mecanic si piese pentru nissan pathfinder 1990
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
sonda o sa o cumpar de la muskloiu
aia pe masina cica s-a stricat, si solutia ex. proprietarului a fost sa o neutralizeze
dupa aia o sa mai vedem ce pxzda masii mai are masina asta lipsa...
intre timp am fost sa i se sudeze tobele + prinderea, atarnau varza pe sub masina
si la un alt mecanic sa puna bine cureaua de distributie, ca ala de acu o saptamana nu a numarat dintii la curea
noroc cu muskloiu care m-a ajutat mult cu treaba asta, lucru pentru care ii multumesc !!!!
aia pe masina cica s-a stricat, si solutia ex. proprietarului a fost sa o neutralizeze
dupa aia o sa mai vedem ce pxzda masii mai are masina asta lipsa...
intre timp am fost sa i se sudeze tobele + prinderea, atarnau varza pe sub masina
si la un alt mecanic sa puna bine cureaua de distributie, ca ala de acu o saptamana nu a numarat dintii la curea
noroc cu muskloiu care m-a ajutat mult cu treaba asta, lucru pentru care ii multumesc !!!!
Distributia era pusa aiurea pe una din axe...norocul lui este ca nu au lovit pistoanele in supape
....acum motorul merge foarte frumos ca si sunet(noroc ca si-a bagat muskloiu mainile in el ca il puneau tot gresit mecanicii astia din neamul lui manivela calauziti de sloganul "noi muncim noi nu gandim"
) ....ramane de rezolvat problema sondei lamda care lipseste cu desavarsire ca si cablaj......
Dane uite aici http://www.rapitori.ro/forum/album_page.php?pic_id=2025 seamana mufa cu ce am gasit pe masina si are un metru nouazeci ca si lungime......
codul original NISSAN este 22690-75P10 si costa la reprezentanta 165 Euro
Daca te uiti la poza postata de mine la galeria personala observi ca intre ploturile denumite "W" este o rezistenta care nu face altceva decat sa incalzeasca sonda lamda in momentul in care pornesti motorul la reca ca sa nu emani noxe vreme de ceva secunde pana se incalzeste voinicul....
Sonda lamda inseamna dupa cum vezi din imagine doar plotul intitulat "lamda" si masa......doar aceasta valoare influenteaza gestiunea motorului si implicit consumul.....
Intrebarea mea este:vrei una originala doar pentru cablaj sau vrei sa adaptezi ceva mai ieftin care face tot aia fara sa tina cont de poluarea mediului pe o durata de zece secunde?
Pe aftermarket in varianta originala (cu cablaj si mufa) preturile sunt:
BOSCH-510 RON
FACET-491 RON
Daca gasesc ceva mai bun te anunt


Dane uite aici http://www.rapitori.ro/forum/album_page.php?pic_id=2025 seamana mufa cu ce am gasit pe masina si are un metru nouazeci ca si lungime......
codul original NISSAN este 22690-75P10 si costa la reprezentanta 165 Euro
Daca te uiti la poza postata de mine la galeria personala observi ca intre ploturile denumite "W" este o rezistenta care nu face altceva decat sa incalzeasca sonda lamda in momentul in care pornesti motorul la reca ca sa nu emani noxe vreme de ceva secunde pana se incalzeste voinicul....

Sonda lamda inseamna dupa cum vezi din imagine doar plotul intitulat "lamda" si masa......doar aceasta valoare influenteaza gestiunea motorului si implicit consumul.....
Intrebarea mea este:vrei una originala doar pentru cablaj sau vrei sa adaptezi ceva mai ieftin care face tot aia fara sa tina cont de poluarea mediului pe o durata de zece secunde?
Pe aftermarket in varianta originala (cu cablaj si mufa) preturile sunt:
BOSCH-510 RON
FACET-491 RON
Daca gasesc ceva mai bun te anunt
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
In mod normal cea mai buna chestie pe care-o poti face, din punctul de vedere al consumului, e sa-i instalezi un surogat de sonda care sa indice mereu valoarea optima
.
Inteleg ca ai rezolvat cu distributia, dupa ce rezolvi si cu sonda banuiesc ca ar trebui sa vii spre un 20 in oras. (centru, in timpul unei zile lucratoare)

Inteleg ca ai rezolvat cu distributia, dupa ce rezolvi si cu sonda banuiesc ca ar trebui sa vii spre un 20 in oras. (centru, in timpul unei zile lucratoare)
Cu lacrimi Bastus!
- costica_fishing
- veteran
- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
- Contact:
15 in oras e consum ideal (de manualul proprietarului
) pentru autoturisme de fabricatie recenta cu motor de 3000 si greutate de 1,3-1,5 tone. In nici un caz o dihanie de 2 tone si jumatate veche de 16 ani n-o sa ia vreodata 15 prin Bucuresti, nici daca mergi numai noaptea
.
La drum e cu dus si intors, daca stii sa mergi economicos poti scoate consumuri aparent incredibile. Doar ca te plictisesti repede
.


La drum e cu dus si intors, daca stii sa mergi economicos poti scoate consumuri aparent incredibile. Doar ca te plictisesti repede

Cu lacrimi Bastus!
Eu zic ca o fac sa pape sub zece afara....in legatura cu hardughia trebuie sa semnam un contract in care sa stiPULAm clar ca nu ti-o fac in ...spatecostica_fishing scrie:Muscaloiule, daca tu faci hardughia aia sa pape sub 10 anafara, imi iau si io una si ti-o proptesc in poarta sa-i faci ce-oi sti!![]()
Aia cu care ma dedeam mai demult lua 18 in oras (nici macar nu se spera la mai putin).


Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
mda, dar capitala e un caz aparte. probabil ca in anu' 3 mii si ceva se va rezolva traficul pe la voi. am stat 3 zile si am consumat 1/2 din rezervorGerula scrie:15 in oras e consum ideal (de manualul proprietarului) pentru autoturisme de fabricatie recenta cu motor de 3000 si greutate de 1,3-1,5 tone. In nici un caz o dihanie de 2 tone si jumatate veche de 16 ani n-o sa ia vreodata 15 prin Bucuresti, nici daca mergi numai noaptea
.
La drum e cu dus si intors, daca stii sa mergi economicos poti scoate consumuri aparent incredibile. Doar ca te plictisesti repede.

"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team
East Spinning Team