cu manere sau fara ?Daca vrei sa faci o proba concludenta ia un sac cu ciment de 50 de kile, lasa-l nitel afara sa vada 2-3 ploi sa se intareasca, si pe urma joaca-te cu el pe malul unei balti .
cat consuma 2 timpi 15 cai
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Doi oameni il duc lejer, daca nu sunt schilozi, dar unul singur va avea dificultati daca vremea e nasoala. In plus, eu am dubii mari ca barca aia "duce" un 15cp, am Areca 3m care e practic identica cu Kingfisher 3m (si banuiesc ca si cu 3.30) si placa de motor nu are ranforsare pe balon, se prinde in niste lipituri. Daca incarci barca si ii dai in gusa cu 15cp poti avea surprize. Nici Kingfisher nici Areca nu-s Zodiac.
Cu lacrimi Bastus!
mama ce ati scris in ultimele 2 zile.
sa le iau pe rand:
motoarele in doi timpi care nu vor avea probleme sunt cele cu injectie de combustibil (injector pe fiecare cilindru, computer de bord) care scot noxe si consumuri apropiate de cele in 4 timpi. din pacate tehnologia este scumpa si se aplica doar la motoarele peste 40 cp.
toate motoarele in doi timpi pe carburator (pana la 25 cp inclusiv) nu indeplinesc normele EPA 2006 si teoretic sunt interzise la comercializare in toata europa. la noi a fost o dispensa de 1 an, asa ca se va interzice inmatricularea incepanad cu 01 ian 07.
este posibil sa mai apara ceva modificari intre timp si promit sa va tin la curand cand vor fi definitive.
pe de alta parte eu sunt fan 2 timpi la puterile astea, dar trebuie sa recunosc ca in ultima vreme au aparut modele de 4 timpi foarte usoare care mi-au cam schimbat preferintele. este vorba de modelele de 8 si 9.9 cp lansate de mercury si tohatsu si de modelele de 15-20 cp de la honda. in urmatorii ani cam toti producatorii isi vor schimba motoarele cu unele mai usoare.
dane, asa cum iti spuneam recomandarea mea ramane 9.9 cp - 4 timpi de la mercury.
un motor de 50 kg e cam greu de manevrat prin delta. mie unul de 15 cp - 2 timpi (35 kg) mi-a scos sufletul cand a trebuit sa trec barca si motorul peste un dig.
legat de barcile kingfisher, pot sa va spun ca tin mai mult decat cele de la areca. am facut probe cu motoarele de 15 si 25 cp (4 timpi) si nu am avut probleme.
sa le iau pe rand:
motoarele in doi timpi care nu vor avea probleme sunt cele cu injectie de combustibil (injector pe fiecare cilindru, computer de bord) care scot noxe si consumuri apropiate de cele in 4 timpi. din pacate tehnologia este scumpa si se aplica doar la motoarele peste 40 cp.
toate motoarele in doi timpi pe carburator (pana la 25 cp inclusiv) nu indeplinesc normele EPA 2006 si teoretic sunt interzise la comercializare in toata europa. la noi a fost o dispensa de 1 an, asa ca se va interzice inmatricularea incepanad cu 01 ian 07.
este posibil sa mai apara ceva modificari intre timp si promit sa va tin la curand cand vor fi definitive.
pe de alta parte eu sunt fan 2 timpi la puterile astea, dar trebuie sa recunosc ca in ultima vreme au aparut modele de 4 timpi foarte usoare care mi-au cam schimbat preferintele. este vorba de modelele de 8 si 9.9 cp lansate de mercury si tohatsu si de modelele de 15-20 cp de la honda. in urmatorii ani cam toti producatorii isi vor schimba motoarele cu unele mai usoare.
dane, asa cum iti spuneam recomandarea mea ramane 9.9 cp - 4 timpi de la mercury.
un motor de 50 kg e cam greu de manevrat prin delta. mie unul de 15 cp - 2 timpi (35 kg) mi-a scos sufletul cand a trebuit sa trec barca si motorul peste un dig.
legat de barcile kingfisher, pot sa va spun ca tin mai mult decat cele de la areca. am facut probe cu motoarele de 15 si 25 cp (4 timpi) si nu am avut probleme.