zise bine bogdan82 ce zise mai devreme, si mai sunt si alte particularitati, chiar si daca nu e taiat cu bisturiul, si e aschiat, felul in care se face aschierea versus asezarea foilor de carbon care compun blankul etc etc etc ....
de principiu, producatorul are oameni care isi dau seama ce si cum ...
toata treaba e sa ai bunavointa din partea distribuitorului, care sa ia batul, sa-l trimita la producator pentru evaluare si sa te sustina in operatiunea de schimb ( banuiesc ca si producatorul trage tot catre "ai lovit-o in transport nene" )



si aici intervine relatia distribuitorului cu producatorul, si costurile de transport ... cine le suporta pe alea ... de principiu ar trebui sa fie in sarcina producatorului, care sa aiba incredere in distribuitor ca face o triere corecta, si ii ajung cat mai multe probleme reale, nu lansete rupte prin neglijenta ...
e sensibil lantul asta , iar daca ( cum pare in cazul de fata) distribuitorul nu isi da suportul ... esti mancat ... pa garantie reala, e doar pe hartie ...