salutari....
am cerut sfaturi despre cormoran black bull dar se pare ca nu mi-a raspuns nimeni.Pana la urma mi l-am luat modelul de 2.40 m 15-40g si pe langa el mi-am mai luat si un ron thompson arezzo de 2,10m cu 15-40g. Daca am facut o greseala in achizitionarea lor asta e (mentionez ca sunt incepator la spinning).Acuma problema e ca imi trebe si mulinete pt ele si nu stiu ce sa iau. Pot folosi mulinetele de pe MATCH ? ex. cormoran cormaxx30s
Lanseta
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Era sa o petesc si eu o data. Am intepat un avat de pe un mal inalt de vreo trei metri. Un pas gresit si s-a rupt malu' cu mine. Am aterizat in c...r pe niste bolovani dar cu batul in mana dreapta, ridicata deasupra capului.
Ca un betiv care cazand are un singur gand: sa-si salveze sticla de bautura.
Drillul a continuat. Pestele a fost scos, fotografiat si eliberat.
Si ca sa nu deviez de la subiect, batul nu era Catana.

Drillul a continuat. Pestele a fost scos, fotografiat si eliberat.
Si ca sa nu deviez de la subiect, batul nu era Catana.

Sud-Est, Romania undeva in Balcani
Cand aterizezi pe aeroport tine bine de bani.
Cand aterizezi pe aeroport tine bine de bani.
Eu zic ca o lanseta nu are voie sa se rupa,doar lovita,fiind casanta.Chiat daca e Lite sau UL,normal se incovoaie pana nu o mai poti controla,dar sa se rupa...nu are voie.Parerea mea 

Ultima oară modificat 21 Dec 2004, 04:07 de către Michael, modificat 1 dată în total.
Michael va recomanda Regulamentul forumului
Nu Michael, daca o lovesti si e grafit o sa se rupa destul de repede. Un batz din fibra de sticla o sa fie mult mai rezistent. Insa un grafit daca-l lovesti, chiar daca nu crapa pe moment in timp s-ar putea sa ai surpriza sa plezneasca cand nu te astepti. Mi-a crapat un Balzer IM6 doar din cauza ca o liguritza care a scapat din agatatura a venit direct in batz. Pe cand, am fibre de sticla care am calcat pe ele si sunt OK (d-alea vechi din fibra de sticla plina)