mecanic si piese pentru nissan pathfinder 1990
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
- costica_fishing
- veteran
- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
- Contact:
cilindrice, adica in forma de butoi? Asa sunt 90% din butelii. Mai exista forma aia care se pune in locul rotii de rezerva. Da astea sunt de 40 l si, parca, la modelul ala (care Pathfinder e versiunea USA pt Terrano 1) roata de rezerva nu e pe fundul portbagajului.
Apropos de GPL: cica Subaru Forester se fabrica de vreo 10 ani si pe GPL.
Aia de mi-au pus mie (un service de pe Lascar Catargiu), mi-au spus ca au montat si pe ML, Grand Cherokee, Land Cruiser. Pe E Classe am vazut cu ochii mei
Injectoarele nu functioneaza cand mergi pe gaz. Functioneaza (cred) pompa de benzina (in manualul instalatiei zice sa ai cel putin 10 l de benzina in rezervor, ca altfel poti sa arzi pompa de benzina).
Apropos de GPL: cica Subaru Forester se fabrica de vreo 10 ani si pe GPL.

Aia de mi-au pus mie (un service de pe Lascar Catargiu), mi-au spus ca au montat si pe ML, Grand Cherokee, Land Cruiser. Pe E Classe am vazut cu ochii mei

Injectoarele nu functioneaza cand mergi pe gaz. Functioneaza (cred) pompa de benzina (in manualul instalatiei zice sa ai cel putin 10 l de benzina in rezervor, ca altfel poti sa arzi pompa de benzina).
near the beer
Asta cu gazul pe E klasse e... deosebitacostica_fishing scrie: Pe E Classe am vazut cu ochii mei![]()
Injectoarele nu functioneaza cand mergi pe gaz. Functioneaza (cred) pompa de benzina (in manualul instalatiei zice sa ai cel putin 10 l de benzina in rezervor, ca altfel poti sa arzi pompa de benzina).

Ca injectoarele sa nu mai functioneze ar trebui ca aia sa fi mesterit nitel pe acolo, ceea ce ma indoiesc profund, daca zici ca nici macar la pompa nu s-au obosit sa puna un comutator. Chestie absolut idioata, daca stai sa te gandesti ca in felul asta folosesti pompa de pomana, scurtandu-i astfel durata utila de viata. (pompa e de fapt un motor electric)
Cu lacrimi Bastus!
Poate nu-nteleg io, da pompa aia ar fi functionat oricum daca mergea pe benzol?Gerula scrie: Ca injectoarele sa nu mai functioneze ar trebui ca aia sa fi mesterit nitel pe acolo, ceea ce ma indoiesc profund, daca zici ca nici macar la pompa nu s-au obosit sa puna un comutator. Chestie absolut idioata, daca stai sa te gandesti ca in felul asta folosesti pompa de pomana, scurtandu-i astfel durata utila de viata. (pompa e de fapt un motor electric)
Pai da, si nu e aberant s-o folosesti daca mergi pe gaz? Pompa electrica de benzina isi face racirea prin intermediul lichidului circulat (si prin imersie, la modelele plasate in rezervor).
La o functionare normala, o parte din benzina incalzita la trecerea prin pompa este arsa de motor, si doar o cantitate mai mica se intoarce pe retur. Daca insa pompa aia freaca acolo in nestire cativa litri de benzina ajunge automat, mai ales vara, la temperaturi destul de mari.
La o functionare normala, o parte din benzina incalzita la trecerea prin pompa este arsa de motor, si doar o cantitate mai mica se intoarce pe retur. Daca insa pompa aia freaca acolo in nestire cativa litri de benzina ajunge automat, mai ales vara, la temperaturi destul de mari.
Cu lacrimi Bastus!
- costica_fishing
- veteran
- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
- Contact: