textil la clean!

orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Închis
Sorin
Moderator
Moderator

Mesaj de Sorin » 18 Iul 2008, 13:04

haideti va rog sa nu mai vorbim de persoane ...nici de mine nici de ilie nici de nimeni ca persoanele sunt irelevante in acest context

ideile si argumentele conteaza
si fiecare e liber sa-si expuna si sa-si argumenteze cu bun simt absolut orice ....se prinde si la mono si la textil si la gioarsa de obor si la giaponeza
evident diferit da asta e altcceva

si de aiane frumos forumul

da uite ca se mai gaseste cate unu pt care varsta se calculeaza de la +7 , IQ pluteste sub nivelul Forrest Gump si care rade( ca proasta-n p...., ) de toti forumistii pe care-i crede prosti si frustrati , aceiasi forumisti pe care nu demult ii intreba el cu ce sa dea si pe unde sa mai mearga ......

si fata de astia nu trebuie sa ai toleranta ...

ce a fost de spus cred ca s-a spus , din punctul meu de vedere e un capitol incheiat .....pana la urmatorul ''Super(fishe)rman'' care isi va imagina ca aici suntem o caruta de prosti si numa el e foarte tare....

ilie , iti doresc sa nu prinzi si nu pt ca as avea ceva cu tine ci pt ca in felul asta o sa fii nevoit sa mai inveti cate ceva , o sa dai si la altceva decat la ciomag + testil + struna + bug eye ...asa la ce-o cadea......si o sa prinzi cu siguranta mai mult , mai des ...si cu adresa

si nu e nevoie sa tii pestii in juvelnice de sarma de sa le sara solzii si nici sa-i lasi in soare ca se usuca ....
mai da-le drumu macar din cand in cand ....si macar la unii ....iar daca-ti iei si niste snobi de polarizanti n-o sa mai fii asa scremut in poze si o sa-i si vezi cum inoata liberi.....

a, si nu uita de femeia de servici part -time ....st-ii tu

Numa bine .
Da-i unui om un peste si el va manca o zi; invata-l sa
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.

Mark Twain
utilizator constant