mecanic si piese pentru nissan pathfinder 1990
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
Pai fa cum ti-am zis, rezolva distributia si vezi cat ia la drum.
26 in oras e la limita de sus a normalului, pe un traseu din Centru la ora de varf, 17 afara e clar nefiresc, daca n-ai mers cu viteza mare. (zi si asta, ca poate tie ti se pare mult 17% daca ai alergat-o cu 140 la ora
)
26 in oras e la limita de sus a normalului, pe un traseu din Centru la ora de varf, 17 afara e clar nefiresc, daca n-ai mers cu viteza mare. (zi si asta, ca poate tie ti se pare mult 17% daca ai alergat-o cu 140 la ora

Cu lacrimi Bastus!
Daca ai mers cu 90 la ora e clara treaba, rezolva cu distributia si vezi cat ia pe urma. Sigur ca un curatat de injectoare n-are ce strica la o masina cu vechimea asta, mai ales la una rulata probabil un deceniu prin Romania
.
Masina are capacitati offroad OK pentru un vehicul cu asemenea dimensiuni/masa. Daca-i pui niste cauciucuri cu crampoane si un troliu (in caz ca n-are) o sa te descurci binisor.

Masina are capacitati offroad OK pentru un vehicul cu asemenea dimensiuni/masa. Daca-i pui niste cauciucuri cu crampoane si un troliu (in caz ca n-are) o sa te descurci binisor.
Cu lacrimi Bastus!
-
- utilizator constant
- Mesaje: 226
- Membru din: 21 Ian 2005, 17:36
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
La anul asta de fabricatie masina ar trebui sa mearga pe benzina fara plumb, adica sa aiba cel putin echivalentul euro I. Eu banuiesc ca nu mai sunt nici urme pe ea de catalizator si sonda lambda sau daca mai sunt resturi fizice, probabil sunt duse. Iar ca sa-i reglezi aprinderea computerul musai vrea semnal al nivelului de noxe emise. Presiunea pe evacuare se modifica de asemenea cand masina este echipata cu catalizator.
Cel mai rentabil e sa gasesti una in stare foarte buna adusa de afara ca piese si sa-ti iei de pe ea ce-ti trebuie. Altfel mai dai de doua ori cat ai dat pe ea la cumparare.
Cel mai rentabil e sa gasesti una in stare foarte buna adusa de afara ca piese si sa-ti iei de pe ea ce-ti trebuie. Altfel mai dai de doua ori cat ai dat pe ea la cumparare.
Am vorbit azi cu mecanicul care trebuia sa-ti curete injectorul si este 35 RON la ultrasunete ....100 RON era oferta pentru patru injectoare.
Mi-a spus ca nu-ti mergeau bine cilindrii pe o parte a V-ului care este clar din punerea la punct a curelei de distributie.... problema mare nu este ca ti-au pus gresit distributia pe axa respectiva,problema mare este daca nu ti-au indoit supapele pe cei trei cilindri
Sfatul meu este ca dupa ce-ti refac punerea la punct la distributie sa-i pui sa-ti ia o compresie pe toti cilindrii ca sa-ti dai seama cum stai cu supapele pe cei trei cilindrii si cu motorul in general.
Vezi ca ti-am dat pe mail cum se pune distributia la motorul tau.
Mi-a spus ca nu-ti mergeau bine cilindrii pe o parte a V-ului care este clar din punerea la punct a curelei de distributie.... problema mare nu este ca ti-au pus gresit distributia pe axa respectiva,problema mare este daca nu ti-au indoit supapele pe cei trei cilindri

Sfatul meu este ca dupa ce-ti refac punerea la punct la distributie sa-i pui sa-ti ia o compresie pe toti cilindrii ca sa-ti dai seama cum stai cu supapele pe cei trei cilindrii si cu motorul in general.
Vezi ca ti-am dat pe mail cum se pune distributia la motorul tau.
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....