Careva sa mute topicu la cafenea , presimt ca o sa fiu greu cu explicatiile
Gerula , nu am vreme acuma , zau si pe bune ,

, totusi citeve intrebari :
1. un velier cum zici tu presupune mai multa scoala decit o simpla barcuta , crezi ca o sa-ti iei licenta de pe net , gaseste mai intii un tip in tara care sa aiba habar de pinze si din astea , is curios citi gasesti
2. unde o sa-ti "parchezi" jucaria de 12-14 m , vezi cit iti iese parcarea si in ce conditii
3. probabil stii ca intretinerea anuala , in cazu in care , prin absurd

( da-mi voie si mie sa incerc , nu numa tu ) ajungi sa-ti iei barcuta cu

40 000 ( vorbim de ceva care pluteste si in practica , nu doar in teorie , si nu ia apa la primu val

, nu-i putrezeste nimic dupa o prima excursie ) , deci intretinerea anuala ii minim 10% din costu total . Un simplu surub SW te costa cit zece normale .
4. Fa un calcul costu jucariei + orele de teorie and practica ( sa nu-mi spui ca deja ai astfel de permis

) , plus parcarea + aducerea in tara + intretinerea in , hai sa zicem primii 5 ani + consumabile gen carburant ( sa nu-mi spui ca te bazezei doar pe vele , ca o sa te uste pilotu care te parcheaza in port

) ,schimb de ulei , etc. si dupa aia vezi daca merita sa faci pe oligarhu pentru 2-3 ture pe an pe mare
Fir Intins!!!