ABUZURI ALE POLITISTILOR DE FRONTIERA

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
johnnybravo
Moderator
Moderator

Mesaj de johnnybravo » 22 Sep 2008, 11:39

great...sunt mai in ceata acum...
face careva un pustiu de bine si face un rezumat sau copy/paste cu legislatia actuala?

csaa
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de csaa » 20 Noi 2008, 08:44

Ultima noutate in zona privind pescuitul: vin bucuresteni sa pescuiasca la japca in zona Oltenitei!?
Sa faci atata drum, sa cheltui o gramada de bani numai ca sa incalci legea!?
Lupta STEAUA!!! (cu sau fara ciobani)

DidelPro
veteran
veteran

Mesaj de DidelPro » 20 Noi 2008, 14:35

@ cssa ,in zona sunt o gramada de profesori, asa ca !!??.......in plus uni sunt ca o turma...............de .........s au de...............

Hell
veteran
veteran

Mesaj de Hell » 20 Noi 2008, 15:47

oi?? sau boi ??? :lol: :lol: the same shit si pe olt....

danr
Site Admin
Site Admin

Mesaj de danr » 20 Noi 2008, 20:09

csaa am fost pe dunare dar pana in vajietoarea, tocmai am venit acum, am stat doua zile la cort
cam trista treaba cu bucatile

ref. la abuz, pot sa fac o plangere
trimiterea dosarului in instanta pentru abuz in serviciu o face procurorul daca decide ca sunt constituite elementele constitutive ale infractiunii
in afara de asta, nu poate fi considerata calomie in nici un caz faptul ca iti cauti dreptatea in instanta, indiferent daca ai dreptate sau nu, mai ales doar daca tu prezinti fapte si soliciti sa se constate ca ti s-a creeat un porejudiciu intr-un proces civil spre expemplu

zici ca gresesc, eu stiu ca nu ai nevoie de avizul nimanui sa dai gonflabila la apa pe dunare, daca ai PG
este nevoie de aviz sau nu ?
daca da stii legea ?
nu de alta dar dupa ce scot barca in decembrie, daca iarna e frumoasa poate mai intru si cu gonnflabila putin....

csaa
utilizator constant
utilizator constant