orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
costica_fishing
- veteran

- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
-
Contact:
Mesaj
de costica_fishing » 16 Noi 2006, 12:59
io zic despre papucul diesel cu 4x4 ca e foarte bun.
in special in conditii de mlastina, fiind mult mai usor.
Incaltat corespunzator, cu gume cu talon inalt ... am vazut minuni. Are o garda la sol comparabila cu orice offroad de serie si e foarte stabil (centrul de greutate jos).
A trecut prin locuri in care nici nu speram ....ce-i drept, unii mai fricosi au sarit din masina atunci cand o luase piezis pe un dig de la Dunare
Sa zica Gyorg si Ovidiu 14 mai multe.
near the beer
-
Gerula
- veteran

- Mesaje: 2282
- Membru din: 07 Noi 2005, 19:19
- Localitate: Bucuresti
Mesaj
de Gerula » 16 Noi 2006, 13:27
Mai Magellane, in privinta garzii la sol si a unghiurilor de atac si degajare Papucul devine OK daca-i faci niste mici modificari. Dar fara reductor n-ai nici o sansa sa urci vreo panta mai acatarii pe noroaie, ca incep sa-ti patineze toate patru rotile mintenas

. Indiferent de cauciucurile folosite.
Cu lacrimi Bastus!
-
mirceaef
- utilizator constant

- Mesaje: 226
- Membru din: 21 Ian 2005, 17:36
- Localitate: Bucuresti
-
Contact:
Mesaj
de mirceaef » 16 Noi 2006, 14:33
eu tocmai ce-am vandut un double cab 4X4. am plecat de la premisa ca un 4X4 la un pret asa mic e prost dar nu mi-am inchipuit ca e atat de prost. am apucat sa fac doar 10 mii de km din care mare parte off road dar ... vai mama ei ...
in primul rand motorul n-are putere. daca vrei sa pleci de pe loc din hartoape sau in panta pur si simplu iti moare motorul. daca o pui in miscare e ok.
cauciucurile noi cu care e echipata au aderenta schiurilor pe partie.
electrovalva care cupleaza 4X4 trebuie ingrijita mai ceva ca un nou nascut. de felul cum lucreaza 4X4 si faptul ca oricum n-ai voie sa treci de 40 la ora cu el cuplat, nu mai zic nimic.
la peste 80 la ora, pe asfalt evident, zgomotul cardanului acopera radioul.
rigiditatea puntii spate te arunca cu capul in plafon la cea mica denivelare.
nu facusem 7 mii dekm si bucsile fata s-au dus.
faptul ca s-au stricat manerele de la usi, stergatoare, incuietoare torpedou, parghii scaune fata, etc sunt deja elemente nesemnificative.
-
Leba
- veteran

- Mesaje: 2944
- Membru din: 19 Iun 2005, 14:14
- Localitate: Iasi
-
Contact:
Mesaj
de Leba » 16 Noi 2006, 16:21
mirceaef scrie:eu tocmai ce-am vandut un double cab 4X4. am plecat de la premisa ca un 4X4 la un pret asa mic e prost dar nu mi-am inchipuit ca e atat de prost. [...]
mircea, e doar o sarmana dacie. nu poti sa-i ceri prea multe. io am ramas la munte cu ea la 15000 km pt. ca nu schimbasera tampitii bujiile la timp, revizia si ministerii mamii lor!

am impins vreo 2km (la vale, ce-i drept).
-
musKloiu
- veteran

- Mesaje: 1005
- Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
- Localitate: Kpitala
Mesaj
de musKloiu » 16 Noi 2006, 18:11
mirceaef scrie:danr scrie: dupa aia o sa mai vedem ce pxzda masii mai are masina asta lipsa...
dupa aia o sa-ti bati capul cu un releu, nu mai stiu cum ii zice, care face legatura cu computerul de bord si iti da aprinderea pe fiecare piston. e o piesa capsulata pe care te sfatuiesc sa o cumperi de noua. pt un audi 100 costa vreo 300 euro.
daca ai un electrician bun roaga-l sa-ti desfaca toate contactele si sa ti le curete, in special pe cele de la computerul de bord.
daca stii vreun atelier echipat cu de toate roaga-i sa-ti masoare compresia pe fiecare piston, asta ca sa elimini una din griji. pe urma exista un device electronic cu care baietii vad precis unghiul ... gradele, nu mai stiu in ce doamne iarta-ma se masoara, al aprinderii. asa zis-ul avans. daca mecanicul ti-l regleaza cum stie el mai bine dar in secunda urmatoare computerul il modifica cum vrea muschii lui .... mai devreme sau mai tarziu te lasa nervii si-o vinzi.

