Partidele noastre pe Bezid
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori
-
- junior
bezid
Salut,
Imi propun sa ies de mai multe ori anul acesta pe Bezid, la spinning, tinta fiind salaul. In spinning am ceva experienta cu alte specii, dar sunt incepator la pescuitul salaului. Am incercat sa ma documentez despre nalucile si technicile folosite in genul acesta de pescuit, dar dupa vreo doua iesiri fara rezultat se pare ca as avea nevoie de cateva sfaturi concrete, practice despre "spinning la salau pe Bezid"
De aceea as fi bucuros sa aflu parerea voastra despre modul in care se poate prinde salaul pe Bezid, si in general cum decurge in cazul vostru o partida de spinning pe acest lac: zone ale lacului, adancime, naluci folosite, prezentarea nalucii, perioade de timp bune sau slabe, 'secrete speciale' si orice altceva ce credeti ca este important si m-ar putea ajuta sa prind primul salau pe Bezid.
Despre permis: am inteles ca anul acesta permisul ANPA este valabil pe toate apele publice, si ca nu exista contracte de concesiune pe baza carora s-ar putea pune alte taxe. Din acesta rezulta ca permisul ANPA este valabil si pe Bezid. Stiti ceva despre acest lucru?
Multumesc
Imi propun sa ies de mai multe ori anul acesta pe Bezid, la spinning, tinta fiind salaul. In spinning am ceva experienta cu alte specii, dar sunt incepator la pescuitul salaului. Am incercat sa ma documentez despre nalucile si technicile folosite in genul acesta de pescuit, dar dupa vreo doua iesiri fara rezultat se pare ca as avea nevoie de cateva sfaturi concrete, practice despre "spinning la salau pe Bezid"
De aceea as fi bucuros sa aflu parerea voastra despre modul in care se poate prinde salaul pe Bezid, si in general cum decurge in cazul vostru o partida de spinning pe acest lac: zone ale lacului, adancime, naluci folosite, prezentarea nalucii, perioade de timp bune sau slabe, 'secrete speciale' si orice altceva ce credeti ca este important si m-ar putea ajuta sa prind primul salau pe Bezid.