si fundatiile constituite potrivit prezentei ordonante sunt persoane juridice de drept privat fara scop patrimonial.�
c) Instanta a fost dusa in eroare si prin faptul ca la dosarul cauzei a fost depus Monitorul Oficial 474 Bis din 9.12.1998 in care se publica statutul AGVPS cu mentiunea ca aceasta asociatie este atat de utilitate publica cat si de drept privat. Ori, pentru a fi de drept privat, in primul rand trebuia sa existe Hotararea organului administratiei centrale de autorizare a acestei transformari aplicand principiul ca cel care a infiintat – o trebuie sa si dispuna modificarea sau desfiintarea acesteia.
Pe de alta parte, daca prin Statut Adunarea Generala Extraordinara a membrilor asociati a hotarat transformarea asociatiei in persoana juridica de drept privat, aceasta trebuia sa se faca in conformitate cu prevederile Legii 21/1924, privind asociatiile si fundatiile, simpla autoproclamare neconstituind un act valabil de infiintare a unei personae juridice private non – profit. De altfel, la Art. 60 din acest Statut s-a abilitat biroul consiliului national de a proceda si hotari in timp util adaptarea corespunzatoare a prevederilor statutare, care devin contare actelor normative in vigoare, fiind constienti ca personalitatea juridica privata nu se poate obtine decat prin autorizarea instantei de judecata, procedura la care nu s-a conformat.
d) aspectele aratate mai sus au fost sesizate si de catre instantele judecatoresti, pe care parata le–a sesizat anterior intrarii in vigoare a OG nr. 26/2000 (Sentinta Civila nr. 63/PJ/1998 a Tribunalului Bucuresti si Decizia Civila 685/1999 a Curtii Supreme de Justitie) prin care s-a respins inscrierea AGVPS in Registrul Persoanelor Juridice la Grefa Tribunalului Bucuresti, aceste cereri fiind intemeiate pe Legea nr. 21/1924 dar, motivarea cuprinsa in aceste acte normative este valabila si in conditiile cererii formulate in temeiul OG. 26/2000, in sensul ca AGVPS a fost infiintata prin Acte Normative speciale, care nu se circumscriu prevederilor legale privind persoanele juridice de drept privat non – profit.
Prin Sentinta Civila nr. 685/1999 a Curtii Supreme de Justitie, in mod temeinic si legal
s-a retinut ca parata avea posibilitatea, potrivit Art. 5 si 48 din Legea nr. 103/1996 de a-si adapta statutul conform legislatiei in vigoare. Dar, sustinem noi si rugam instanta sa observe ca insasi legiuitorul in legea mai sus amintita foloseste notiunea de organizatii ale vanatorilor si pescarilor si nu de asociatii si fundatii, dar mentine statutul de organizatie de interes public, motiv pentru care apreciem ca transformarea in asociatie de interes privat nici nu era posibila.
e ) rugam Instanta sa constate ca prin actele depuse la Dosarul de autorizare a inscrierii, la aceasta Instanta, respectiv statutul anexat nu cuprinde elementele prevazute la Art. 6, alin 1 si 2 din OG. nr. 26/2000, respectiv nu se depune actul constitutiv autentificat sau atestat de avocat, datele de identificare a membrilor asociati, exprimarea vointei de asociere, patrimoniul asociatiei (iar in cazul aportului in natura, forma autentica a actului constitutiv si a statutului este obligatorie), componenta nominala a celor dintai organe de conducere, administrare si de control, semnaturile membrilor asociati.
f) de asemenea, rugam a se constata ca la data introducerii cererii, potrivit Art nr. 14 din OG nr. 26/2000 trebuia sa obtina autorizatia prealabila sub sanctiunea dizolvarii pe cale judecatoreasca, lucru care nu l-a facut (bineinteles, pentru motivul ca Ministerul Apelor Padurilor si Protectiei Mediului a fost parte in procesele prin care li s-a respins cererile de inscriere ca personae juridice de drept privat, fiind organul care trebuia sa emita avizul respectiv si care cunostea intentiile ilegale ale paratei.) In acest sens, chiar parata a depus in Dosarul cauzei, prin care a solicitat inscrierea ca persoana de drept privat avizul negativ nr. 9064/IS/2.04.1998 al Ministerul Apelor Padurilor si Protectiei Mediului, institutie care a sesizat intentiile nelegale ale paratei.
g) pe de alta parte, rugam Instanta sa constate scopul illicit al cererii de inregistrare sub doua aspecte:
- Fara a exista acte legale o asociatie de drept public se transforma intr-o asociatie de drept privat;
- atat cererea cat si sentinta de infiintare creaza o ambiguitate in sensul ca asa cum rezulta din statutul Asociatiei, cat si din sentintele judecatoresti mai sus mentionate, asociatia in forma existenta, practic este o federatie, Instanta a autorizat – o ca persoana juridica simpla de drept privat si nu ca o federatie, evident scopul urmarit de catre parata fiind ilicit, in sensul ca sub aparenta autorizarii unei personae juridice private non – profit, ea in realitate sa functioneze ca o federatie privata ce reprezinta interesele tuturor asociatiilor de vanatori si pescari sportivi.
Aspectul ca in realitate s-a solicitat si s-a obtinut o fictivitate rezulta din insasi statutul anexat la cererea de inscriere, care la capitolul III, art 17 se specifica clar, ca AGVPS este forul de reprezentare a organizatiilor judetene, din municipiul Bucuresti si din alte localitati ale vanatorilor si pescarilor sportivi.
La cererea de autorizare insasi parata a anexat Tabelul nominal cu asociatiile vanatorilor si / sau pescarilor sportivi, judetene din municipiul Bucuresti si din alte municipii afiliate la AGVPS Romania.
Deasemenea, statutul la capitolul 4 si 5 trateaza criteriile de afiliere si de excludere, precum si partimoniul AGVPS si al organizatiilor afiliate. Fata de cele aratate mai sus, in mod evident, sub aparenta cererii de inscriere a unei simple asociatii non – profit, in realitate s-a obtinut de la o Instanta necompetenta material un statut de federatie, care portivit Art. 35 alin.3, competenta de autorizare apartine Tribunalului.
Pentru a se edifica Instanta ca nici macar nu este vorba de o intentie ilegala a paratei, ci in realitate era o situatie de fapt in privinta constituirii unei organizatii federative, anexam si statutul AJVPS Alba care la Art 2 specifica faptul ca aceasta este afiliata la AGVPS.
De altfel, si denumirea paratei este de natura a arata in mod clar ca este o organizatie de tip federativ.
In drept ne intemeiem cererea pe dispozitiile Art. 14, Art.56 lit. b) si e) coroborat cu Art. 14, Art. 1 alin. 2, Art. 5 alin.1, Art. 6 , Art. 8, alin 1 din OG nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii.

