AVAT - IARNA
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
- utilizator nou
Mi-am vizat eu permisul saptamana asta si cu reducere pt. studenti este 645.000 pe ses si munte, dar pretul intreg mi se pare ca este la fel cu cel de anul trecut, sau cu dif. foarte mici.
Apropo am vazut ca vorbiti de 'PG', ce inseamna? Si daca tot se vb. de avat poate sa-mi spuna cineva daca sta si iarna tot in repezis?
Apropo am vazut ca vorbiti de 'PG', ce inseamna? Si daca tot se vb. de avat poate sa-mi spuna cineva daca sta si iarna tot in repezis?
Deci,daca sunt student,e suficient sa duc carnetul de student vizat si beneficiez de reducere?
Avatul pe perioada iernii,cred ca se retrage mai in adanc,in locuri unde e nevoie de minimul de efort pentru a se mentine in curent(ma refer la rauri) si dormiteaza.Parerea mea
Avatul pe perioada iernii,cred ca se retrage mai in adanc,in locuri unde e nevoie de minimul de efort pentru a se mentine in curent(ma refer la rauri) si dormiteaza.Parerea mea

Michael va recomanda Regulamentul forumului
Salut Michael.... Avatul, nu se retrage el in locuri prea adanci, mai ales cum este iarna asta. La inceputul lui decembrie avatul ataca la suprafata, iar pe la jumatatea lui decembrie gaseam avat cam la jumatate de metru si ataca destul de des la rotativa mica sau vobler. Acum nu am mai avut timp sa merg si nici nu am permisul vizat, dar, cu siguranta nu dormiteaza. Probabil atat timp cat apa nu a inghetat, ca el sa se retraga in bulboane adanci si linistite, avatul va manca toata iarna.Michael scrie:Avatul pe perioada iernii,cred ca se retrage mai in adanc,in locuri unde e nevoie de minimul de efort pentru a se mentine in curent(ma refer la rauri) si dormiteaza.Parerea mea
Re: permis
Multumesc mult domnule aZu...aZu scrie:Domnule Paul, am intrebat la asociatie si mi-au zis ca se poate pescui inca cu permisul de anu trecut pana in februarie. nu stiu daca e valabil si "PG" -ul, taxa aia.