Propuneri modificari regulament turneu AvP 2007
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
3. Ar fi recomandabil (dar nu cred ca e fezabil) ca arbitrajul sa fie facut de un corp principal de arbitri oficiali care sa arbitreze in tot turneul si sa fie sustinuti de organizatori si alte persoane (pe plan local).
exact la asta m-am referit in cateva randuri , si mai sus
4.Arbitrii fac totul: sedinta tehnica (doar prezentarea regulamentului si a altor reguli), supravegherea respectarii regulamentului, masurare, stabilire clasament intermediar/ final
regulile e normal sa fie stabilite inainte de inceperea turneului si a nu mai sufere absolut nici o modificare pe tot parcursul concursului....aspectu "alte reguli " ar trebui sa dispara o data pt totdeauna din discutii , dupa parerea mea nu e normal sa difere nimic de la concurs la concurs
exact la asta m-am referit in cateva randuri , si mai sus
4.Arbitrii fac totul: sedinta tehnica (doar prezentarea regulamentului si a altor reguli), supravegherea respectarii regulamentului, masurare, stabilire clasament intermediar/ final
regulile e normal sa fie stabilite inainte de inceperea turneului si a nu mai sufere absolut nici o modificare pe tot parcursul concursului....aspectu "alte reguli " ar trebui sa dispara o data pt totdeauna din discutii , dupa parerea mea nu e normal sa difere nimic de la concurs la concurs
frumos, 14 si corect.ovidiu14 scrie:3. Ar fi recomandabil (dar nu cred ca e fezabil) ca arbitrajul sa fie facut de un corp principal de arbitri oficiali care sa arbitreze in tot turneul si sa fie sustinuti de organizatori si alte persoane (pe plan local).
exact la asta m-am referit in cateva randuri , si mai sus [...]
dar realizabil? corpul de arbitrii mere 1 data pe luna sa zicem la concursul respectiv, nu conteaza unde. sa misti 5 oameni in tara costa bani. intrebarea este: cine plateste?
sa vedem, deplasare , cazare, diurna. costurile le vor acoperi in procente discutabile organizatorul, sponsorii si concurentii. rezultatul? taxe de participare mai mari ca anul asta, adica peste 150 RON/competitie. mie nu mi s-a parut mult. altora da.
acum, o sa sara unii cu chestii din alea: la omul sarac nici boii nu trag, zonale si alte prostii. eject. n-are nici o legatura.
"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team
East Spinning Team
-
- veteran
- Mesaje: 4635
- Membru din: 19 Sep 2006, 13:26
- Localitate: cluj-napoca
Ovidiu asta e cuiul lui Pepelea REGULAMENTU UNIC,pe care se pare ca unii nu il doresc deoarece nu mai pot sa-si implementeze propriile regulamente in functie de interesele lor(vezi ultimele etape).ovidiu14 scrie:3. Ar fi recomandabil (dar nu cred ca e fezabil) ca arbitrajul sa fie facut de un corp principal de arbitri oficiali care sa arbitreze in tot turneul si sa fie sustinuti de organizatori si alte persoane (pe plan local).
exact la asta m-am referit in cateva randuri , si mai sus
4.Arbitrii fac totul: sedinta tehnica (doar prezentarea regulamentului si a altor reguli), supravegherea respectarii regulamentului, masurare, stabilire clasament intermediar/ final
regulile e normal sa fie stabilite inainte de inceperea turneului si a nu mai sufere absolut nici o modificare pe tot parcursul concursului....aspectu "alte reguli " ar trebui sa dispara o data pt totdeauna din discutii , dupa parerea mea nu e normal sa difere nimic de la concurs la concurs
Constat din posturile unor "colegi" ca trebuie sa primeze parerea organizatorilor si nu a participantilor la etape.
Un lucru ar trebui sa clar nu exista concurs fara concurenti .
Gyorg ,nu fac parte din" ramura profesionala"pe care ai enuntat-o spunea-m doar ca daca tot s-a ridicat aceasta problema mai ales ca vine din partea lui Stefan care a participat la acest turneu ar merita discutata.
Danoc numai tu iti inchipui ca posturile tale pot intra pe fagasul polemicii in ceea ce ma priveste ,pot doar sa te asigur ca voi purta discutii cu cei ce au argumente mai solide referitoare la un anumit tip de competitie decit:"alta tara ,alti pesti ,intinderi mari de apa " si din pacate alti oameni.
pescuitul nu e tir cu arcul...asa ca insistati!
