Io nu ma pricep la mecanica , insa cazu Wolkswagen ii un bun exemplu , una ii sa citesti un prospect , sau sa te uiti la o scula , si alta ii sa poti spune ca ce zice in prospect ii exact ce se intampla in realitate !johnnybravo scrie: daca la capitolul fiabilitate pt Shimano nu am cum sa ma pronunt inca, ma uita la mecanica ...tu la ce te uiti?
O mulineta ii un lucru mai complex , ca sa fie buna tre sa fie totul OK , nu doar mecanica , adica poti sa ai o super mecanica si angrenaje din materiale care sa nu o sustina , sau materiale puternice , mecanica buna , si probleme cu asezatu firului sau galetu .
In fine , singura opinie valabila in cea ce priveste fiabilitatea vin din uz , din folosirea mosorului , nu din prospecte , poti fi influentat insa de marci si modele , ii destul de logic daca un TP ii foarte bun , o Stella sa fie si mai !
In cazu asta , o sa deduci ca io nu ma prea uit la mecanica , si chiar asa si ii ! M-am lasat de urmarit prospecte !
Oricum , nu am mijloacele necesare de a verifica ca tot ce pune in prospect ii adevarat , ar trebui un atelier pentru asta !
Cand cumpar o mulineta mai uit la cat fir recupereaza , cat fir tine , cata frana are , si cum pune firu (asta direct in magazin daca se poate )astea is primele lucruri care ma intereseaza , dupa aia designu galetului , manivela , pretu , si cam in ultimu rand greutatea .
Fiabilitatea mecanica si rezistenta pieselor , aici am mai mare incredere in opiniile prietenilor si pe net decat ce pune producatoru pe prospect
