

ps:referitor la gauri acum

http://vplay.ro/watch/ke6b25fj/
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
lucrurile ie relativ simple si nu tin de microfizica. pur si simplu se iau in calcul si coeficientii de dilatare ai materialelor atunci cind se proiecteaza astfel de mecanisme. nu tre' sa fii vreun savant ca sa te uiti in niste tabele.pikeman scrie:de incalzire si dilatare ai auzit?elias scrie:Ai dreptate,sunt patrate toate trei....axul,camasa si....![]()
:lol:De cota de rulment ai auzit?Nu cred.Stai jos.4
cred ca ne dam cu parerea prea mult pentru niste chestii care tin de micro fizica , turatii mari si alte d'astea, io nu zic ca nu te pricepi si ca lucrezi in domeniu (nu stiu daca vorbim de mecanica fina sau nu), dar cercetarile astea la care ne dam cu parerea cred ca tin de Discovery
elias scrie: .....
referitor la gauri acumam vazut un filmuletz unde dracii aia de chinezi o inventat burghiul ce da gauri patrate
http://vplay.ro/watch/ke6b25fj/
in cazul in care axul se invarte in rulment, aceasta poate fi numit si lagar(bucsa). este fix acelasi lucru atat timp cat rulmentul nu se invarte. rulment=bucsa.ipocritu scrie:Gigi... , ce am zis io suna asa ! : din moment ce axul se invirte in rulmet... , nu e nici o diferenta daca acolo e rulment sau lagar !
ba daca stai sa te gindesti lagarul de alama are proritati mai bune ca otelul de la rulmenti la capitolul asta !
semlecangheorghe scrie:Ba in cirdasie ,cu un idiot,ai incercat subtil sa sugerezi ca tu de fapt vorbeai de lagar(rulment),versus,rulment...tot rulment.Si rizind apoi ca vezi doamne n-am priceput io...Dar, amice uite ce spui tu in al doilea citat inrosit.Caci vorbeai de ....lagare de alama,uite ce gasim pe net
http://www.color-metal.ro/bid147/5/
Reiese foarte clar de acolo la la lagare de alunecare(bucse)se foloseste bronz ori alama..Deci cind noi vorbim de lagare de alama vorbim de bucse,si in acest context afirmatia ta este ca�nu este nici o diferenta daca acolo este ...lagar(bucse) sau rulment..Asta ca sa vezi ce clar si coerent te exprimi..Nu mai vorbesc ca �expertii� au inteles ca tu zici ca rulmentul se invirte cu totul in locas,adica camasa exterioara
http://www.rapitori.ro/forum/viewtopic. ... start=1470ranga scrie:Am zis ca in cazul in care axul se invarte in rulment, este fix lagar!
Ce dracu' nu intelegi? Ai nevoie de desene?
ai intels aiurea !ULK scrie:Gigi...si atunci la Smoke cum ramane? Sau la altele, la care se invart doar la viteze mari? Cum axul acela intra lejer in camasa interioara si nu are nimic sa il tina fix fata de camasa ..care e logica sa se invarta tot timpul impreuna ..prin ce explicatie mecanica?
Stii ca mulineta mea e noua..nu are cum sa fie gripat rulmentul respectiv din start...
Naspa ca te folosesti si tu si Dumitru doar de "fact"-urile care va dau dreptate ...dar puteti privi per ansamblu vreodata? Sau nici nu doriti acest lucru?
Cum zic eu ceva...hop ca si ala a zis...deci teoria e sustinuta. Da, pe jumatate da...dar cu partea cealalta cum ramane? O punem la o parte ca nu ne convine?
Care e explicatia ca la unele se invarte axul mai bine si la celelate nu la orice viteza? Cota?(habar nu am ce inseamna cota..doar intuiesc.