Lanseta

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
nutzu_z
senior
senior

Mesaj de nutzu_z » 18 Dec 2004, 13:21

salutari....
am cerut sfaturi despre cormoran black bull dar se pare ca nu mi-a raspuns nimeni.Pana la urma mi l-am luat modelul de 2.40 m 15-40g si pe langa el mi-am mai luat si un ron thompson arezzo de 2,10m cu 15-40g. Daca am facut o greseala in achizitionarea lor asta e (mentionez ca sunt incepator la spinning).Acuma problema e ca imi trebe si mulinete pt ele si nu stiu ce sa iau. Pot folosi mulinetele de pe MATCH ? ex. cormoran cormaxx30s

todi
veteran
veteran

Mesaj de todi » 18 Dec 2004, 14:44

Sunt facaturi Catana alea, SF, dar sa vezi cat pot fi de rezistente. O ai demult? Sunt relativ grele datorita coating'ului si inelelor, dar ma duc la pescuit fara frica :lol: :lol: Nu cred ca pot rupe catana pe nici un nesimtit care baga plase pe langa mine 8)

Numai bine!

razvan m.
veteran
veteran

Mesaj de razvan m. » 18 Dec 2004, 22:26

Era sa o petesc si eu o data. Am intepat un avat de pe un mal inalt de vreo trei metri. Un pas gresit si s-a rupt malu' cu mine. Am aterizat in c...r pe niste bolovani dar cu batul in mana dreapta, ridicata deasupra capului. :lol: Ca un betiv care cazand are un singur gand: sa-si salveze sticla de bautura.
Drillul a continuat. Pestele a fost scos, fotografiat si eliberat.

Si ca sa nu deviez de la subiect, batul nu era Catana. :lol: :lol:
Sud-Est, Romania undeva in Balcani
Cand aterizezi pe aeroport tine bine de bani.

todi
veteran
veteran

Mesaj de todi » 19 Dec 2004, 13:43

Am auzit ca cineva a incercat sa ridice un salau de 3 kg intr'un catana 2,70 10-25, si nu s'a rupt decat firul :D o fi adevarat?

Numai bine!

Michael
Moderator
Moderator

Mesaj de Michael » 21 Dec 2004, 00:45