- StefanDinu
- veteran
- Mesaje: 1515
- Membru din: 31 Ian 2006, 17:02
- Localitate: Question EVERYTHING!
- Contact:
Foarte corect .. scuze !!! Nu am vreu sa imi asum proprietatea ideii tale!!!ovidiu14 scrie:exact la asta m-am referit in cateva randuri , si mai sus
Si asta este foarte corect ... dar cum a spus si Vali exista o oarecare "orientare" si anume: "regulile se vor stabili de comun de catre asociatiile organizatoare" ... dar dupa cum am spus (si cum a spus si Vali) concursurile fara concurenti sunt cam triste ... ca sa nu zic ciudate.ovidiu14 scrie:regulile e normal sa fie stabilite inainte de inceperea turneului si a nu mai sufere absolut nici o modificare pe tot parcursul concursului....aspectu "alte reguli " ar trebui sa dispara o data pt totdeauna din discutii , dupa parerea mea nu e normal sa difere nimic de la concurs la concurs
- Danoc
- utilizator constant
- Mesaje: 293
- Membru din: 04 Sep 2004, 23:38
- Localitate: cluj-napoca
- Contact:
La punctul 3...cred ca este realizabil. Daca se tine seama si de propunerea noastra, a Aqua Transilvae, fiecare asociatie implicata sa delege la fiecare etapa 2 arbitrii. Astfel se poate forma acel corp de arbitrii.StefanDinu scrie:
3. Ar fi recomandabil (dar nu cred ca e fezabil) ca arbitrajul sa fie facut de un corp principal de arbitri oficiali care sa arbitreze in tot turneul si sa fie sustinuti de organizatori si alte persoane (pe plan local).
5. Arbitrii ar trebui sa fie mai drastici: ai calcat pe bec? PA !!!! Ne vedem la anul. Chiar nu are importanta daca incalcarea unei prevederi creaza avantaje sau a fost facut in mod voit. Ai facut-o. Data viitoare atentie mai mare.
Acum as discuta problema etapelor. Avand in vedere ca mai facem si altceva in afara pescuitului sunt de parere ca o mansa pe luna este suficient. Incepand din aprilie pana in noiembrie intre maxim 8 etape.
Si ar mai fi si problema publicarii unor rezultate intermediare.
La punctul 5: sun t de acord ca trebuie un arbitraj mult mai strict. Dar cred ca trebuie prevazute clar situatiile si sanctiunile adecvate. De exemplu, te-ai apropiat prea mult de alt concurent....nu poti fi eliminat din concurs, dar la a doua abatere ....Adio! Daca esti prins cu frauda....Adio pe veci din competitii.
Din ce am discutat cu colegii cred ca sistemul cu 6 etape este cel mai convenabil.
- StefanDinu
- veteran
- Mesaje: 1515
- Membru din: 31 Ian 2006, 17:02
- Localitate: Question EVERYTHING!
- Contact:
De asta avem nevoie de un regulament strict si neinterpretabil de arbitraj.Danoc scrie: La punctul 5: sun t de acord ca trebuie un arbitraj mult mai strict. Dar cred ca trebuie prevazute clar situatiile si sanctiunile adecvate. De exemplu, te-ai apropiat prea mult de alt concurent....nu poti fi eliminat din concurs, dar la a doua abatere ....Adio! Daca esti prins cu frauda....Adio pe veci din competitii.
Referitor la numarul de etape sunt si eu de acord ca 6 este un numar cat se poate de bun. Destul de mare ca sa stabileasca un campion acceptat si destul de mic sa nu suprasolicite bugetul participantilor. Oricum parerea mea este cam 8 este un numar maxim de etape care pot intra in trofeu.