Anexam la prezenta:
- Sentinta civila nr. 23/30.05.2000 a Judecatoriei sector 2 Bucuresti;
- Decizia nr. 685 a Curtii Supreme de Justitie;
-Sentinta civila nr. 63 /PJ al Tribunalului Bucuresti – sectia a III a Civila;
- Avizul negativ al Ministerul Apelor Padurilor si Protectiei Mediului;
- Tabelul nominal cu asociatiile affiliate la AGVPS;
- Statutul AJVPS Alba- pagina 1 .

Solicitam advirarea Dosarului nr. 35/PJ/2000 al Judecatoriei sector 2 Bucuresti.




Presedinte APS ALBA
Ing. POPESCU STEFAN
2. daaaaaaaa,da si iarasi da
Capitolul III
ADMINISTRAREA RESURSELOR PISCICOLE
Documente care permit pescuitul
Secþiunea 18

1) Pentru a desfãºura orice activitate pescãreasca, inclusiv pescuitul in scopuri ºtiinþifice, este obligatorie posesia unui permis de pescuit sau pescuit sportiv eliberat de autoritatea de pescuit (care se va numi de acum încolo: permis oficial de pescuit si permis oficial de pescuit sportiv). Pentru a desfãºura activitate de pescuit intr-o anumita zona de pescuit si intr-un bazin piscicol este obligatorie obþinerea permisiunii beneficiarului, daca persoana care desfasoara activitatea nu este beneficiarul însuºi sau o persoana care acþioneazã in numele beneficiarului.
2) Persoana care desfasoara activitate de pescuit este nevoita sa aibã asupra sa permisul oficial de pescuit sau permisul oficial de pescuit sportiv, precum si permisul local (care se vor numi de acum încolo: documente de pescuit) si va trebui sa le arate la cererea beneficiarului, a patrulei locale sau a unui reprezentant al autoritatii piscicole, al autoritatii pentru protecþia mediului sau a politiei.

