Targuri de pescuit 2011

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
BaTMaN
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 224
Membru din: 20 Dec 2007, 21:37
Localitate: Bucuresti

Mesaj de BaTMaN » 20 Mar 2011, 22:27

@ Gyorg
:respekt: :respekt:
Despre ce vorbim ???!!!!
Am contestat undeva calitatea betelor?!!! Este vorba de "calitatea" patronului!! Punct. :evil:
Invata sa te descurci singur ! Cand vei avea o problema vor disparea toti !

Avatar utilizator
bogdan82
veteran
veteran
Mesaje: 1447
Membru din: 14 Oct 2009, 15:17

Mesaj de bogdan82 » 20 Mar 2011, 22:43

problema nu se pune asa...firma mimteam are o obligatie legala ca distribuitor al respectivul brand sa inlocuiasca respectivul produs daca acesta a fost defect...sa fim seriosi, daca blankul a pocnit si ruptura este perfect neteda(de zici ca-i taiata cu cutitul) este clar defect de fabricatie(si sunt si alte situatii)...un pescar profesionist isi cam da seama daca ruptura a fost din vina pescarului, sau a producatorului...Cap 3

http://www.dreptonline.ro/legislatie/le ... uselor.php

Pe de alta parte suntem constienti ca nu tu esti cel care se ocupa direct cu probleme de genul...dar esti cam singurul care se pare ca este dispus sa poarte un dialog...

Avatar utilizator
PODOSU DOREL
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 268
Membru din: 29 Dec 2005, 19:03
Localitate: LUGOJ

Mesaj de PODOSU DOREL » 20 Mar 2011, 22:44

@ Gyorg

"- acum incercati sa va puneti si in pielea celor de la Mimteam, daca ei sunt distribuitori Sakura in Romania credeti sa pot sa ceara la fiecare bat rupt sa-l inlocuiasca? Cum credeti ca pot ei demonstra ca batul este rupt din exploatare sau este acoperit de garantie? "

Da pot sa ceara pt fiecare bat rupt sa se respecte garantia.Dar prefera sa fie injurati de citiva clienti decit sa piarda niste bani.

@Gyorg

"eu cred ca se rezolva de la sine, cine a patit-o renunta sa mai cumpere "

e cel mai cinic mod de gindire al unui comerciant

kleniacul
veteran
veteran
Mesaje: 1221
Membru din: 20 Ian 2011, 22:45
Localitate: bucuresti localitate înfrăţită cu Cernobîl

Mesaj de kleniacul » 20 Mar 2011, 22:58

PODOSU DOREL scrie:@ Gyorg

"- acum incercati sa va puneti si in pielea celor de la Mimteam, daca ei sunt distribuitori Sakura in Romania credeti sa pot sa ceara la fiecare bat rupt sa-l inlocuiasca? Cum credeti ca pot ei demonstra ca batul este rupt din exploatare sau este acoperit de garantie? "

Da pot sa ceara pt fiecare bat rupt sa se respecte garantia.Dar prefera sa fie injurati de citiva clienti decit sa piarda niste bani.

@Gyorg

"eu cred ca se rezolva de la sine, cine a patit-o renunta sa mai cumpere "

e cel mai cinic mod de gindire al unui comerciant
Eu cred ca e un sfat subliminal,ca nu il poate da direct.Eu am un Sakura Shucan si sint multumit de el,ca sa nu se spuna ca am ceva cu Shucan-ul.

Avatar utilizator
kzoli
veteran
veteran
Mesaje: 2856
Membru din: 30 Sep 2008, 08:25
Localitate: Targu Mures

Mesaj de kzoli » 20 Mar 2011, 23:10

Daca aveti factura si garantie valabila, depuneti o sesizare la OPC, e gratis ... baietii abia asteapta :wink: ...

Avatar utilizator
MatrixVR5
veteran
veteran
Mesaje: 741
Membru din: 01 Noi 2004, 16:53
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de MatrixVR5 » 21 Mar 2011, 10:24

:lol: ...FAIRPLAY... :lol: :lol: :lol:
CORB LA CORB NU-SI SCOATE OCHII !
MULTE PLANGERI - PULTE TEPE :lol: :lol: :lol:
Sunt foarte surprins sa aud ca la noi au aparut si bete de spinning de unica folosinta. Numai ca producatorul omite specificarea acestui lucru . :oops:
:lol: :lol: :lol:
FISHING IS LIFE.
The rest just details!

Avatar utilizator
adiwolf
veteran
veteran
Mesaje: 4638
Membru din: 14 Ian 2006, 16:32
Localitate: Rm.Valcea

Mesaj de adiwolf » 21 Mar 2011, 10:27

pe pricipiul lui Gyorg ar trebui sa nu mai existe garantii la astfel de produse.
chiar asa, cum draqu poti sa faci o delimitare si o constatare corecta pt un defect de fabricatie sau un defect produs din vina posesorului la astfel de produse??
exista un normativ?? sau se face dupa ureche si la bunul plac al revanzatorului??

luciag
junior
junior
Mesaje: 57
Membru din: 11 Aug 2009, 07:16
Localitate: sibiu

Mesaj de luciag » 21 Mar 2011, 10:47

stie cineva cat costa intrarea la targ???

multumesc
oscilanta sa oscileze...si rotativa sa roteasca..

Avatar utilizator
MatrixVR5
veteran
veteran
Mesaje: 741
Membru din: 01 Noi 2004, 16:53
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de MatrixVR5 » 21 Mar 2011, 11:02

Se pot face sesizari la nivel inalt :lol:
http://www.sakura-rod.co.jp/world/World ... ketEN.html
FISHING IS LIFE.
The rest just details!

vali stratonov
veteran
veteran
Mesaje: 4635
Membru din: 19 Sep 2006, 13:26
Localitate: cluj-napoca

Mesaj de vali stratonov » 21 Mar 2011, 12:05

adiwolf scrie:pe pricipiul lui Gyorg ar trebui sa nu mai existe garantii la astfel de produse.
chiar asa, cum draqu poti sa faci o delimitare si o constatare corecta pt un defect de fabricatie sau un defect produs din vina posesorului la astfel de produse??
exista un normativ?? sau se face dupa ureche si la bunul plac al revanzatorului??
Din pacate Adi draga e doar dupa ureche si TOTDEAUA in favoarea REVINZATORULUI..... :oops: :oops: :oops:

Iti zic asta din experianta :wink:
pescuitul nu e tir cu arcul...asa ca insistati!

Scrie răspuns