Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
BaTMaN
- utilizator constant

- Mesaje: 224
- Membru din: 20 Dec 2007, 21:37
- Localitate: Bucuresti
Mesaj
de BaTMaN » 20 Mar 2011, 22:27
@ Gyorg
Despre ce vorbim ???!!!!
Am contestat undeva calitatea betelor?!!! Este vorba de "calitatea" patronului!! Punct.

Invata sa te descurci singur ! Cand vei avea o problema vor disparea toti !
-
bogdan82
- veteran

- Mesaje: 1447
- Membru din: 14 Oct 2009, 15:17
Mesaj
de bogdan82 » 20 Mar 2011, 22:43
problema nu se pune asa...firma mimteam are o obligatie legala ca distribuitor al respectivul brand sa inlocuiasca respectivul produs daca acesta a fost defect...sa fim seriosi, daca blankul a pocnit si ruptura este perfect neteda(de zici ca-i taiata cu cutitul) este clar defect de fabricatie(si sunt si alte situatii)...un pescar profesionist isi cam da seama daca ruptura a fost din vina pescarului, sau a producatorului...Cap 3
http://www.dreptonline.ro/legislatie/le ... uselor.php
Pe de alta parte suntem constienti ca nu tu esti cel care se ocupa direct cu probleme de genul...dar esti cam singurul care se pare ca este dispus sa poarte un dialog...
-
PODOSU DOREL
- utilizator constant

- Mesaje: 268
- Membru din: 29 Dec 2005, 19:03
- Localitate: LUGOJ
Mesaj
de PODOSU DOREL » 20 Mar 2011, 22:44
@ Gyorg
"- acum incercati sa va puneti si in pielea celor de la Mimteam, daca ei sunt distribuitori Sakura in Romania credeti sa pot sa ceara la fiecare bat rupt sa-l inlocuiasca? Cum credeti ca pot ei demonstra ca batul este rupt din exploatare sau este acoperit de garantie? "
Da pot sa ceara pt fiecare bat rupt sa se respecte garantia.Dar prefera sa fie injurati de citiva clienti decit sa piarda niste bani.
@Gyorg
"eu cred ca se rezolva de la sine, cine a patit-o renunta sa mai cumpere "
e cel mai cinic mod de gindire al unui comerciant
-
kleniacul
- veteran

- Mesaje: 1221
- Membru din: 20 Ian 2011, 22:45
- Localitate: bucuresti localitate înfrăţită cu Cernobîl
Mesaj
de kleniacul » 20 Mar 2011, 22:58
PODOSU DOREL scrie:@ Gyorg
"- acum incercati sa va puneti si in pielea celor de la Mimteam, daca ei sunt distribuitori Sakura in Romania credeti sa pot sa ceara la fiecare bat rupt sa-l inlocuiasca? Cum credeti ca pot ei demonstra ca batul este rupt din exploatare sau este acoperit de garantie? "
Da pot sa ceara pt fiecare bat rupt sa se respecte garantia.Dar prefera sa fie injurati de citiva clienti decit sa piarda niste bani.
@Gyorg
"eu cred ca se rezolva de la sine, cine a patit-o renunta sa mai cumpere "
e cel mai cinic mod de gindire al unui comerciant
Eu cred ca e un sfat subliminal,ca nu il poate da direct.Eu am un Sakura Shucan si sint multumit de el,ca sa nu se spuna ca am ceva cu Shucan-ul.
-
kzoli
- veteran

- Mesaje: 2856
- Membru din: 30 Sep 2008, 08:25
- Localitate: Targu Mures
Mesaj
de kzoli » 20 Mar 2011, 23:10
Daca aveti factura si garantie valabila, depuneti o sesizare la OPC, e gratis ... baietii abia asteapta

...
-
MatrixVR5
- veteran

- Mesaje: 741
- Membru din: 01 Noi 2004, 16:53
- Localitate: Bucuresti
-
Contact:
Mesaj
de MatrixVR5 » 21 Mar 2011, 10:24
FISHING IS LIFE.
The rest just details!
-
adiwolf
- veteran

- Mesaje: 4638
- Membru din: 14 Ian 2006, 16:32
- Localitate: Rm.Valcea
Mesaj
de adiwolf » 21 Mar 2011, 10:27
pe pricipiul lui Gyorg ar trebui sa nu mai existe garantii la astfel de produse.
chiar asa, cum draqu poti sa faci o delimitare si o constatare corecta pt un defect de fabricatie sau un defect produs din vina posesorului la astfel de produse??
exista un normativ?? sau se face dupa ureche si la bunul plac al revanzatorului??
-
luciag
- junior

- Mesaje: 57
- Membru din: 11 Aug 2009, 07:16
- Localitate: sibiu
Mesaj
de luciag » 21 Mar 2011, 10:47
stie cineva cat costa intrarea la targ???
multumesc
oscilanta sa oscileze...si rotativa sa roteasca..
-
MatrixVR5
- veteran

- Mesaje: 741
- Membru din: 01 Noi 2004, 16:53
- Localitate: Bucuresti
-
Contact:
Mesaj
de MatrixVR5 » 21 Mar 2011, 11:02
FISHING IS LIFE.
The rest just details!
-
vali stratonov
- veteran

- Mesaje: 4635
- Membru din: 19 Sep 2006, 13:26
- Localitate: cluj-napoca
Mesaj
de vali stratonov » 21 Mar 2011, 12:05
adiwolf scrie:pe pricipiul lui Gyorg ar trebui sa nu mai existe garantii la astfel de produse.
chiar asa, cum draqu poti sa faci o delimitare si o constatare corecta pt un defect de fabricatie sau un defect produs din vina posesorului la astfel de produse??
exista un normativ?? sau se face dupa ureche si la bunul plac al revanzatorului??
Din pacate Adi draga e doar dupa ureche si TOTDEAUA in favoarea REVINZATORULUI.....
Iti zic asta din experianta

pescuitul nu e tir cu arcul...asa ca insistati!