http://www.rapitori.ro/forum/viewtopic. ... c&start=70Trimis: Vin 11 04, 2011 8:56 am Titlul subiectului:
--------------------------------------------------------------------------------
cica ... hai sa nu rasucim ... dar rasucim...
Gigi... , ce am zis io suna asa ! : din moment ce axul se invirte in rulmet... , nu e nici o diferenta daca acolo e rulment sau lagar !
ba daca stai sa te gindesti lagarul de alama are proritati mai bune ca otelul de la rulmenti la capitolul asta !
felul in care o pui tu acuma suna precum ca axul tau e fest pe rulment si se invirte doar din rulment !
si aia ti sa mai zis ca nu e adevarat !
dar nah... iti place sa te hirjonesti punindumi mie in circa again and again "declaratii " potrivit torsionate made by Gigi pe care acu ... vrei sa ti le iexplic io !
poi nu ashe se face Gigi... , daca ai curiozitati sau mai stiu io... , poti intreba direct ... ca nu sintem la gradinita si incepi cu : io am zis aia... cind de fapt io am zis alta... , dar nu imi cere mie socoteala ... , ca nu-s dator cu explicati la problemele altora
cit despre vestitele teste wsb cu si mai vestitele concluzii aferente... , n-are rost sa ma comentez !
sa nu ma intelegi gresit... , esti amuzat... , si ma trezesc zimbind la amitirile aduse , dar in acelasi timp e plictisitor sa bat apa in piua repetind aceiasi discutie again and again
neinteresat si complecta pierdere de timp
e ca si cum imi spui acelasi banc in fiecare zi !
Ai zis ca nu este nici o diferenta intre rulment si lagar,daca axul se invirte in rulment...Prima subliniere,cu rosu.
Deci ce este un lagar?
Este un organ de masina care sustine un ax.
Lagar este un termen generic ,caci poate fi de doua feluri si anume,prin frecare,adica bucse,sau prin rostogolire,adica rulment. Tu sustii,ca daca axul se invirte in rulment...In rulment ,unde??Poi in camasa lui interioara,atunci ,se comporta ca un lagar.Care lagar??Pai din ala prin alunecare,adica bucse.
La aceasta afirmatie eu nu am fost de acord,sustinind ca nu este posibil ca in conditii normale, sa se invirta axul in camasa interioara a rulmentului.Totusi,considerind ipoteza ta drept realitate,te-am intrebat ,daca axul se invirte in camasa interioara a rulmentului,deci acesta nemaiinvirtindu-se,de ce se uzeaza rulmentii la mulintele de pescuit,mai exact bait..??Nu mi-ai dat un raspuns coerent si logic...
Ba in cirdasie ,cu un idiot,ai incercat subtil sa sugerezi ca tu de fapt vorbeai de lagar(rulment),versus,rulment...tot rulment.Si rizind apoi ca vezi doamne n-am priceput io...Dar, amice uite ce spui tu in al doilea citat inrosit.Caci vorbeai de ....lagare de alama,uite ce gasim pe net
http://www.color-metal.ro/bid147/5/
Reiese foarte clar de acolo la la lagare de alunecare(bucse)se foloseste bronz ori alama..Deci cind noi vorbim de lagare de alama vorbim de bucse,si in acest context afirmatia ta este ca„nu este nici o diferenta daca acolo este ...lagar(bucse) sau rulment..Asta ca sa vezi ce clar si coerent te exprimi..Nu mai vorbesc ca „expertii„ au inteles ca tu zici ca rulmentul se invirte cu totul in locas,adica camasa exterioara

Asa , si referitor la afirmatia ca „axul meu e fest pe rulment si se nvirte doar din rulment„,afirmatie subliniata mai sus cu rosu, in cazul in care nu vezi mai citeste o data,iti spun ca sustin acest lucru si pot dovedi.Axul intra in camasa interioara a rulmentului,si se invirte doar din rulment,in timp ce camsa exterioara sta fixa,cea interioara invirtindu-se odata cu axul..Asta in ciuda expertilor in „cote de rulment„,Cuzineti si mai stiu eu ce..Pun filmulet daca vrei...
Asta am avut de zis,mi-e greata de atitudinea ta incoerenta,de exprimarile vagi cu nspe intelesuri,de cum o dai cotita si cum incerci sa ma faci prost in fata cind colo tu nici nu mai stii ce ai zis.Ba m-ai facut si mincinos zicind ca eu mint si tu n-ai pomenit de lagare de alama.Iaca ai pomenit..E mai sus ,subliniat cu rosu in caz ca ai uita pina acuma...