Lansete si mulinete Shimano, Daiwa, Ryobi, etc!!!

numai pentru persoane fizice, vanzari ocazionale

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
rine
veteran
veteran
Mesaje: 2820
Membru din: 25 Apr 2009, 21:29

Mesaj de rine » 19 Oct 2011, 20:42

spiridusul scrie: Ce spuneti, cum vi se pare?
moamaaaa...ce ideee :lol: :lol: :lol:

pen' ce ma ? d-astea v-or mai fi . atata timp cat nu exista comunicare suficienta intre vanzatorul ocazional ,blazat de intrebari si cumparatorul ocazional,sacaitor cu intrebarile.

ideea in general e buna. te bagi? :wink:

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 19 Oct 2011, 21:47

spiridusule, ai pus-! o sa fii mai ceva ca mos cracuin si elfii, la un loc.
:lol: :lol: :lol:
in 1923/ s-a nascut un mit/ nu existau stelishti shi nici catzei/ dar exista Rapid

Avatar utilizator
radzvaan
veteran
veteran
Mesaje: 1323
Membru din: 20 Noi 2008, 23:26
Localitate: Bucuresti

Mesaj de radzvaan » 19 Oct 2011, 22:05

Greu cu intermediari....

Mai bine sa fie impuse urmatoarele reguli:

1. Poze reale de inalta rezolutie ale produselor (nu cu telefonul sau poze luate de pe internet)
2. Dreptul cumparatorului de a returna produsul in maximum 3 zile de la livrare, in cazul in care nu corespunde descrierii.
spinning-addicted!

Avatar utilizator
shimano
veteran
veteran
Mesaje: 1314
Membru din: 16 Dec 2009, 14:42
Localitate: Targu-Mures
Contact:

Mesaj de shimano » 19 Oct 2011, 22:47

Adrian OP mi-a trimis o lanseta Lesath, si cand cei de la posta mi-au inmanat-o, m-au rugat (!) s-o desfac si s-o incerc, inainte s-o platesc. La fel am patit si cu alte cateva scule. Nu inteleg de ce in majoritatea cazurilor Posta Romana sau Fuck Curierul nu permite un "checkout" al marfii inainte de plata. Astfel ar fi evitate multe probleme. Eu nu ma ascund, mi-ar fi fost mult mai convenabil ca cel interesat de sculele mele sa fie din Jud. Mures, sa ne vedem personal, sa o incerce, si apoi sa decida.
Faza asta cu posta a functionat intr-o vreme, ar trebui sa intre din nou. Din pacate ideea cu un intermediar, chiar daca ar da un plus de siguranta, tot n-ar fi o solutie 100%. Intermediarul intotdeauna va vedea/va simti altceva la obiectul in cauza, si tot ii scapa ceva ce nu-mi scapa mie, sau trimite piesa inapoi pentru o zgarietura care poate pe mine nu m-ar fi deranjat...adica totul e relativ aici...deci nu e o solutie, plus ca ar fi un full time job, cum a mai fost enuntat mai sus.

Avatar utilizator
shimano
veteran
veteran
Mesaje: 1314
Membru din: 16 Dec 2009, 14:42
Localitate: Targu-Mures
Contact:

Mesaj de shimano » 19 Oct 2011, 22:51

radzvaan scrie:Greu cu intermediari....

Mai bine sa fie impuse urmatoarele reguli:

1. Poze reale de inalta rezolutie ale produselor (nu cu telefonul sau poze luate de pe internet)
2. Dreptul cumparatorului de a returna produsul in maximum 3 zile de la livrare, in cazul in care nu corespunde descrierii.
1. Pozele nu reflecta decat exteriorul...interiorul poate fi infect, iar cu un exterior minunat, sclipicios, cumparatorul pune botul, nu?
2. Chiar daca pozele sunt extraordinare, si conving, tu daca pui un cartof intr-o cutie, si-l trimiti in loc de mulineta, sau un neon in tub de carton in loc de o lanseta scumpa, poti scapa basma curata, caci cumparatorul N-ARE dreptul sa verifice marfa la posta, din pacate. Mai demult avea voie...
3. Si ce se-ntampla daca cumparatorul preia marfa, o beleste in astea 3 zile, si-o trimete inapoi stricata?

