discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
marian_fisher
- utilizator nou

-
Salut sunt incepator in spinning si as vrea sa imi spuneti ce lanseta si mulineta ar trebui sa imi cumpar.
Pescuiesc cel mai mult pe rau.
Va multumesc

-
p5ih0
- veteran

-
depinde de mai multe lucruri, speciile de pesti , locurile in sine , nalucile cu care o sa dai... da asta o sa vezi tu pe parcurs
iti zic cu ce am inceput eu: o lanseta de 2.40 de putere medium-heavy cu actiune 10-30, o mulineta de marimea 2500 si un nailon de 0,20mm.
pescuiam cu ceva linguri si voblere cu greutati cuprinse intre 5-15gr...
acuma in gama asta de produse exista catralioane de posibilitati , depinde si cati bani esti dispus sa dai
mai trage cu ochiu pe la altii vezi ce si cum fac si fura niste informatii, cu cat mai multe cu atat mai bine

-
OvidiuRus
- veteran

pai intai pestele pe care il vizezi cum spunea si psiho mai apoi iti recomandam fiecare ce si cum ...

-
marian_fisher
- utilizator nou

-
speciile de pesti pe care le vizez sunt clean, biban, stiuca
-
meas
- veteran

marian_fisher scrie:speciile de pesti pe care le vizez sunt clean, biban, stiuca
Mi-am framantat mult timp capul sa gasesc un combo care sa fie oarecum universal.N-am gasit,dar acest combo acopera o plaja foarte mare.Cred ca pentru inceput o sa fi multumit de el.Este extrasenzitiv,cu rezerva mare de putere,usor de purtat la o zi de dat din maini.Am scos cu el de la bibanei cat juma de palma pana la stiuci de 3-4kg.
http://www.cabelas.com/cabelas/en/templ ... hasJS=true
Eu am varianta GS705.
Cine-i harnic si munceste taie-n Delta stuf........si dimineata e primul la pescuit!!
-
costi
- veteran

GS705??? cam obraznic ala pentru clean si bibi.... la stiuca mere....
bat universal nu prea o sa gasesti.... eu am inceput de exemplu cu un bat 10-30 g si cu ala dedeam cam la tot

intre timp au inceput sa se adune betele....