1.
Registrul asociatiilor si fundatiilor - aflat in grefa judecatoriilor
- ALRS are certificat de inscriere in acel registru, a platit ce avea de platit(2 lei si 15 bani) si a prezentat acolo documentele necesare pentru obtinerea lui- inclusiv acele cazier fiscale ale asociatiilor fondatoare - pentru asta erau necesare, nu pentru altceva
2.
Registrul National al persoanelor juridice fara scop patrimonial - aflat la Ministerul Justitiei si consultabil pe site- inregistrarea se face de catre Minister, pe baza documentelor trimise de Judecatorii ; asociatia nu poate face nimic in acest sens
- din
Registrul National NU SE ELIBEREAZA CERTIFICAT DE INSCRIERE
- nu exista nicio prevedere legala in acest sens; articolul 8 din og se refera tot la Registrul de la art. 5. Daca se referea la Registrul National ii spunea Registrul national;
- daca acest document exista sau se putea elibera, ar fi scris in regulament despre el si modelul ar fi fost prevazut in anexa, asa cum e prevazuta modelul certificatului din registrul de la judecatorie - NU ESTE
- nici asociatia din care fac parte, desi a fost inregistrata in Registrul National nu are un asemenea certificat, nu i s-a solicitat nicaieri, nici la finate, nici la banca.
Nici o asociatie nu are asemenea document - CERTIFICAT DE INSCRIERE IN REGISTRUL NATIONAL
Singurul document, necesar si suficient pentru dobandirea personalitatii juridice este Certificatul de inscriere in registrul asociatiilor si fundatiilor de la judecatorie. Cu acesta si numai cu acesta se dovedeste tertilor existenta asociatiei.
Mai clar de atat nu pot
