Tehnici Baitcasting
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
Tehnici Baitcasting
Buna...sunt incepator la baitcasting.......am inteles inportanta setarilor mulinetei si franelor... Intrebarea mea ar fi cum pot mari distanta de lansare. Presupunand ca folosesc jerkbaituri de 25-30gr. Ce pot face sa ma pot apropia de lungimea laseurilor spinning.....
Pe masura ce te obisnuiesti cu mulineta, destrangi tension knob-ul si frana de lanseu tot mai tare, pana la limita de la care incepi sa faci peruci. Daca mulineta e buna, la greutatea despre care vorbesti ar trebui sa lansezi deja mai mult decat cu spinningul.
Cert este ca pe masura ce pescuiesti, lansezi tot mai bine. Nu prea poti sari peste etape. Pescuiesti si iar pescuiesti si dupa o vreme se va vedea.
Cert este ca pe masura ce pescuiesti, lansezi tot mai bine. Nu prea poti sari peste etape. Pescuiesti si iar pescuiesti si dupa o vreme se va vedea.
Sud-Est, Romania undeva in Balcani
Cand aterizezi pe aeroport tine bine de bani.
eu sincer ma indoiesc de treaba asta . poti sa imi explici care sunt motivele pentru care se intimpla acest fenomen ? din ce stiu eu (si nu sunt a tot cunoscator ) ar trebui sa fie invers la bete identice (lungime, putere, actiune ....etc ) plus ca treaba se schimba radical la mulinetele de spinning in functie de diametrul tamburului si de tipul acestuia . sa zicem ca avem si naluca identica si acelasi fir este pe ambele echipamenterazvan m. scrie:Daca mulineta e buna, la greutatea despre care vorbesti ar trebui sa lansezi deja mai mult decat cu spinningul.
un locuitor la mia de km² ! pamintul ne va suporta mai usor !
Fenomenul e simplu. Cu cat se desfasoara mai mult fir de pe tamburul mulinetei de spinning, cu atat creste frecarea firului cu marginea de sus a tamburului, ceea ce duce la infranarea nalucii.