Citesc si nu-mi vine sa cred cateodata

.....nu vroiam sa dau quote caci nu asta era ideea....dar vin tot felul de useri care mai de care cu ideile lor unele mai nastrusnice ca altele......mie-mi place forumul asta si nu sunt un tip incuiat da sa avem macar un limbaj comun ce reaq.....
Daca nu te pricepi mai bine nu te baga sau fa in asa fel incat sa discutzi aspectele colaterale ale problemei.....altfel ajungem in "POIANA LUI IOCAN" din MOROMETII unde toata prostimea discuta politica....

Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
-
costica_fishing
- veteran

- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
-
Contact:
Mesaj
de costica_fishing » 16 Noi 2006, 18:28
@Gherula: cand un pivot e 200.000 si scutul pana intr-un milion, lipsa reductorului o compensezi intrand cu viteza in orice kkt ce poate ridica probleme
apropos de piese: Evident, dupa doo iesiri la pescuit, am rupt scutul ala de plastic de la Cielo. Baia de ulei doar s-a indoit.
Dupa ce am harsait asfaltul pana in Buc cu el, ma duc la magazin sa cumpar altul:
- Cat costa scutul Cielo de pe dreapta?
- 270.000
-

dati-mi si mie vreo 3

near the beer
-
musKloiu
- veteran

- Mesaje: 1005
- Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
- Localitate: Kpitala
Mesaj
de musKloiu » 16 Noi 2006, 18:58
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
-
Gerula
- veteran

- Mesaje: 2282
- Membru din: 07 Noi 2005, 19:19
- Localitate: Bucuresti
Mesaj
de Gerula » 16 Noi 2006, 23:35
costica_fishing scrie:@Gherula: cand un pivot e 200.000 si scutul pana intr-un milion, lipsa reductorului o compensezi intrand cu viteza in orice kkt ce poate ridica probleme
Vorbim de lucruri diferite, una-i sa urci o movilita de 1-2 metri si alta e sa te cateri pe vreun deal, cad pamantul e moale . Parerea mea e ca papucul 4x4 e bun pentru umblat pe coclauri daca terenul e cat de cat uscat, altfel ramai linistit acolo. Eventual te poti asigura ca nu ramai infipt in orice mocirla daca-i pui un troliu, dar oricum devine anevoios sa te dai jos din 20 in 20 de metri si sa cauti un pom de care sa te agati.
P.S. Aveam impresia ca nu te deranjaza sa ti se spuna Magellan

.
Cu lacrimi Bastus!
-
mirceaef
- utilizator constant

- Mesaje: 226
- Membru din: 21 Ian 2005, 17:36
- Localitate: Bucuresti
-
Contact:
Mesaj
de mirceaef » 17 Noi 2006, 10:24
musKloiu scrie: ...dar vin tot felul de useri care...
pai daca n-a pus nimeni la inregistrarea pe forum "aici posteaza NUMAI felul X de useri" ....
p-aia cu sonda, ca de catalizator vad ca nu-si mai bate nimeni capul, de ce nu i-ai spus-o tu inainte? ... apropo de poiana ...
n-as fi intervenit dar chestia pe care o face dan acum, eu am incercat-o cu doua audi, am avut una cu tractiune normala si una quattro, ambele cu o stare tehnica mult mai buna ca nissanul lui dan la cumparare.
in fine, tu zici ca-i scoti consumul ala miracol, eu zic ca o sa bage o groaza de bani in piese si mecanici ca sa constate la final ca ralantiul si pornirea sunt strict dependente de conditiile atmosferice.
-
costica_fishing
- veteran

- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
-
Contact:
Mesaj
de costica_fishing » 17 Noi 2006, 13:13
@Gerula, te deranjeaza ca ti se spune (din cand in cand) "Gherula"?
near the beer