Lansete CUSTOM

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
Adi G
veteran
veteran

Re: Lansete CUSTOM

Mesaj de Adi G » 18 Mai 2012, 10:42

ploo tare prin vestu tzarii, ai? :lol: :lol: :lol:

Sorin
Moderator
Moderator

Mesaj de Sorin » 18 Mai 2012, 12:59

dincolo de cuvinte , poate niste imagini sunt mai relevante
sunt blankuri NFC facute de tataie LOOMIS ......

nu stiu daca asta e expresia tranzitiei , rafinat sau sofisticat ( nu fac misto de astfel de termeni pt ca ...nu ma pricep ) dar cu siguranta ....la cum se comporta , .....aceste blancuri NFC n-au nici o legatura cu san croa .....chinois....

parerea mea :D

http://www.youtube.com/watch?v=p--zIzG1 ... ure=relmfu
Da-i unui om un peste si el va manca o zi; invata-l sa
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.

Leba
veteran
veteran

Mesaj de Leba » 18 Mai 2012, 13:34

Sorin scrie:dincolo de cuvinte , poate niste imagini sunt mai relevante
sunt blankuri NFC facute de tataie LOOMIS ......

nu stiu daca asta e expresia tranzitiei , rafinat sau sofisticat ( nu fac misto de astfel de termeni pt ca ...nu ma pricep ) dar cu siguranta ....la cum se comporta , .....aceste blancuri NFC n-au nici o legatura cu san croa .....chinois....

parerea mea :D

http://www.youtube.com/watch?v=p--zIzG1 ... ure=relmfu
Ce face nenea ala acolo e trucaj clar, indubitabil. De fapt, ma tem ca e chiar Cristian Gog, andarcavar. Si apoi, mi se pare ca omu e mai mult injiner decat pescar.
Sorin, sa jtii ca vreau drepturi de autor pt. chinois. :D parol!

Cristi, ce face Eugen cu Pixzilla e crima! Nu se sare de 8 grame sub nicio forma, cum adica rotative mari? :D
Uite asa se distruge mitul baitcastorelor fine, nepamantene, de-a dreptul galactice... :mrgreen:
"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team

semlecangheorghe
veteran
veteran