cum adica ce ma opreste ?
io cre ca am fo destul de iexplicit... , stau la bloc !
si pe linga ca ievit plingerile vecinilor nici n-am chef s-al pornesc in sufragerie...
hai sa fim seriosi...
sintem bolnavi..
sau io sint...
dar nici chiar asa...
Intretinere Motoare pt barci
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
- utilizator nou
- Mesaje: 5
- Membru din: 04 Apr 2011, 11:34
Nu stiu daca e sau nu mineral, dar acum, uitandu-ma din nou la el, am vazut ca e tot inchis la culoare, "tulbure", la o saptamana dupa functionare.
Din cate am inteles, ar trebui totusi sa fie destul de transparent...sau ma insel?
Asa e, se "afuma" mult mai repede decit la masina. Chiar si dupa citeva ore de functionare. Primavara trecut am pus ulei nou, am mers vreo zece ore, apoi motorul a stat toata vara, apoi in septembrie era aproape negru si viscos. Nu stiu daca presiunea la care lucreaza are vreo influenta...
Din cate am inteles, ar trebui totusi sa fie destul de transparent...sau ma insel?
Asa e, se "afuma" mult mai repede decit la masina. Chiar si dupa citeva ore de functionare. Primavara trecut am pus ulei nou, am mers vreo zece ore, apoi motorul a stat toata vara, apoi in septembrie era aproape negru si viscos. Nu stiu daca presiunea la care lucreaza are vreo influenta...
-
- veteran
- Mesaje: 4640
- Membru din: 19 Sep 2006, 13:26
- Localitate: cluj-napoca
Da este normal....asa se intimpla si la motorul meu chiar daca e de 2,5 cai...la un moment dat nu se va mai limpezi ci va ramne la culoarea "cogneacului"..LaurF scrie:Rog un sfat de la cunoscatori:
Este normal la un motor Suzuki, de 5 cp, (2009) uleiul de la motor sa se "tulbure" in mers? ( dupa ce il depozitez se limpezeste)
Mentionez ca am facut revizia primele 10 ore la Euronautica, acum are maxim 20 ore...
Important e sa faci schimbul de ulei la timp ...in rest nu-s probleme.
pescuitul nu e tir cu arcul...asa ca insistati!