THE BEST???????

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
iacob
utilizator nou
utilizator nou

THE BEST???????

Mesaj de iacob » 25 Ian 2008, 00:03

Salut toti membrii forumului.

acesta este primul meu mesaj pe acest forum.

Va rog sa construiti un top al voblelor cu care ati avut cele mai bune

rezultate pentru principalii pesti rapitori de la noi: salau,somn,

clean,avat si stiuca.

va rog sa recomandati si culorile pt acestea.

PS: Sunt un incepator in pescuitul la vobler si am inceput sa imi completez

trusa cu naluci.

greere4
junior
junior

Mesaj de greere4 » 25 Ian 2008, 09:07

avat salau cu : pilly (5/9 cm ) clean pastrav cu : salmo hornet (max 4 cm )

seve
senior
senior

Mesaj de seve » 30 Ian 2008, 03:01