Permis oficial de pescuit si permis oficial de pescuit sportiv
Secþiunea 19

1) Permisul oficial de pescuit si permisul oficial de pescuit sportiv pot fi obþinute, dupã achitarea unei taxe,
2) Persoanele cu vârsta sub 14 ani sau peste 70 ani sunt scutite de plata taxei pentru permisul oficial de pescuit.
3) Permisul oficial de pescuit este eliberat de autoritatea piscicola cu jurisdicþie in zona de rezidenta a solicitantului. Ministrul va specifica intr-un Ordin care va fi autoritatea sau organizaþia in mãsura de a elibera permisul oficial de pescuit.

Secþiunea 20

1) Un permis oficial de pescuit poate fi obþinut de o persoana care a deþinut anterior permis, sau care a susþinut un examen de pescuit, daca aceasta lege nu prevede altminteri. Un examen susþinut la o ºcoala de pescari va fi acceptat ca examen de pescuit.
2) Un permis oficial de pescuit sportiv poate fi obþinut de o persoana, excepþie fãcând cele menþionate in subsectiunea (3), care a susþinut un examen de pescuit sportiv aprobat de autoritatea piscicola sau care prezintã permisul de pescuit valabil pe anul precedent, face dovada ca este membru al unei asociaþii de pescari si care prezintã jurnalul in care noteazã cantitatea de peste prins.
3) Cetãþenii din afara spaþiului roman nu sunt nevoiþi sa susþinã un examen de pescuit sportiv.
Omul care crede că dragostea poate fi cumpărată cu bani n-a avut niciodată câine în casă.

Avatar utilizator
florentiniuga
junior
junior
Mesaje: 61
Membru din: 06 Dec 2006, 21:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florentiniuga » 20 Dec 2006, 01:20

Am senzatia ca, desi se vorbeste aceeasi limba, nu se intelege nimeni cu nimeni. Simt nevoia sa vin cu cateva clarificari, deoarece se spun numai jumatati de enunturi si lucrurile chiar o iau razna.

- Aps Alba a pornit procesul de organizare a Federatiei Nationale de Pescari Sportivi. O voi numi generic FNPS.
- APCR a pornit procesul de organizare a Federatiei Romane de Pescuit Sportiv - FRPS.
Pana aici pare ca exista deja conflicte de interese. Asta rezida in fond, doar din denumirea de "FEDERATIE". La o analiza mai profunda si ...serioasa, lucrurile nu stau nici pe departe asa. Dimpotriva. Poate avea loc o perfecta simbioza intre cele doua forme asociative. Sa fiu totusi mai explicit :
- FNPS pleaca de la ideea asocierii pe baza unui statut adoptat de comun acord de catre membrii fondatori si are ca scopuri principale initierea de proiecte legislative favorabile pescuitului recreativ (am subliniat recreativ, pentru ca legea pescuitului nu se refera la caracterul sportiv-competitional al pescuitului, desi e prevazuta denumirea de pescuit recreativ sportiv), preluarea pentru gestionare a fondului piscicol din apele naturale dar si identificarea si preluarea unor fonduri proprii pentru asociatiile membre, actiuni diverse de ecologizare, depoluare, populari si repopulari si nu in ultimul rand, competitii sportive pentru/intre membrii asociatiilor componente. Repet am enumerat doar cateva din obiectivele principale, ele fiind bineinteles mai multe. In componenta FNPS intra organizatii ale pescarilor amatori, indiferent de forma lor asociativa.
- FRPS va fi formata strict din cluburi sportive, cu certificare a identitatii sportive conferita de ANS, care vor avea la randul lor sportivi legitimati, practicanti ai diferitelor stiluri de pescuit, in regim de performanta (sportivi profesionisti). Statutul va fi acordat cu cel al CIPS (in linii mari similar), care statueaza activitatea competitionala internationala. APCR a inteles ca este si complicat si nepotrivit sa se infiinteze o Federatie de Carpfishing si a lansat si catre celelalte Asociatii ce au in componenta pescari de competitie, indiferent de stilul de pescuit practicat, initiativa de organizare a FRPS. Fiecare disciplina se va autoconduce si va avea autonomie. De asemenea, fiecare club va avea un vot in cadrul adunarii generale. Sa nu uitam latura arbitrajului, care este foarte importanta si pentru a carei constituiri au fost necesari aproximativ 3-4 ani si nenumarate concursuri cu regulamente stricte. Cluburile sportive ce vor compune aceasta Federatie, pot fi de sine statatoare (infiintate ca atare) sau componente ale unor Asociatii de pescari. Tocmai din aceasta constructie consta posibila simbioza intre cele doua Federatii. Cluburile sportive ale FNPS pot fi membre ale FRPS si reciproc, Asociatiile ce detin Cluburi in FRPS, pot fi membre ale FNPS.
Sunt deci, doua structuri paralele, una reprezentand organizarea pescuitului de masa si cealalta, organizarea pescuitului de competitie. Cred ca mai explicit de atat nu se poate si cine zice ca nu intelege, de fapt nu vrea sa inteleaga. Cea mai mare aroganta ar avea-o acela care si-ar aclama rolul de "mare diriguitor" si atoatecunoscator, acela care ar spune ca poate organiza totul sub palaria lui. Ne jigneste inteligenta.
Capisci?

