pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
Carasa
- utilizator nou

Salut!
Am o intrebare despre cartea asta scrisa de Malin Musatescu ... sincer nu stiam cine este(acu' stiu

) ...insa bravo lui si felicitari ptr scriere! Sunt incepator intr-ale spinningului si tare mult as vrea sa pun mana pe un astfel de exemplar! Odata ma mir ca nu e pe forumul asta nimic scris despre ea ...sau poate gresesc! Am cautat astazi prin Sibiu pe la totate chioscurile care mi-au iesit in cale (vre-o 6) si nu o gasesc ...Aveti careva idee (dintre sibieni) unde se mai poate gasi ?
....si poate ca nu strica ceva impresii din partea celor care au reusit sa o rasfoiasca ...

...(pe forumul unde se zicea cateceva despre ea se pare ca e imposibil sa postezi ...)
-
Gerula
- veteran

Avand in vedere ca pe forumul asta sunt cel putin 15 oameni care l-au batut pe Musetescu de i-au sunat apa-n cap la concursuri de spinning, nu ai de ce sa te miri ca nu se inghesuie lumea sa-i comenteze operele

.
Cu lacrimi Bastus!
-
Tavi
- veteran

Carasa, incearca la libariile/chioscurile de ziare din Mall - Real.
Posibil sa gasesti si cartile scrise de cei cel putin 15 oameni care...
-
Carasa
- utilizator nou

interesant !!! totusi ma gandesc ca ..atata vreme cat este un impatimit al spinningului ...cu experiente de pe balta ...ale lui si ale celor din aceeasi breasla, cu talent la scris pe deasupra si capacitatea de a sintetiza si explica anumite situatii/informatii .... probabil a rezultat cartea asta (decenta din punctul de vedere al unora)..pe care dealtfel eu as vrea sa o citesc ...si nu o gasesc ...

in Sibiu!
P.S exista varianta de a o comanda online ...dar parca dureaza prea mult ...si am un weekend in fata ...

-
sorinB
- veteran

Carasa scrie:Salut!
Am o intrebare despre cartea asta scrisa de Malin Musatescu ... sincer nu stiam cine este(acu' stiu