Stefan no problemm
nu e vorba de paternitatea unor idei
e bine ca discutia sa ramana constructiva iar cei ce trec la personal mai bine sa uite
se discuta principii si idei de baza ce doresc sa imbunatateasca o competitie
si ca sa iti dau o rezolvare leba la ce spuneam
DACA s-a respectat ideea ca o parte din taxele de anul acesta s-au strans intr-un cont , asa cum s-a spus la inceput , DACA se pleaca la concursul de afara pe banii AVP si nu pe banii stransi de la concurenti ( nu a ajuns nici un leu de la concurenti in contul organizatorilor ....asa spunea parca MihaiV intr-un post ...si sunt convins ca nu ma insel )
deci iata fondurile necesare sustinerii unui corp de arbitrii pentru anul ce vine
capishi?
nu e vorba de paternitatea unor idei
e bine ca discutia sa ramana constructiva iar cei ce trec la personal mai bine sa uite
se discuta principii si idei de baza ce doresc sa imbunatateasca o competitie
si ca sa iti dau o rezolvare leba la ce spuneam
DACA s-a respectat ideea ca o parte din taxele de anul acesta s-au strans intr-un cont , asa cum s-a spus la inceput , DACA se pleaca la concursul de afara pe banii AVP si nu pe banii stransi de la concurenti ( nu a ajuns nici un leu de la concurenti in contul organizatorilor ....asa spunea parca MihaiV intr-un post ...si sunt convins ca nu ma insel )
deci iata fondurile necesare sustinerii unui corp de arbitrii pentru anul ce vine
capishi?

ovidiu14 scrie:...
si ca sa iti dau o rezolvare leba la ce spuneam
DACA s-a respectat ideea ca o parte din taxele de anul acesta s-au strans intr-un cont , asa cum s-a spus la inceput , DACA se pleaca la concursul de afara pe banii AVP si nu pe banii stransi de la concurenti ( nu a ajuns nici un leu de la concurenti in contul organizatorilor ....asa spunea parca MihaiV intr-un post ...si sunt convins ca nu ma insel )
deci iata fondurile necesare sustinerii unui corp de arbitrii pentru anul ce vine
capishi?
alles klar.

totusi, cat de mare este acest DACA? poate ne spun cei care au organizat. s-au adunat niste bani undeva intr-un cont?
"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team
East Spinning Team
-
- veteran
- Mesaje: 4635
- Membru din: 19 Sep 2006, 13:26
- Localitate: cluj-napoca
Conform intelegerii din ian.organizatorii urmau sa retina din taxa de concurs suma de 25 ron /persoana iar la finalul turneului sa se decida ce se vor face cu aceste sume.
Nu stiu daca ceilalti organizatori au sumele ce s-au strins de la concurenti sau nu ,nu e problema mea dar pot sa va spun ca pt.cei 58 de concurenti de la etapa Belis suma asteapta in cont pt. a fi virata cind e nevoie intr-un cont comun la care sa contribuie toti organizatorii de etape din 2006 .
Suma totala se poate calcula f.usor pt ca se stie exact citi concurenti au participat la fiecare etapa.Poate cu acesti bani se pot acoperi cheltuielile unui corp de arbitrii pt. 2007.
Nu stiu daca ceilalti organizatori au sumele ce s-au strins de la concurenti sau nu ,nu e problema mea dar pot sa va spun ca pt.cei 58 de concurenti de la etapa Belis suma asteapta in cont pt. a fi virata cind e nevoie intr-un cont comun la care sa contribuie toti organizatorii de etape din 2006 .
Suma totala se poate calcula f.usor pt ca se stie exact citi concurenti au participat la fiecare etapa.Poate cu acesti bani se pot acoperi cheltuielile unui corp de arbitrii pt. 2007.
pescuitul nu e tir cu arcul...asa ca insistati!
-
- veteran
- Mesaje: 4635
- Membru din: 19 Sep 2006, 13:26
- Localitate: cluj-napoca
Inca o precizare importanta ,NU s-a solicitat nici o suma de bani de catre cei de la AVP pt. a sustine macar partial deplasarea lotului afara.
Conform obligatiei luate de catre revista AVP. de-a sustine in totalitate deplasarea lotului oamenii de acolo sunt seriosi si se vor tine cu siguranta de cuvint, lucru care sper ca nu s-a pus niciodata la indoiala decit de cei de rea credinta.
Conform obligatiei luate de catre revista AVP. de-a sustine in totalitate deplasarea lotului oamenii de acolo sunt seriosi si se vor tine cu siguranta de cuvint, lucru care sper ca nu s-a pus niciodata la indoiala decit de cei de rea credinta.
pescuitul nu e tir cu arcul...asa ca insistati!