Avatar utilizator
MihaiV
Moderator
Moderator
Mesaje: 3849
Membru din: 11 Mai 2004, 08:40
Localitate: Cluj-Napoca

Mesaj de MihaiV » 20 Dec 2006, 08:19

Florentine, asta am tot zis si eu, ca o asociatie poate fi afiliata la mai multe federatii si nu e nici o problema, deci federatiile nu ar trebui sa se lupte intre ele.
Acuma tu ai prezentat cum ti-a cazut bine, dar realitatea e ca obiectivele Federatiei APCR vor sa le realizeze si cei de la Alba, chiar daca ai omis acest lucru.

Acu sa presupunem, prin absurd :lol: , ca as fi din Cluj si pescuiesc la musca. In care federatie sa am mai multa incredere ca poate organiza un campionat national de pescuit cu muste artificiale? Care din cele doua are mai mare experienta in acest domeniu? In care dintre ele sunt mai multi pescari de musca buni, ca n-as vrea sa fie un campionat bine organziat, dar eu sa fiu singurul concurent?
Poate m-as afilia la ambele, dar nu se supara Presedintele vreuneia, ca vad tot felul de sageti zburandu-ne pe deasupra?

malin
senior
senior
Mesaje: 334
Membru din: 12 Mai 2005, 16:50
Localitate: Bucuresti

Mesaj de malin » 20 Dec 2006, 08:31

raspunsul lui Florentin nu mai are nevoie de adaugiri. eu nu am vrut sa fiu atat de direct pentru a nu fi acuzat de interese oculte. totusi, stati stramb si judecati drept: era unul pe forumul asta care tot dezvaluia iminenta aparitie a unei federatii de pescuit AVP aservite lui Vantu - iata ca avem in schimb o federatie PM aservita lui Victor Tarus! dl. Popescu este constient ca are nevoie de presa de specialitate pentru a-si promova interesele. sunt doua reviste deci si doua tactici de abordare. la una a fost gasirea si folosirea unui agent de influenta, la cealalta instrumentul a fost fuziunea, posibila datorita existentei unei federatii paralele. si intr-un caz si in celalalt moneda de schimb a fost functia la federatie. daca la noi APS Alba aparea tot timpul in stiri ca eroul care lupta cu fiara agevepesista, la Victor in editoriale era facuta muci. deci mai trebuia lucrat doar intr-o parte, lucru ce s-a si intamplat prin fuziune. asta este doar un aspect al impartirii functiilor intr-o federatie care nu stiu cate din proiecte le va pune in aplicare, in schimb vad ca a devenit un laborator al genezei noii nomenclaturi pescaresti. macar handicapatii sa se aleaga cu ceva.

Scrie răspuns