nu este cazul, faceam misto.
din ironia fina a lui miky se pare ca va e greu sa intelegeti.
cat despre tine, daca crezi ca esti bazat pe ceea ce faci, pare rau dar te anunt ca mai ai foarte mult de invatat. se intampla ca lucrez in fiecare zi cu graficieni, artisti plastici, web designeri samd. din aia care baga pe bune nu pe genunchi.
daca vrei sa ramai cu ceva din discutia asta si sa faci promo pe mai multi bani, uite cateva lucruri pe care ar fi bine sa le retii.
1) cand ai un produs care cam scartie nu te apuci sa o dai cu surle si trambite, bagi si tu mai pe discret. nu incerci sa rupi gura targului daca nu ai cu ce.
2) never ever nu te apuci sa vinzi marfa de nisa unora care stiu cu ce se mananca.
3) nu te apuca sa vinzi ce nu intelegi. mustele ude sunt o categorie aparte, acolo la voi sunt niste nimfe nelestate si cativa emergeri, nu aveti un pattern clasic de wet fly ceea ce e grav. mustele uscate in principiu tree sa pluteasca, trei sferturi dintre alea de acolo nu au cum sa pluteasca nici pe curent nici pe apa statoare pentru ca sunt legate cu materiale care sug apa si au hackle moale, pe langa ca este ultra supradimensiomanat fata de marimea carligului, care si ala mai mereu e prost ales prea scurt la omida si prea greu pentru un midge etc etc etc
4) daca ai de scris copy cu descrieri la produse, nu lasa orice sucker sa bage, alege unul care le intelege macar cat de cat, ne-am spart de ras la cat bullshit aveti acolo.
4) reclama se face in spatiile pentru reclama, nu in spatiile pentru discutii.
cam asta este. bye bye