Avatar utilizator
MuskMd
veteran
veteran
Mesaje: 5488
Membru din: 13 Apr 2007, 06:09
Localitate: B. C.

Mesaj de MuskMd » 19 Oct 2011, 23:18

vorbim vorbe.
Daca nu ar exista tepari sau macar tepari prin omisiune ( adica io stiu ca e cam ..... terfelita scula , dar zic ca are mici imperfectiuni de ordin estetic :lol: :lol: :lol: ) nu ar fi atata bataie de cap.
De aia exista si feedbackul.
De aia trebuie cascati ochii. De aia ar fi misto sistem de rating pt useri, dar nuj daca platforma asta poate suporta functii de genul asta...

Ca sa inchei si sa mai pun un pai pe foc :twisted: eu va voi evita pe amandoi in eventualele tranzactii :lol: :lol: :lol:
Inglorious Muzkars - I tye me flyz n'I fly me tiez
mandru proprietar de pisicuta...

Avatar utilizator
kzoli
veteran
veteran
Mesaje: 2856
Membru din: 30 Sep 2008, 08:25
Localitate: Targu Mures

...

Mesaj de kzoli » 20 Oct 2011, 07:09

Pentru a evita astfel de neplaceri apelati la curier care permite desfacerea coletului inainte de plata ! ...Si gata se rezolva fara sa fie nevoie de 7 pagini de improscat cu noroi si injuraturi si comentarii.... dati cu cativa lei in plus dar macar nu ajungeti in halul aceasta....

Avatar utilizator
ULK
veteran
veteran
Mesaje: 4163
Membru din: 26 Sep 2009, 23:41
Localitate: Cluj Napoca

Mesaj de ULK » 20 Oct 2011, 08:02

Versiunea ca vanzatorul sa descrie EXACT marfa dece o tot evitati? Ca nu este utopica ideea , confirma chiar faptul ca rubrica feedback , in 99% este umpluta cu pozitive..Deci se poate. Restul se evidentiaza ...cum se vede.
Eu unu' ..sigur nu o sa mai iau nimic , fara poze clare si fara n-spe intrebari prealabile , directe...Nu le primesc? Imi vad de treaba si gata. Decat sa planga mama....Vorba aia :)
http://ulkustom.wblog.ro/
UlKustom Rods
Live,breathe,build,f.i.s.h.

Avatar utilizator
shimano
veteran
veteran
Mesaje: 1314
Membru din: 16 Dec 2009, 14:42
Localitate: Targu-Mures
Contact:

Mesaj de shimano » 20 Oct 2011, 08:55

ULK scrie:Versiunea ca vanzatorul sa descrie EXACT marfa dece o tot evitati?
Cum nu exista doi oameni care sa gandeasca la fel, sa vada la fel, sa aibe pretentii la fel, oricum ai descrie un obiect, aceasta va fi o parere/descriere subiectiva...o lanseta care mie mi se pare uzata, caci are mandrina zgariata, pe tine poate nu te deranjeaza asta ci te uiti strict la inele si blanc...un exemplu prost poate, dar ideea e ca oricum ai descrie un obiect, nimic nu se compara cu posibilitatea de a incerca marfa, si apoi s-o platesti. Ce-i in mana nu-i minciuna. Restul e relativ. Parerea mea.

Avatar utilizator
ranga
veteran
veteran
Mesaje: 2578
Membru din: 17 Aug 2010, 11:57

Mesaj de ranga » 20 Oct 2011, 09:05

eu sunt de parere ca ar trebui studiata mai bine expresia : "este intr-o stare exceptionala".

ps: scartait, joc in manivela, pick-up greoi - nu se pot considera defecte minore, drept urmare produsul poate fi catalogat ca "exceptional" . :lol: :lol: :lol:
cand e vorba de o scula vanduta la jumatate de pret fata de magazin, deja e blasfemie sa zici ca are defecte....trebuie sa fi multumit ca ai luat o asemenea scula. :lol: gasesti defecte ? simplu, o repari! :lol: ca doar e o scula care noua e mult mai scumpa! :lol:

Scrie răspuns