alegerea unui echipament de pescuit la rapitori

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
tali
veteran
veteran

alegerea unui echipament de pescuit la rapitori

Mesaj de tali » 16 Mai 2006, 16:34

Buna ziua! Sunt un incepator in ale pescuitului la rapitor si as vrea sa ma ghidati si pe mine in alegerea unei lansete cu tot cu mulineta si fir pt pescuitul la rapitori. Tin sa precizez ca pescuiesc in general pe raul Arges in aval de barajul de la Mihailesti si ca speciile de rapitor cele mai frecvente sunt:salaul, bibanul si cleanul.Va multumesc anticipat!

mihai florescu
veteran
veteran

Mesaj de mihai florescu » 16 Mai 2006, 16:43

cauta in arhiva, sint destule topicuri de genul asta

tali
veteran
veteran

Mesaj de tali » 16 Mai 2006, 16:52

am tot citit despre astfel de topicuri de pe forum insa din pacate nu prea inteleg ce actiune ar trebui sa aiba lanseta pt pescuit la jig! in plus in diferitele topicuri actiunea unei lansete este data in" oz sau lb "si nu stiu echivalentul in grame. Va ro frumos ajutatima si pe mine :oops:

tali
veteran
veteran

Mesaj de tali » 16 Mai 2006, 16:57

scuze mie cam foame si am mancat niste litere in mesajul precedent :D

bondan
senior
senior

Mesaj de bondan » 16 Mai 2006, 17:44

pt transformari cel mai simplu deschizi google si dai 1/2 oz to g si-ti da rezultatul exact. :). Cu actiunea nici n-o sa te lamuresti exact, cati pescari atatea opinii. cel mai bine ar fi sa incerci ceva bete de la careva sa vezi cu care te-ai simti tu mai bine din cele recomandate (faci niste grupe de valori din ce ai gasit pana acuma)

bondan
senior
senior

Mesaj de bondan » 16 Mai 2006, 17:51